Membranowy Sterownik obrotow biegu jalowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt sty 04, 2008 23:02

Jeżeli masz rozebrany ten nastawnik przepustnicy, to sprawdź, czy membrana jest cała - czy nie jest dziurawa - to najczęstsza przyczyna nierównych obrotów. Co do gaźnięcia - przeczyszczenie gaźnika może coś by pomogło. Na gaśnięcie silnika nie ma wpywy ten santawnik.
Wstukaj w szukajce na dole strony "nierówne obroty" - i wyskoczy tobie dłuuuugi temat dotyczący tych problemów.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gajczak » sob sty 05, 2008 00:50

To ustrojstwo siedzi w gaźniku 2EE - mam to u siebie
mam to samo a właściwie miałem te objawy - bo jak się okazało (dzisiaj byłem u gościa - speca w temacie i naprawde zna się na tym :D polecam info na priv żeby reklamy nie było :D) gaźnik miałem strasznie zasyfiony... wyczyścił go i co się okazało ;)))

po 3 latach jeżdżenia na LPG - niektóre elementy się po prostu podtopiły od gorąca:
- rurka przewietrzania komory pływakowej - p[oszła do kosza
- takie coś co jest w środku gaźnika (dwa metalowe równolegle idące pręciki cieniutkie połączone z przepustnicą taką metalową blaszką) właśnie odpowiedzialne jest za wychylanie przepustnicy żeby urządzenie sterujące mogło nią sterować, ale u mnie nie mogło bo coś co miało ją wychylać najzwyczajniej w świecie się odkształciło, zaklinowało i nie reagowało jak należy. coś tam porobił że mam na wolnych idealnie równiutko nieco ponad 900 obr., pozostaje wymiana górnej części gaźnika ... albo i cały jak znajdę po normalnej cenie gdzieś na szrocie
- ale najlepsze było jak wyjął - nie pamiętam jak się to fachowo zwie - dyfuzor, mieszalnik, taka rurka metalowa ze skrzydełkami :D:D - brakowało jej jakieś 1.5 cm na długości. normalnie szok !!! metal się stopił jak plastik

na allegro dzisiaj widziałem sterowniki od 150 zeta za regenerowane (wpisz w wyszukiwarke allegro 2EE) a gaźnik wyjęty z jakiegoś opla - za 300 zeta
ja zaczynam szukać od jutra gaźnika świeżo przywiezionego z Niemiec
majstr stwierdził że na szczęście te wynalazki o których tu mowa są sprawne

i tu zerknij - dużo opisane jest :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389&start=0
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 21:43 przez gajczak, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam
gajczak

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 373 gości