Strona 1 z 1

zbyt wysokie obroty biegu jałowego

: pn gru 24, 2007 19:24
autor: Paweł 23
Witam! mam jettke 1.3 na wielopunkcie od dłuższego czasu mam zbyt wysokie obroty wahają sie od 1000 nawet do 1800.Nie zależnie od jego temperatury.Przeważnie jest kolo 1600,próbowałem zmniejszyć regulacją przy przepustnicy lecz bardziej już sie nie da.Myślałem o tym niebieskim czujniku ssania lub moze lambda niemam juz pojęcia prosze pomocy

Pooozdro!!!! ](*,)

: pn gru 24, 2007 21:11
autor: greg
Paweł 23, sprawdź tj podmień czujnik temperatury silnika

: pn gru 24, 2007 23:52
autor: Paweł 23
Też myślałem o wymianie tego czujnika chodzi Ci kolego o ten niebieski tak bo tam są dwa ktoś też mi o tym mówił ,a może jakoś łatwo da się go sprawdzić dzięki bardzo

: wt gru 25, 2007 00:03
autor: plazma
może łapie gdzies lewe powietrze, zazwyczaj objaw lewego powietrza to wyższe obroty u mnie dziurka była na wężu do serwa hamulca, a za drudim razem dziura w podstawce monowtrysku, wiem że masz inny silnik ale warto to posprawdzać:)

: wt gru 25, 2007 00:16
autor: kwadrat
Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut

: wt gru 25, 2007 05:10
autor: bodzio_j
Paweł 23 pisze:a może jakoś łatwo da się go sprawdzić dzięki bardzo
Na nagrzanym silniku zdejmij wtyczkę od niebieskiego czujnika. Obroty powinny wzrosnąć, jeśli nie, to możliwe, że czujnik jest uwalony. Jeśli będzie do wymiany to kup raczej coś porządnego. Niefirmowe mogą mieć przeklamania, i może auto sporo palić.

: wt gru 25, 2007 11:16
autor: Paweł Marek
zacznij od sprawdzenia tego regulatora, jeśli nie dostaje napięcie albo jest uszkodzony to się nie zamyka po rozgrzaniu i puszcza za dużo dodatkowego powietrza.
Obrazek

: śr gru 26, 2007 15:02
autor: Paweł 23
Dziękuje wszystkim forumowiczom za wskazówki jutro postaram sie posprawdzać wszystko i dam znać co i jak poszło



WESOłYCH śWIąT

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,


nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:10 ]
[quote="kwadrat"]Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut

próbowałem z tymi klemami odłączyłem je może na około 3h niedawno się przejechałem i dalej to samo pewnie coś innego

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:17 ]
Próbowałem też ze zdjęciem na rozgrzanym silniku przewodu od niebieskiego czujnika ssania ale wcale nie nabrał wyższych obrotów. Myślałem o sprawdzeniu tego czujnika omomierzem na zimnym i gorącym silniku powinna być różnica w oporze. Jak sądzicie?

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:18 ]
Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,


nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie