Nie chce zapalić po wymianie uszczelki pod glowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Nie chce zapalić po wymianie uszczelki pod glowica

Post autor: Bazyl » ndz gru 30, 2007 18:19

Witam niedawno zakupiłem Mk2 1.8 Gti z wyszczeloną uszczelką pod głowicą :otepienie: wraz z pomocą kolegi naprawiliśmy autko ale chyba nie do końca :( Proszę pomóżcie
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 23:02 przez Bazyl, łącznie zmieniany 1 raz.


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 30, 2007 18:26

Bazyl pisze:Witam niedawno zakupiłem Mk2 1.8 Gti z wyszczeloną uszczelką pod głowicą :otepienie: wraz z pomocą kolegi naprawiliśmy autko ale chyba nie do końca :( Proszę pomóżcie

czyli nie chce odpalic ? Nie przestawiliscie rozrzadu ? bo zdejmowaliscie glowiece. Aparat zaplonowy nie przesuniety ? kable, kopulka i palec ok?



jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » ndz gru 30, 2007 20:07

napisz co się z nim dzieje



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pn gru 31, 2007 03:28

rozrząd oki zapłon ustawiony lampą stroboskopową u fachowców kable i świece też oki
Dzisiaj wykręciłem świece i były zalane paliwem Jak przekręce kluczyk na zapłon to pompka cały czas działa i się nie rozłancza czy ona może zalewac mi świece i dlatego nie pali Jeśli tak to co zrobić :crazy:


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn gru 31, 2007 07:41

moim zdaniem skończył się komputer-pewnie nie została podpięta któraś masa silnika i podczas kręcenia rozrusznikiem prąd popłynął przez kompa-wiem bo przypadek taki się zdarzył u kolegi-na szczęście miał LPG i mógł na nim jeździć
takie jest moje zdanie bo taka sytuacja już była, może ktoś zaproponuje coś innego


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn gru 31, 2007 10:17

Bazyl pisze:zapłon ustawiony lampą stroboskopową u fachowców

spoko, ale w takm razie byl ustawiany zanim zaczeliscie naprawiac silnik, czy od razu po naprawie uszczelki silnik odpalal, ze pojechaliscie na ustawienie zaplonu.

Sprawdz recznie, czy jest dobrze ustawiony, bo mogl sie przestwic podczas zmiany uszczelki. Swice mokre bo brak iskry, albo jest w niewlasciwym momencie.

W ogole sprawdzales czy jest iskra ?



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pn gru 31, 2007 11:07

Po naprawie odpalił ale nierówno chodził iskra jest dobra zapłon też dobrze ustawiony a co do komputera to nie wiem ale masy wszystkie powymieniałem a co myślicie o tej pompie paliwa która się nie rozlancza tylko pompuje caly czas na zapłonie


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » pn gru 31, 2007 11:21

jakie masz ciśnienie na tłokach
czy wymieniałeś popychacze, jeżeli tak to może któryś nie pociągnął oleju i nie domyka zaworu
wówczas na tloku będzie zero

[ Dodano: 31 Gru 2007 10:36 ]
jeszcze sprawdż czy masz dobrze podpiętą sondę lambda
ja kupilm niedawno też golfa z padniętym silnikiem i okazało się że silnik jest ok. tylko ktoś pomylił przewody od sondy i komputer cały czs miał informacje o bardzo ubogiej mieszance
przełożyłem i jak ręką odjął
oby to było to
MIŁEGO SYLWKA !!!



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pn gru 31, 2007 14:15

Dzięki sprawdze tą sonde ale dziś znalazłem chyba przyczyne tego że nie pali wykręciłem świece i były całkowicie zalane to pewnie przez tą felerną pompe paliwa o której pisałem Dlaczego ona pompuje cały czas i nie chce sie odłączyć a może coś z tym zapłonem i iskra jest za pózno kiedy tłoki juz sa napełnione paliwem Co teraz zrobić jak wykrecilem swiece na tłokach jest mnóstwo paliwa

Pomocy bo będzie po sylwku jak nie odpali :grrr:


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn gru 31, 2007 14:23

Bazyl pisze:Pomocy bo będzie po sylwku jak nie odpali :grrr:

a przegladales archimuw forum ? O pompach bylo bardzo duzo, moze cos znajdziesz

[ Dodano: 31 Gru 2007 13:25 ]
bo ja juz Ci =nie potrafie pomoc



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn gru 31, 2007 14:34

ale pompa choć sie nie wyłączy i tak nie poda za wiele paliwa bo masz czujnik ciśnienia paliwa i puszcza Ci na powrót do baku



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pn gru 31, 2007 14:40

miś fazi pisze:ale pompa choć sie nie wyłączy i tak nie poda za wiele paliwa bo masz czujnik ciśnienia paliwa i puszcza Ci na powrót do baku
ale ja mam tylko jeden wąż do listwy wtryskowej i pełne cylindry paliwa Co z nim jest bo ręce opadowywują :)


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn gru 31, 2007 14:52

kolego, a możesz podać oznaczenie silnika ?

[ Dodano: 31 Gru 2007 13:57 ]
coś tu nie gra , moge sie mylic co do typu zasilania ale u Ciebie pompa chyba powinna działać cały czas po włączeniu zapłonu

[ Dodano: 31 Gru 2007 13:58 ]
od rozdzielacza paliwa jednak powinien być powrotny przewód paliwa do zbiornika



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pn gru 31, 2007 15:14

miś fazi, kolego oznaczenie silnika to JP a wężyk powrotny powinien być gdzie na końcu listwy bo tu jest jakaś końcówka zaślepiona może prześle zdjęcie to będzie łatwiej co ?


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości