Strona 1 z 2

odciecie od 4000 obr/min???

: wt sty 01, 2008 20:05
autor: michalj89
cos dziwnego w golfie z silnikem 1.6
obroty około 4000 a samochód jedzie tylko 150 km/h
nie chce wiecej wycigac a silniczek chodzi cichutko
czy to jest odciecie ??

: wt sty 01, 2008 21:47
autor: agrala
odpal samochod na benzynie i jak sie juz nagrzeje to wcisnij pedal gazu do dechy i trzymaj, nie boj sie nie rozsypie sie silnik. Przy obrotach ok 6-6,5 tys silnik zacznie przerywac i bedzie utrzymywal obroty w tej okolicy. To jest odciecie pompy paliwa

[ Dodano: 01 Sty 2008 20:51 ]
oczywiscie wszystko na postoju a nie w czasie jazdy chociaz odciecie dziala tez w czasie jazdy. Odciecie wystepuje tylko przy elektrycznej pompie paliwa

: wt sty 01, 2008 22:02
autor: TomiTT
na 5 biegu 150 tylko?

: wt sty 01, 2008 22:16
autor: michalj89
no na 5 biegu tylko 150

[ Dodano: 01 Sty 2008 21:21 ]
to włąsnie jakies dziwne odciecie bo ja próbowałem to na 4 doszedłem do 150 i zaczełem go piłowac i właczyłem 5 i chwilowo osiagnełem predkosc w granicach 160 ale ona samoczynnie spadła do 150 i 4000 obr/min

: wt sty 01, 2008 22:51
autor: TomiTT
ja swoim koło 190 jechałem i to był max... także coś Ci napewno niedomaga... a jak z wyciskaniem na innych biegach ?:)

: śr sty 02, 2008 15:12
autor: T.O.B.I.
rozrzad do sprawdzenia i zaplon, to ma ogromne znaczenie u mnie jeden zabek zmniejszyl osiagi i przesunal max moment w inne miejsce na skali obrotow

: śr sty 02, 2008 18:23
autor: wedr
odciecie od 4000 obr/min???
to kwestia zapłonu. Wygląda na cewkę-sprawdź kable, odczyść styki.

: śr sty 02, 2008 19:02
autor: sle
wedr pisze:
odciecie od 4000 obr/min???
to kwestia zapłonu. Wygląda na cewkę-sprawdź kable, odczyść styki.
z tą cewką to jest tak, że w ogóle np nie wejdzie na wyższe obroty i stanie przy tych np 4000 czy jak?

Jak już o tych cewkach temat to się podpytam ciut więcej...

Czy mogłaby powodować coś takiego, że obroty idą w górę ale auto nie rozpędza się jakoś znacznie(chodzi o wyższe prędkości). Na 2ce można pociągnąć na maksa do ok 85km/h, 3ce jeszcze jakoś się rozpędzi ale później już różnice małe bo prędkość maksymalna ok 130km/h :panna: . Czy tu cewka może coś aż tak mieszać?

: śr sty 02, 2008 19:13
autor: T.O.B.I.
nie to nie cewka, zaplon i rozrzad maja duze znaczenie, powinno sie to sprawdzic najpierw, jak to bedzie dobrze to filtr paliwa, pompa paliwa, wtryskiwacz lub gaznik (zalezy od silnika), uklad zaplonowy na sam koniec

: śr sty 02, 2008 21:20
autor: michalj89
kurcze moim zdaniem wszystko jest oki
bo silniczek chodzi super
moim zdaniem to chyba jakies odciecie

[ Dodano: 02 Sty 2008 20:38 ]
rozrzad nie był jeszcze robiony
swiece nowe ngk 3 z potrólnymi blaszkami przy elektodzie


silniczke na wszyskich biegach jest żwawy i idzie bardzo dobrze tylko ze na 5 tylko dojdzie do 150 i 4000 obr i nawet kilometra wiecej

[ Dodano: 02 Sty 2008 20:44 ]
co do obrotów mam sprawdzone ze przy obrotach 3000 golfik leci mi dokładnie 115 km/h
mam tez klopot bo wydaje mi sie ze strasznie duzo pali w granicach 10l/ 100km

: czw sty 03, 2008 17:55
autor: michalj89
1.6 abu

: czw sty 03, 2008 20:56
autor: T.O.B.I.
no to mamy takie same motory a ja swoim lecialem 170 (w ksiazce ma 168 napisane) na poprawnie ustawionym rozrzadzie i o 2 st przyspieszonym zaploonie

: czw sty 03, 2008 21:48
autor: michalj89
ja nie wiem co jest z ty autkiem
kurcze silniczek zyleta ale idzie max 150 i staje na 4000 obr i koniec
cichutko pracuje jeszcze i jest jeszcze miejsce pod pedałem ale on nie reaguje na gaz juz od tej predkosci
kiedys doszedłęm do 150 i usłyszłem jakis dziwny odgłos jakby w silniku ale to było chwilowe (nie wiem czy to dokładnie w silniku) (kumpel w venciaku 1.8 w gazie usłyszał takie cos przy 200 km/h )
i wskazówka od obrotów mi zaczeła szalec ale tez po chwili sie uspokoiła