kompresja 5-10-11-10

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

kompresja 5-10-11-10

Post autor: Aro1120 » sob sty 05, 2008 22:12

witam wszystkich mam taka sprawe byłem na sprawdzeniu kompresji na tłokach w golfie silnik 1.6 PN i wyszło tak 5-10-11-10 do tego dochodzi wywalona uszczelka pod głowica tak mi sie przynajmniej wydaje bo górny waż od chłodnicy jest twardy, w zbiorkiczku wyrownawczym bulgocze a jak otworze korek wywali płyn, no a poza tym co jakis czas trzeba mu dolac płynu, kolejny objaw silnika pochłania olej tzn przepala go czuc w spalinach ze to nie tylko przepalony gaz ale i olej, widze ze w niektórych miejscach to znaczy na wałku rozrzadu od góry leci i jeszcze gdzies tam z tyłu, jak otworze korek wlewu oleju to dymi i teraz moje pytanie robić go ?? jak robić itd ?? każde mądre zdanie sie przyda :) :bigok: mechanior ktory sprawdzał kompresje powiedział ze nie warto bo ten silnik to kaszana jak to powiedział ale nie bardzo wierze mechanikowi ktory chciał mi zmienic uszczelke pod głowića bez planowania głowicy także słucham was :) jakby ktos napisał co dokładnie trzeba kupić i ile by to kosztowało taki mały kosztorys bede wdzieczny :okej:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 05, 2008 22:38

Aro1120 pisze:nie bardzo wierze mechanikowi ktory chciał mi zmienic uszczelke pod głowića bez planowania głowicy
może mu uwierz, czy ggłowicę trzeba planować to się okaże po jej zdjęciu oględzinach i pomiarach. Kochasz autko to rób silnik. 1500? Może?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » sob sty 05, 2008 23:08

Paweł Marek jeśli mam wsadzic 1500 w remont silnika to sobie odpuszcze...za taka kase to 3 silniki kupie jak dobrze poszukam, ale zastanawiam sie czy nie rozebrac go zobaczyc ten tlok jesli nie ma rys to załozyć pierscionki uszczelniacze zaworów nowa uszczelke pod głiowice i czy to mu nie wystarczy ?? nawet jak zamkne sie w 600 złoty to by było jeszcze spoko jak wiecej to szukaminnego silnika :)


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz sty 06, 2008 03:32

Uszczelka pod glowicą z 500 zł z robocizną jak umiesz to sam zrobisz uszczelka kosztuje 100 zł a to że uszczelka poszła to nie znaczy że zły zmień uszczelkę zobaczysz jakie będziesz miał kopa:0


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sty 06, 2008 11:08

grandilodz pomieszałes cos w swojej wypowiedzi i to ostro. 500 złoty za wymiane uszczelki pod głowica+uszczelka ?? gdzie sa takie ceny ??


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]

Awatar użytkownika
andrzej9876
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 14:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: andrzej9876 » ndz sty 06, 2008 11:31

ja robilem w swoim mk2 1.8RP i za uszczelke elring zaplacilem 40 zl, dodaj jeszcze do ceny olej bo na pewno sie przyda



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sty 06, 2008 11:39

no spoko uszczelka pod głowica uszczelka ale co z tymi pierscieniami ?? i z uszczelniaczami zaworów ?? tego w ogóle nie tykac ??


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]

Awatar użytkownika
LUSKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lut 10, 2007 11:43
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: LUSKA » ndz sty 06, 2008 13:03

Kompresje masz małą na 1 baniaku(czyli poszła uszczelka lub uszkodzone są zawory-wypalone ). Pozostałe cylindry są OK (dlatego nie trzeba wymieniać pierścieni).Co do głowicy jedni planują, inni nie.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sty 06, 2008 13:36

Ja proponuje wymienić uszczelek, uszczelniacze na zaworach, dotrzeć zawory i splanowac głowice (na 99.9% jest krzywa), koszt do 400zł z robocizną



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz sty 06, 2008 13:47

Aro1120 pisze:1500 w remont silnika to sobie odpuszcze...za taka kase to 3 silniki kupie jak dobrze poszukam
hehe... to napewno dobre te silniki kupisz :panna:



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sty 06, 2008 13:55

Matador za 500złoty nie kupie gołego silnika 1,6PN ?? oj wydaje mi sie że kupie :grin:

[ Dodano: 06 Sty 2008 12:56 ]
trzeba tylko dobrze poszukac i byc cierpliwym ;) tak miałem ze skrzynia :P


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz sty 06, 2008 14:14

moje zdanie jest takie ,że jak się kupuje silnik niewiadomego pochodzenia to i tak go trzeba rozebrać..
osobiście jak miałbym zmieniać silnik na taki sam to wolałbym wyremontować ten co mam - tak przełożysz silnik i za trzy miechy będziesz pisał podobnego posta..
chyba że zmieniać na coś większego..



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sty 06, 2008 14:32

matador coś w tym jest że lepiej zrobić ten silniki miec pewniaka ale koszty generalnego remontu tego silnika przerastaja mój budżet dlatego jest ten temat czy opłaca sie go w ogóle robic jesli tak to jakie sa koszty itd ?? a co do kupna innego silnika to wydaje mi się że mozna znaleść coś pewnego na przykład z golfa któremu autobus wjechał w dupe i nie opłaca sie go robić, albo z golfa prowadzonego z niemiec który miał po drodze przygode z tirem włąsnie z takiego golfa pochodzi skrzynia która kupiłem tyle że silnik juz sprzedali :(

[ Dodano: 06 Sty 2008 13:33 ]
i czy w ogóle z tego silnika coś bedzie ??:P


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz sty 06, 2008 14:57

Aro1120 pisze:czy w ogóle z tego silnika coś bedzie ??
to się okaże po rozebraniu ale w sumie czemu miałoby nie być??
Kwestia tego czy wystarczy zrobienie góry - pierścienie ,uszczelniacze ,dotarcie zaworów ,czy dojdzie do tego szlif wału, panewki itd..
jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz :hmm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości