Migajaca kontrolka oleju; Olej w paliwie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Migajaca kontrolka oleju; Olej w paliwie

Post autor: luki3105 » śr sty 02, 2008 21:51

Witam wszystkich
Jestem posiadaczem golfa II 1.3 2G niedawno stuknęło mu 200000
Pojawiło mi się coś takiego jak przejadę około 20 km ze średnią prędkością ok 90-100 km/h
to mi zaczęła brzęczeć kontrolka oleju ja wcisnę sprzęgło i mu przygazuje to gaśnie.
Olej i filtr wymieniałem ze 4 tys. km temu tak więc proszę o rade co to może być /
Czy może moja maszyna już dobiega końca swoich dni, proszę o rade.
Olej to elf dla silników powyżej 200000 km a filtr to filtron .
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2008 10:47 przez luki3105, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mpendzik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr maja 30, 2007 08:42
Lokalizacja: Kielce

Post autor: mpendzik » śr sty 02, 2008 21:55

A jak poziom oleju ? W normie ? Jak tak, to może wina czujnika - dużo ludzi na forum o tym pisało - ponoć filtrony są jakieś trefne...
PozDr.



luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » czw sty 03, 2008 06:50

Poziom oleju w normie a ile moze taki czujnik kosztować ??



Awatar użytkownika
mpendzik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr maja 30, 2007 08:42
Lokalizacja: Kielce

Post autor: mpendzik » czw sty 03, 2008 08:50

Kosztuje jakoś od 15 zł w górę... ale nie kupuj tych filtronów tylko może coś innego np FEBI...
Po zmianie czujnika Twój kłopot powinien się skończyć.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sty 03, 2008 08:54

Spróbuj zmienić filtr, ludzie narzekają na Filtrona, że potrafią się takie cuda robić (choć ja osobiście w MK2 miałem Filtrona i nic się złego nie działo).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » czw sty 03, 2008 17:07

Dzięki za rady sprawdzę i zobaczę THX czy zadziała:D
Pozdrówki



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw sty 03, 2008 17:12

luki3105, posłuchaj silnika czy nie stukają panewki.



luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Post autor: luki3105 » sob sty 05, 2008 09:47

Witam
Z temperaturą pracy to chyba ok ale coś mi sie on bardzo długo grzeje.
A jeszcze jedno kiedy wyłącza wam się ssanie ja po przejechaniu do pracy ok 5 min mam włączone ssanie a temp wody zaczyna dopiero lekko iść w górę a tu czas już gasić.
Jak zmierzyłem mu spalanie to mi wyszło 9,4/100 km, czy to nie za dużo?
W końcu to 1,3 a jeździłem tak do 90-100km/h.
Pozdrówki

[ Dodano: 08 Sty 2008 14:38 ]
Witam no więc tak przeczyściłem styki czujników, ale zauważyłem nowy problem, mianowicie
sprawdziłem stan oleju jeszcze raz i odkryłem ze śmierdzi paliwem a stan jest troche za wysoki no i olej za rzadki co może być przyczyną tego ??
Czy właśnie to może być przyczyną świecenia tej kontrolki??
Za rzadki olej mniejsze ciśnienie ale czemu jest w nim paliwo co?? :-k



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości