Auto nie do jazdy po wyważeniu opon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Auto nie do jazdy po wyważeniu opon
Witam
Wczoraj zamieniłem koła tył z przodem i dałem koła przednie do wyważenia...
Przed tym wszystkim było w miarę dobrze - lekko ściągało auto na prawo ale były jakieś stuki. Podejrzewałem któreś koło, więc zamieniłem.
Teraz stuki jakby ustały, ale za to kierownice mam skręconą w lewo a samochód jedzie prosto. Po przekroczeniu 60 km/h ciężko jest panować nad autem.
I teraz moje pytanie - czy zbieżność + ustawienie kątów załatwi ten problem - pytam bo jeszcze jej nie robiłem...
Pozdrawiam
Wczoraj zamieniłem koła tył z przodem i dałem koła przednie do wyważenia...
Przed tym wszystkim było w miarę dobrze - lekko ściągało auto na prawo ale były jakieś stuki. Podejrzewałem któreś koło, więc zamieniłem.
Teraz stuki jakby ustały, ale za to kierownice mam skręconą w lewo a samochód jedzie prosto. Po przekroczeniu 60 km/h ciężko jest panować nad autem.
I teraz moje pytanie - czy zbieżność + ustawienie kątów załatwi ten problem - pytam bo jeszcze jej nie robiłem...
Pozdrawiam
no to skoro wczesniej bylo ok to nie sadze zeby to jednak byly drazki ale moge sie mylic bo przeciez przy wywazaniu nie rusza sie drazków... moze cisnienie w oponach ?? za malo luftu i to dlatego ale jezeli u wulkanizatora byles to powinien je dobrze napompowac ja bym Ci radzil jechac jeszcze raz niech srawdzi to wywazenie jeszcze raz... nic innego nie przychodzi mi do głowy
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
mialem podobnie jak ty kupilem 4 oponki pirelli u wulkanizatora i po wyjechaniu zaczelo sciagac w jedna strone i po dlugim dochodzeniu okazalo sie ze na jednej oponie z przodu bylo inne oznaczenie opony, na jednej bylo V na drugiej teraz juz nie pamietam i po przerzuceniu jej na tyl bylo ok ( a bierznik ten sam i tej samej wysokosci )
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 18:52 przez Dzaba83, łącznie zmieniany 1 raz.
posłużę Vagiem
teraz mnie zaskoczyliscie, czyli wulkanizator jak wywaza kola to sprawdza tylko bicie boczne??? a nie bicie w pionie?? Byłem u dwoch wulkanizatorow, i wywazali mi kola, za kazdym razem auto sciaga w lewo, zawieszenie bylo sprawdzane i jest ok, nie tnie opon, czyli jest mozliwos ze kolo bije w pionie??? da sie to jakos wyczuc?
No właśnie felga która wcześniej była z przodu a obecnie jest z tyłu może być troszkę skrzywiona , ale jak była na przodzie to auto się tak nie zachowywało - możliwe że jeśli teraz jest na tyle to tak dziwnie rzuca autem.
A najbardziej dziwi mnie ta skrzywiona kierownica - dosyć ostro w lewą stronę - wczesniej była lekko na prawą... już nic nie rozumiem - co ma wyważanie do pozycji kierownicy
O co może z tym chodzić - czyżby wulkanizator źle użył podnośnika i coś uszkodził??
PozDr.
A najbardziej dziwi mnie ta skrzywiona kierownica - dosyć ostro w lewą stronę - wczesniej była lekko na prawą... już nic nie rozumiem - co ma wyważanie do pozycji kierownicy
O co może z tym chodzić - czyżby wulkanizator źle użył podnośnika i coś uszkodził??
PozDr.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
po prostu założyłeś nierówno zdarte opony, normalny objaw. Kierownicę możesz zdjąć i założyć jak należy. A przy okazji zrób całą geometrię jak należy, wtedy po założeniu nowych opon wszystko będzie ok, najwyżej będziesz musiał kierę znów ustawić. Pod jednym warunkiem, że auto nie było bite w bok i niema naruszonej płyty podłogowej.mpendzik pisze:czyżby wulkanizator źle użył podnośnika i coś uszkodził??
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 21:38 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości