Strona 1 z 1

1.6TD nie chce palić rano

: pn gru 31, 2007 20:42
autor: -pawlo111
Akumulator mam na gwarancji (taki z oczkiem co pokazuje ładowanie) mam tez wskaznik ładowania w aucie. I co sie dzieje. A no tak. Jak mi golfik postoi z dzień to są problemy żeby go odpalić rano ale tylko za 1 razem. Ładowanie mam na 13,6 jak sobie podładuje aku. I tak sobie jezdze z 2 dni. Potem aku ma mniejsze naładowanie. Aż w końcu jak mam 11,2 to przy odpalaniu go poprostu nie daje rady aku tak jak by byl kiepski a wręcz padniety :/ Zapalilem go dzisiaj na pych i pochodzil z minutke. Zgasilem i juz odpalil bez problemu.
Jak go juz odpale i sobie chodzi to mam ładowanie maxymalne.
Co za jaja :crazy: :shock: :panna:

świecie OK. Aku mam duży taki jak ma byc do diesla.
To sie dzieje tylko wtedy jak mi sie deczka aku przyczerpie.

: pn gru 31, 2007 21:53
autor: greg
może podjechany rozrusznik wyczerpuje aku? dziwi mnie tylko strata po 2 dniach 2V

: wt sty 01, 2008 03:47
autor: -pawlo111
hmmmm rozrusznik mowisz. Ale potem juz ladnie pali tylko 1 palenie. W sumie to rozrusznik mam po regeneracji :crazy:

: wt sty 01, 2008 11:43
autor: greg
dobra - jak nie rozrusznik to albo aku albo alternator - musisz znaleźć przyczynę spadku napięcia

: wt sty 01, 2008 21:25
autor: -pawlo111
a moze byc tak ze alternator za malo laduje?

a regulator napiecia w rozruszniku?

: wt sty 01, 2008 22:39
autor: greg
-pawlo111 pisze:a regulator napiecia w rozruszniku?
raczej w alternatorze
-pawlo111 pisze:a moze byc tak ze alternator za malo laduje?
pomierzyć jaki prąd masz podczas pracy silnika jak pomiędzy 13,8 a 14,2 to ok

: śr sty 02, 2008 01:54
autor: -pawlo111
greg pisze:pomierzyć jaki prąd masz podczas pracy silnika jak pomiędzy 13,8 a 14,2 to ok
a jak jest wiekszy?

: śr sty 02, 2008 02:02
autor: kawasaki
ja Ci laduje powyzej 14,5 v to masz zepsuty regulator napiecia w alternatorze. Ladowanie musisz miec min 13,8 v.

: śr sty 02, 2008 11:44
autor: -pawlo111
jak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku

[ Dodano: 02 Sty 2008 10:44 ]
jak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku a na wskazniku ladowania w aucie mialem 13,7

: śr sty 02, 2008 12:05
autor: Mis
-pawlo111 pisze:ak przytkalem miernik to bylo 16,.... i rosło na wlaczonym silniku

to niedobrze. Na regulatorze napiecia jest nawet napisane 14.5 ± 0,1 V. Niezaleznie, czy masz wlaczone odbiorniki czy nie, to ladowanie nie moze przekraczac tej wartosci, i nie moze sie zmieniac w rytm obrotow, bo wlasnie po to jest regulator napiecia, aby stabilizowal napiecie ladowania.

Jezeli Twoj miernik dobrze wskazuje, to zmienic musisz regulator napiecia, koszt ok 40 zl

: śr sty 02, 2008 22:24
autor: -pawlo111
wymienilem regulator. Zobaczymy co bedzie :grin: