Strona 1 z 1

Jakie powinny byc obroty na biegu jalowym w 1.8RP???

: sob sty 05, 2008 02:07
autor: kamillionaire
Witam
jestem tu nowy ale od znajomego wiem ze mozna tu dowiedziec sie wszystkiego...odnosnie golfow i calej rodziny VW;)
wiec pisze do was z takim pytankiem jak w temacie...Mianowicie kupilem niedawno golfa 2 okazyjnie tylko trzeba teraz go doszlifowac i troche milosci wlozyc i bedzie jezdzil dobrze;)


Pierwsza rzecza ktora raczej jest nie prawidlowa to wysokie jak na moje ucho i oczy obroty;(
Auto bylo juz u znajomego mechanika i niby porobil tam co nie co i jest lepiej...ale jesli chodzi o obroty to nadal sa w granicach 1100-1000 nawet jak jest cieply...;(

Pytanie do was czym to moze byc spowodowane...???Odrazu mowie ze nie jest to wina linki od gazu!!!
Jak wrazie czego mozna zbic te obroty i jakie tak naprawde powinny one byc???

Thx za wszelka pomoc i podkreslam to dopiero poczatek;)

pozdrawiam

: sob sty 05, 2008 02:14
autor: jaszczur
Chamillionaire, obroty maja być od 750 /1000 winą tu może być czujnik temp chłodziwa

: sob sty 05, 2008 02:15
autor: jaszczur
zmierz mu opór taki powinien być opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C

: sob sty 05, 2008 02:19
autor: kamillionaire
OKIjaszczur, zerkne...a jak bedzie wyzsze to czym to spowodowane moze byc i czym to mozna naprawic????

Ps.Ciekawie to wyglada Jaszczurka odpowaiada Cameleonowi :bigok:

: sob sty 05, 2008 02:34
autor: grandi
Zrób mu restart kompa w Rp można powiedzieć że to podstawa

: sob sty 05, 2008 02:34
autor: jaszczur
Chamillionaire, jeśli pomiary będa lipne tzn inne niż ci podałem podmień czujnik do ciebie podchodzi niebieski 2 stykowy

: sob sty 05, 2008 02:43
autor: kamillionaire
dzieki chlopaki bede probowal po weekendzie...i potem popisze jeszcze kilka postow bo mam jeszcze pare spraw

THX

: sob sty 05, 2008 13:36
autor: Rek1n82
nie wiem czy to tez moze byc ale kiedys bylem u mechanika i ustawial mi wolne obroty TPS'em ale na oko (czyt. sluch) ;( :crazy: watro do tego tez zajrzec albo tez regulowaem sobie "tlumnik wolnych obrotow" (nie wiem jak to sie dokaldnie nazywa) moze on jest za dalego wykrecony i nie puszca gazu do konca ale tak jak pisal grandilodz, od restartu trzeba zaczac

[ Dodano: 05 Sty 2008 12:37 ]
juz wiem :grin: nazywa sie tłumnik drgan przepustnicy i ustawialem go z ksiazki obslugi VW golf

[ Dodano: 05 Sty 2008 12:42 ]
Obrazek tu masz fotke gdzie tego szukac :D

: sob sty 05, 2008 14:25
autor: sle
Rek1n82 pisze:kiedys bylem u mechanika i ustawial mi wolne obroty TPS'em ale na oko (czyt. sluch) ;( :crazy:
To może sobie sprawdź ten TPS bo Ci może go rozregulował...

Jego na słuch z tego co wiem to się nie ustawia tylko innymi sposobami :grin: Kolega homsky o tym pisał.

: sob sty 05, 2008 14:45
autor: Rek1n82
wiem jak sie ustawia TPS, naszczescie to bylo w moim poprzednim golfiku a w tym jest wszysko oki :bigok:

: sob sty 05, 2008 17:56
autor: kamillionaire
witam
nowina bo dzisiaj zrobilem mala rundke;)bylo milo do momentu az pomyslalem ze auto mi sie pali;(bo przy 4tys obrotow na 3 biegu jeblo klembe dymu wygladalo tak jak by mu sie odkaszlnelo...bo jest przelotowy ale bede demontowal...moze to tego wina...
A co do obrotow to dzis zauwazylem ze nawet jak sie rozpedzam i zapodaje LUZ to i tak obroty potrafia wisiec na 2000 i powoli spadac...co to za szit??
pozdro

: sob sty 05, 2008 20:28
autor: Rek1n82
sprawdz tak jak pisalem tłumnik drgan przepustnicy to tez w pewnym sensie jest odpowiedzialne za powolny spadek obrotow (tak mi sie wydaje)