Ubyte płynu chłodżącego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ubyte płynu chłodżącego
A więc szukałem na forum ale nie znalazłem , sprawa wygląda tak kupiłem golfa minimalnie na na jakiś czas musiałem troszkę dolać wody z przyjściem zimy zauważyłem że ubywa mi strasznie wody w zbiorniczku wyrównawczym jak zaleje do max na miarce przejadę z 1000 km to mam moniżej minimum trochę przed tem tego nie było co do uszczelki pod głowicą to chyba raczej nie bo jak go zalałem ostatnio na wymianie nie więcej niź max przy sprawdzanu po 5 tys spadło mi poziom oleju pomiędzy min a max przed tem też mu lałem olej od wymiany do wymiany , teraz musiałęm mu uzupełnić troszczeke ale zima w końcu marwi mnie ten płyn chłodzacy co jest grane? patrzyłem niby ngdzie nie cieknie.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jak zalejesz na max lub więcej to podczas jazdy nadmiar płynu i tak wyleci przez otwór wyrównawczy w zbiorniczku.grandilodz pisze:jak zaleje do max na miarce przejadę z 1000 km to mam moniżej minimum
Wyciek jest ciężko zlokalizować, gdyż płyn szybko odparowuje, ostatnio o tym pisałem:
Można je sprawdzić w następujący sposób:
- przyszykować dość duży arkusz tektury (wielkości maski lub komory silnika)
- rozgrza ć auto (przejechać się nim odcinek drogi, aby temperatura doszła do 90 st.
- przyjechać autem i stanąć od razu na tekturze (silnik i chłodnica ma się znajdować nad tekturą)
- poczekać chwilę, wyciągnąć tekturę spod silnikka i sparwdzić, czy jest gdzieś nakapane płynem
- zlokalizować w ten sposób nieszczelność układu
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nigdy tego nie przekraczało max i nie było tego bym widział jak płyn mi się leje dzięks czekam na dalsze propozycje i uwagi
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
to nie jest wyznacznik zeby wyeliminowac uszczelke, uszczelka moze byc "walniete" w miejscach kanalow wodnych i wlasnie ubywac Ci plynu przez to ze sie spala, czarniejszy scenariusz to pekniety blok, ale najpierw musisz weliminowac nieszczelnosc ukladu chlodzenia tak jak pisal prezesso, chociaz i ten sposob moze niekoniecznie przyniesc rezultaty, slyszalem o jakims proszku, barwniku ktory sie dosypuje do plynu i potem dokladnie widac wyciek plynu np na chlodnicygrandilodz pisze:co do uszczelki pod głowicą to chyba raczej nie bo jak go zalałem ostatnio na wymianie nie więcej niź max przy sprawdzanu po 5 tys spadło mi poziom oleju pomiędzy min a max przed tem też mu lałem olej od wymiany do wymiany
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1602957#1602957
Uzywaj opcji SZUKAJ
[ Dodano: 29 Gru 2007 09:58 ]
http://vw2.info/vwforum/kody/dwojka.html
Uzywaj opcji SZUKAJ
[ Dodano: 29 Gru 2007 09:58 ]
http://vw2.info/vwforum/kody/dwojka.html
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 10:58 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości