Strona 1 z 1

problem z zimnym silnikem

: pt gru 28, 2007 23:14
autor: Martini79
Witam wszystkich na forum. Mam golfa II 1.3 40kW (oznaczenie silnika - MH) z gażnikiem Pierburg 28-30 2E3 z czerwca 86'. Problem polega na tym, że gdy rano próbuje odpalic samochód to w zasadzie odpala ale ma strasznie nierówne i niskie obroty i gaśnie, dopiero po 3-4 przekreceniu kluczyka i podeptaniu na pedał gazu zaskakuje i trzyma obroty a przeciez oszczednosc i dbanie o samochod i o silnik nie polaga na deptaniu na gaz na zimnym silniku. Czy na to moze miec wpływ zdjecie zbiorniczka wyrównawczego cisnienia paliwa przed gażnikiem, zdjąłem go bo rozszczelnił sie i mi przeciekał.

Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
Marcin

: pt gru 28, 2007 23:27
autor: papaj
na to ma wpływ proces skraplania sie wody w baku, juz kilku uzytkowniko to zauwazylo, nie tylko VW, dolej sobir troche denaturatu do benzyny tak ok na 10l , 150 ml denata, on wytraca wode z paliwa, a w takiej ilosci nie jest szkodliwy dla silnika, wielu uzytkownikow samochodow stosuje ta metode i sobie chwala, np w seicento, golf 2 na mono wtrysku, peugeot 106 itp starsze silniki:)

: sob gru 29, 2007 01:19
autor: goofer
Ja mam tak samo u siebie. Przekręć kluczyk na zapłon, machnij ze dwa razy gazem i dopiero odpalaj. Winę za ten stan żeczy ponosi najprawdopodobniej automatyczne ssanie, które jest powiązane z układem chłodzenia, a mianowicie nieprawidłowe ciśnienie w układzie chłodzenia powoduje nieprawidłową pracę automatycznego ssania - ale mogę się mylić.

: sob gru 29, 2007 01:36
autor: Ostry!
Sprawdź też niebieski czujnik na króćcu z chłodnicy - on jest odpowiedzialny w MH za ssanie o ile dobrze pamiętam ;-)

: ndz gru 30, 2007 00:42
autor: Martini79
Jaki niebieski czujnik??

: ndz gru 30, 2007 00:53
autor: Ostry!
są 2 czujniki króćcu węża co idzie od chłodnicy do głowicy. Jak otworzysz klapę to na wężu od chłodnicy na górze koło akumulatora powinny być dwa - czarny i niebieski.

: ndz gru 30, 2007 00:57
autor: Cypis876
witam koledzy. Mam Golfa II z 84 z silnikiem 1.6 GL . Niekiedy rano kiedy próbóje go odpalić to nie chce zapalić co może byc przyczyną

: ndz gru 30, 2007 01:01
autor: Mis
Cypis876 pisze:witam koledzy. Mam Golfa II z 84 z silnikiem 1.6 GL . Niekiedy rano kiedy próbóje go odpalić to nie chce zapalić co może byc przyczyną
szczerze to wszystko z kaprysem silnka wlacznie :bajer:

Cypis876, musisz napisac znacznie wiecej, co sie dzieje, kiedy, co zrobiles, jaki masz ten gaznik 2ee czy 2e2... bez tego nikt Ci nic nie moze napisac