Strona 1 z 1

po zmianie uszczelki pod głowica ciagle majonez

: wt sty 01, 2008 21:56
autor: krzysiumistrz
po zmianie uszczelki i splanowaniu głowicy dalej robi sie tzw majonezkopci na szaro ... jaka moze byc tego przyczyna? silnik 1,6 benzyna

: wt sty 01, 2008 22:00
autor: shift
a blok, albo głowica nie mają gdzieś pęknięcia?

: wt sty 01, 2008 22:03
autor: krzysiumistrz
głowica jest po pełnej regeneracji nie ejst peknieta ani nic

: wt sty 01, 2008 22:04
autor: Duber
gdzie ten majonez masz?na korku od oleju?

: wt sty 01, 2008 22:05
autor: Mis
po zmianie uszczelki i splanowaniu głowicy dalej robi sie tzw majonezkopci na szaro ... jaka moze byc tego przyczyna? silnik 1,6 benzyna
_________________

jenda z przyczyn tworzenie sie tej mazi jest niedogrzanie sie silnika spowodanego jazda zima na krotkich odcinkach. Sprobuj ti wytrzec i przejechac sie gdzies za miasto aby solidnie rozgrzac auto

: wt sty 01, 2008 22:05
autor: krzysiumistrz
na bagnecie i na korku

[ Dodano: 01 Sty 2008 21:07 ]
auto rozgrzałem zrobiłem 100 km wracajac do domu i po tym odcinku była własnie maz... silnik napewno sie rozgrzał bo non stop 110 szło

: wt sty 01, 2008 22:08
autor: Duber
krzysiumistrz, to norma tak bedzie zima.zrobtrase i bedzie ok.Mis, ci napisal.tak bedzie nieprzejmuj sie

: wt sty 01, 2008 22:10
autor: krzysiumistrz
ale płyn chłodniczy tez znika

: wt sty 01, 2008 22:21
autor: Duber
jak plyn znika to cos zle zrobiony "remont" moze blok pekniety?

: wt sty 01, 2008 22:29
autor: krzysiumistrz
bloki nikt nie sprawdzał ale nic nie było widac podczas czsyzczenia

: czw sty 10, 2008 22:44
autor: qauczuq
a jaki kolor ma olej?