Strona 1 z 1
					
				Błędy VAG
				: śr sty 02, 2008 16:35
				autor: kwitecki
				Witam !!!
U znajomego w seacie na VAG'u wyszly bledy:
- 17524
- P1116
Szukajac znalazem ze to : Rząd cylindrów 1, sonda 1, obwód grzewczy, przerwa w ciągłości przewodów.
Moje pytanie , czy to oznacza ze padla sonda (jej obwod grzewczy) i jest do wymiany czy gdzies nie styka jakis przewod do niej dochodzacy ....??
Oraz : sonda 1 to ta przed czy za katalizatorem ??
Z gory dziekuje za pomoc.
			 
			
					
				
				: śr sty 02, 2008 17:37
				autor: pszczyna
				Lobią się urywać kable przy wtyczce
			 
			
					
				
				: czw sty 03, 2008 15:42
				autor: Marek83
				17524 - sprawdzić układ podgrzewania sondy lambda przed katalizatorem
			 
			
					
				
				: pt sty 04, 2008 14:17
				autor: kwitecki
				Marek83 pisze:sprawdzić układ podgrzewania sondy
Jak mozna to zrobic najprosciej domowym sposobem ??
 
			 
			
					
				
				: pt sty 04, 2008 17:30
				autor: pszczyna
				Prostym miernikiem  pypu Voltomież , poprostu ma być napięcie zasilające grzałkę  a sama Lambda to 0,970- 1,030V
			 
			
					
				
				: śr kwie 01, 2009 22:30
				autor: maxym
				kwitecki, Cześć i jak doszedłeś co się zepsuło ? Mi też wywala na VAGu  17524
- P1116 . I się zastanawiam czy to sonda i która ta przed czy ta za katalizatorem ?
			 
			
					
				
				: czw kwie 02, 2009 20:17
				autor: kwitecki
				maxym pisze:Cześć i jak doszedłeś co się zepsuło ?
Wymienilem sonde, ktora jest wkrecona w katalizator, myslalem ze byla zepsuta a ktos wkrecil jakas inna od skody i to wywalalo ten blad.
 
			 
			
					
				
				: pt kwie 10, 2009 17:19
				autor: maxym
				Wielkie dzięki za odpowiedź 

 Czyli ta sonda która siedzi bezpośrednio w katalizatorze i niucha wylatujące z niego spaliny była nie sprawna ? A powiedz mi kupiłeś oryginalną sondę czy dałeś zamiennik i jak byś napisał że znasz rozsądny warsztat 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 11, 2009 00:15
				autor: kwitecki
				maxym pisze:Czyli ta sonda która siedzi bezpośrednio w katalizatorze
 tak to o ta chodzilo, 
kupilem na allegro uzywany oryginal do tego modelu z rozbitego auta, wymiana banalna: odpinasz kostke, wykrecasz sonde, wkrecasz nowa, podpinasz kostke , kasujesz bledy i jazda 
