Strona 1 z 2

problemy z jazdom na benzynie a na gazie normalka

: sob gru 29, 2007 10:49
autor: Damian
witam mam problem z jazdom na benzynie przy dodawaniu gazu auto nic sie nie zbiera wchodzi na obroty i gasnie a na gazie normalnie wszystko dziala elegancko prosil bym o jakies porady na ten temat co to moze byc z gury bardzo dziekuje

: sob gru 29, 2007 12:29
autor: 21mariusz03
Jak ci muli przy dodawaniu gazu na benzynie to mozesz miec oszkodzone urzadzenie wzbogacania mieszanki albo zle wyregulowane ssanie (np w gazniku pierburg 2e2 ta blaszka co jest odpowiedzialna za odpowiednia ilosc powietrza na cieplym i zimnym silniku moze byc przymknieta przez co dla benzyny silnik dostaje stanowczo za malo powietrza a bedzie wystarczajaco uchylona zeby sie gaz dostawal dlatego na gazie moze w miare dobrze jezdzic)
NApisz cos wiecej o silniku jaka pojemnosc jaki gaznik itp

: sob gru 29, 2007 12:44
autor: Mis
21mariusz03 pisze:NApisz cos wiecej o silniku jaka pojemnosc jaki gaznik
wiecej ? Damian w ogole nic nie napisal o silniku, jakby w mk2 byl tylko jeden silnik....

: sob gru 29, 2007 13:06
autor: 21mariusz03
No wiesz moze to jego pierwszy temat wiec trzeba byc wyrozumialym .... kazdy z nas kiedys zaczynal i robil bledy... :) (prawde mowiac nie az takie no ale coz :D)

: sob gru 29, 2007 13:26
autor: homsky
Damian, podaj jaki masz silnik bo tak to nie wiadomo od czego zacząć m wpisz tez jaki masz silnik w avatarze , to tak na przyszlośc aby juz wszystko było jasne
Ciebie 21mariusz03 tez sie to tyczy.

: sob gru 29, 2007 18:29
autor: Damian
silnik jest 1,8 na wtrysku

: ndz gru 30, 2007 00:01
autor: guti
homsky pisze:silnik jest 1,8 na wtrysku
GX ? RP ?PB ?PF ? :) a moze prsociej : daj fote :) jednopunkt, wielopunkt ? a moze jednak gaznik i nie 1,8 ?

: ndz gru 30, 2007 00:17
autor: VwDarek
Mam to samo tylko że w 1,6 EZ na gaźniku 2e2..Ku***ca mnie bierze jak myślę o moim gaźniku.. Niedawno była zmieniana gumowa postawa gaźnika bo benzyna się z niego lała. Z 2 tyg było ok a ty nagle dziś.. DYM SPOD MASKI - benzyna się leje silnik gorący...Jeszcze trochę bym go podgrzał to pewnie musiał bym gasić gaśnicą :grrr: Także podepnę się pod temacik :bigok:

: śr sty 02, 2008 16:01
autor: Damian
taki mam silnik gdzie to pisze jaki typ silnika

: śr sty 02, 2008 16:41
autor: Maćkooo
Witam
Oto miejsce gdzie znajdziesz kod silnika.
Obrazek

: śr sty 02, 2008 16:58
autor: Damian
u mnie w tym miejscu nie ma zadnego nr Obrazek

: śr sty 02, 2008 21:37
autor: Rek1n82
A no rzeczywiscie nie masz kodu ale juz ci mowie. to jest silnik o oznaczeniu RP (mono-jetronic - jednopunktowy wtrysk) a z nimi sa czasmem klopoty przy jezdzie na benzynie gdy masz zalozony gaz i ciezko zdiagnozowac usterke. moim zdaniem zacznij od resetu kompa tzn odlacz akumulator, wlącz zaplon i chwile odczekaj, pozniej w odwrotnej kolejnosci wylącz zaplon, zaloz klemy i odpal na benzynie. zobazymy czy bedzie efekt

: śr sty 02, 2008 22:45
autor: sle
Rek1n82 pisze:tzn odlacz akumulator, wlącz zaplon i chwile odczekaj, pozniej w odwrotnej kolejnosci wylącz zaplon, zaloz klemy i odpal na benzynie
ta zabawa z zapłonem ma znaczenie? :chytry:
chodzi mi o to, że włączamy zapłon i odłączamy klemy? odłączamy na włączonym zapłonie?

: śr sty 02, 2008 23:03
autor: guti
Rek1n82 pisze:tzn odlacz akumulator, wlącz zaplon i chwile odczekaj, pozniej w odwrotnej kolejnosci wylącz zaplon, zaloz klemy i odpal na benzynie

pierwsze slysze z tym zapłonem,



odłaczyc klemy , albo jeszcze pewniej odpiac szeroka wtyczke od ECU na jakies pol godzinki, mnie zazwyczaj pomagało:)