Strona 1 z 1

Uszczelka pod pokrywę zaworów - przetestowana i zaaprobowana

: śr sty 02, 2008 18:02
autor: willi
Jak każdy wie... w większości przypadków w MK2 przecieka olej pod pokrywą zaworów.
Nazmieniałem sie tych tandetnych uszczelek, że ho ho - zawsze ciekło.
Uszczelki od kilku do kilkunastu złotych, tandeta.

Zmeczyły mnie te wymiany, kupiłem coś takiego jak na załączonym obrazku - 40zl.
Uszczelka ma 4 zabki z gumy i 2 na uwypukleniach. W komplecie są korki gumowe.
Uszczelke kupiłem już kilka miesięcy temu i do tej pory nic nie cieknie. Śruby dokręcałem "na raty" (dwukrotnie) w miarę "osiadania" tych 3 gumowych podkładek.
Może u was też ta uszczelka bedzie lekarstwem...

Wszystkiego najlepszego w Nowym 2008 Roku!

Obrazek

Obrazek

: śr sty 02, 2008 19:16
autor: grandi
Ja znalazłem patęt na jednoczęściową ale nie długo czeka mnie zmiana paska rozrządu i kupie jedno

: śr sty 02, 2008 19:30
autor: prezesik25
jeżeli u ciebie pomogła, to u mnie też powinna, już nowej pokrywy szukałem, bo myślałem, że jest wyciśnięta

: śr sty 02, 2008 19:35
autor: Szosownik
prezesso pisze:jeżeli u ciebie pomogła, to u mnie też powinna, już nowej pokrywy szukałem, bo myślałem, że jest wyciśnięta
Paweł polecam :D
dłużej wytrzymuje niż ta z korka

: czw sty 03, 2008 00:40
autor: willi
grandilodz pisze:Ja znalazłem patęt na jednoczęściową ale nie długo czeka mnie zmiana paska rozrządu i kupie jedno
Podziel sie z nami tym patentem, dobrych patentow nigdy za wiele.

: czw sty 03, 2008 13:03
autor: Szosownik
willi pisze:Podziel sie z nami tym patentem, dobrych patentow nigdy za wiele.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142468

: czw sty 03, 2008 13:44
autor: prezesik25
Szosownik pisze:dłużej wytrzymuje niż ta z korka
ale ja cały czas gumowe kupowałem, żadnych korkowych nie miałem.

: czw sty 03, 2008 13:48
autor: grandi
[ Dodano: 03 Sty 2008 10:39 ]
Ja tam kupiłem u siebie 3 częściową jeżeli zachowamy odpowiednie procedury to nie cieknie zrobiłem na niej 30 tys i nadal trzyma


Usczelka 2,3 częściowa mój sposób

1. Jak zdejmieny starą powinno się zesziwować taki nagar po starej b cieniutki paperem
ciernym żeby było równe
2.Wytrzeć całą powierzchnie gdzie ma być uszczelka do sucha
3.Odtłuścić powierzchnię benzyną e.
4.Usczelke w kształcie U podkowy przy rozrządzie powinno się osadzić równo jak najbardziej , nie że z jednej strony jest zakryte całkiem a z drugiej szparka 2 mn , tylko równo bo jak się dokręci to dociśnie się równo na całej powierzchni.
5.Najpierw dokręcamy wszystkie śruby aż do poczucia lekkiego oporu
5.Potem wszystkie na krzyż równomiernie
6.Potem wszystkie na krzyż równomiernie
7.Uszczelke dorkeca się po przejechniu 1000 km

Nie proponował bym jej smarować olejem , koszt uszczelki 2,3 częściowej 10-15 zł orginału 80 zł zalecane jest też jest wymienić wszytkie szpilki przy każdej wymianie uszczelki szpilki koszt koło 20 zł .


Możecie mi powiedzieć gdzie w tej uszczelce od kolegi bo ja mam inna bo od strony rozrządu mam cienką a o przeciwnej stroie mamtaki gruby kawałek gumy.
Ja kupiłem korkową