[Passat B4 Diesel] Olej w zbiorniczku wyrównawczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

[Passat B4 Diesel] Olej w zbiorniczku wyrównawczym

Post autor: Michael G60 » pt maja 13, 2005 08:17

Kupiłem Passata 1.9 TD z 1994 r. Przyjechałem nim z Holandii 1500 km i wszystko spox, nie grzał się, odpala dobrze.

W zbiorniczku wyrównawczym mam olej. Nie dużo ale jest.

Czy to pęknięty blok czy może coś mniej kosztownego????????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [Passat B4 Diesel] Olej w zbiorniczku wyrównawczym

Post autor: Borys » pt maja 13, 2005 08:42

Michael G60 pisze:Kupiłem Passata 1.9 TD z 1994 r. Przyjechałem nim z Holandii 1500 km i wszystko spox, nie grzał się, odpala dobrze.

W zbiorniczku wyrównawczym mam olej. Nie dużo ale jest.

Czy to pęknięty blok czy może coś mniej kosztownego????????
a sprawdz czy w oleju nie ma wody,

objaw wyglada na walnieta uszczelke pod głowica


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt maja 13, 2005 08:48

Raczej nie ma, a oleju troszke ubywa...

A jeśli to uszczelka, to jaki będzie mniej więcej koszt i czy trzeba planować głowicę????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

nmaniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sty 26, 2005 09:53
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: nmaniek » sob maja 14, 2005 12:21

Przy wyminie uszczelki po głowicą należy ją splanować, koszt tego jest w granicach 50 zł. Zalecane jest również wymiana śrub dociskających (chociaż nie obowiązkowo) ponieważ dociskane są one z odpowiednim momentem i po odkręceniu tracą już swoje właściwości. Kaszt całkowity może być w granicach 300 – 400 zł i to właśnie zależy od machera który będzie Ci to robił.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob maja 14, 2005 13:55

w cale nie trzeba planowac głowicy!!

trzeba tylko pomierzyc czy głowica nie jest krzywa za pomoca liniału stolarskiego czy czegos podobnego wziac szeczeliniomierz i patrzec jakie sa szczeliny na gniazdach cylindrow wiem ze w mk2 TD dopuszczalne jest 1,1mm
ja mialem 0,1mm i nie musialem planowac
jak bedziesz wymienał poprostu wez grubsza uszczelke
skoro poszedl ci olej do zbiorniczka to masz gdziesz walnieta uszczelke
mi tez poszła ale woda do cylindrow
myslalem ze to uszczelka a poszedł mi blok
takze jak sie zabierzesz do tego sprawdz dokladnie wszystkie gładzie cylindrow czy niema gdziesz wyczuwalnego pekniecia pod paznokciem
i sprawdz komory spalania wstepnego bo lubia wypadac
zeby pozniej niebylo dyskoteki w silniku



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob maja 14, 2005 13:59

widzisz ten rudy nalot??
to własnie pekniecie
prawie na calej długosci silnika
niewiem jak ponizej tłoka ale tutaj jest spore pekniecie
jak sciagnelismy głowice to w 3 cylindrze bylo sporo wody



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości