Strona 1 z 1

Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

: wt paź 26, 2004 13:50
autor: milek78
Samochód kupiłem uszkodzony po kolizji i dopiero po naprawie został odpalony nie ma gazu.
- Odcina silnik przy około 5000 obr/min (zaczyna przerywać i sie dalej nie wkręca) to chyba trochę mało niebezpieczne obroty są powyżej 7000.

Prosiłbym jeszcze o namiary na jakiegos elektryka (problem z instalacją świateł przednich), mieszkam pod stolicą wschodnia część

: wt paź 26, 2004 14:05
autor: Zjar
Co mu było?? Tzn. uderzony był z przodu?? Wyjmowałeś silnik??? Moim zdaniem jeśli był uderzony z przodu i była jakaś ingerencja w silnik to ja bym go podpiął pod VAG-a, moze mieć kupe błędów.

: wt paź 26, 2004 19:07
autor: SEBASTIANVW
Mam ten sam model co ty . Sprawdz zaplon , potem rozrzad bo moze jest zle ustawiony. Jak to nic nie da to podepnij auto do VAG-a bo to najprostsze wyjscie . Kostki do podpiecia masz pod zaslepkami nad popielniczka

Re: Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

: pn kwie 18, 2005 10:03
autor: milek78
milek78 pisze:Samochód kupiłem uszkodzony po kolizji i dopiero po naprawie został odpalony nie ma gazu.
- Odcina silnik przy około 5000 obr/min (zaczyna przerywać i sie dalej nie wkręca) to chyba trochę mało niebezpieczne obroty są powyżej 7000.

Prosiłbym jeszcze o namiary na jakiegos elektryka (problem z instalacją świateł przednich), mieszkam pod stolicą wschodnia część
Więc na kompie wykazało że czujnik obrotów ( czy jakoś tak) - przyszła wiosna można by troche poszaleć ale na 5000 to nieposzaleje zabardzo.
Ma ktos może taki czujnik albo jakiś namiar gdzie go kupić. Znajduje się on z przodu silnika koło łapy mocującej silnik do belki.

Błąd: "00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 16-00- Signal Outside Specifications"
UUF

silnik 2,0 8V, 2E 1995r.

Re: Problemy z golfem III 2,0 GTI 8V. POMOCY!!!

: pn kwie 18, 2005 10:15
autor: Borys
milek78 pisze:
milek78 pisze:Samochód kupiłem uszkodzony po kolizji i dopiero po naprawie został odpalony nie ma gazu.
- Odcina silnik przy około 5000 obr/min (zaczyna przerywać i sie dalej nie wkręca) to chyba trochę mało niebezpieczne obroty są powyżej 7000.

Prosiłbym jeszcze o namiary na jakiegos elektryka (problem z instalacją świateł przednich), mieszkam pod stolicą wschodnia część
Więc na kompie wykazało że czujnik obrotów ( czy jakoś tak) - przyszła wiosna można by troche poszaleć ale na 5000 to nieposzaleje zabardzo.
Ma ktos może taki czujnik albo jakiś namiar gdzie go kupić. Znajduje się on z przodu silnika koło łapy mocującej silnik do belki.

silnik 2,0 8V, 2E 1995r.
a sprawdzaliscie na zapalonym silniku czy zgaszonym, tylko zapłon,
bo jak tylko zapłon to ten bład zawsze wystepuje
a czujnik obrotów to moze byc w aparacie zapłonopwym,

podaj nr błedu jaki wyskoczył.

: pn kwie 18, 2005 10:32
autor: milek78
no dopisałem juz numer błędu

"00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 16-00- Signal Outside Specifications"

: pn kwie 18, 2005 10:34
autor: milek78
kasowali mi ten błąd i wtedy wkręcał si edo końca wogóle nie odcinał nawet przy 8000, ale jak się zgasi silnik i ponownie uruchomi to znowu tylko do 5 się wkręca