Strona 1 z 1

[Mk3]Dlaczego ten tył jest taki miękki...:|

: śr maja 11, 2005 13:04
autor: lolo_golf
Tak jak w temacie.Mam bardzo miękki tył.Jak wsiądą mi dwie grubsze osoby do tyłu to auto prawie maxymalnie siedzi(tył) :grrr: To znaczy ze musze zmienic spręzyny?A co do tego mam pytanie do kogos kto to robil bo nie chce miec tak ze jak kupie nowe sprezyny na tyl to mi pupa stanie jak w polonezie po wymiane resorów :crazy: Wiem ze od Varianta są wyższe ale czy jak zaloze nowe do zwyklego mk3 nie stanie mi strasznie pupa :chytry: Moze ktoś juz wymieniał...

Re: [Mk3]Dlaczego ten tył jest taki miękki...:|

: śr maja 11, 2005 13:10
autor: briano
lolo_golf pisze:Tak jak w temacie.Mam bardzo miękki tył.Jak wsiądą mi dwie grubsze osoby do tyłu to auto prawie maxymalnie siedzi(tył) :grrr: To znaczy ze musze zmienic spręzyny?A co do tego mam pytanie do kogos kto to robil bo nie chce miec tak ze jak kupie nowe sprezyny na tyl to mi pupa stanie jak w polonezie po wymiane resorów :crazy: Wiem ze od Varianta są wyższe ale czy jak zaloze nowe do zwyklego mk3 nie stanie mi strasznie pupa :chytry: Moze ktoś juz wymieniał...
To może być zużyta sprężyna jak również i amortyzator. Proponuje kupić jakieś twardsze sprężynki lekko obniżające jeżeli nie chcesz mocno obniżać lub cały zestaw amor plus sprężyna. Wtedy tył będzie nie dużo siadał :chytry:

: śr maja 11, 2005 13:19
autor: lolo_golf
Moży byś ze to amortyzatory bo mi skrzypią już troche... :grrr:

: śr maja 11, 2005 13:30
autor: briano
lolo_golf pisze:Moży byś ze to amortyzatory bo mi skrzypią już troche... :grrr:
Sprężyny aż tak szybko się nie zużywają zobacz po ile ludzie kręcą na seryjnych sprężynach po 500-600tys i jest good

: śr maja 11, 2005 13:41
autor: lolo_golf
Pewnie masz racje ze to raczej amortyzatory :grrr: ALe nie urządza mnie wydać 400zł na nowe amortyzatory :helm:

: śr maja 11, 2005 14:13
autor: Baltazar
hmm.. to zależy jakie amorki chcesz kupić.. jest masa postów o amorkach - jakie kto zakładał i jak to im działa..

ja właśnie dziś zamówiłem na allegro amorki, czy dobrze zrobiłem czy źle - okaże się po zakupie i montażu.

przód - bilstein - 255pln za dwie sztuki
tył - sachs - 205pln za dwie sztuki

dodatkowo kupiłem jakieś duperele typu odboje itd, a przy wymianie amorków zrobię jeszcze tuleje tylnej belki.

za wymianę amorków w Puławach zapłacę 160pln a za tuleje tylnej belki 350-400pln.

sporo kasy jak na jeden raz ale wolę raz zrobić teraz i mieć święty spokój.. zresztą mój Golfik to jest moja skarbonak w której topię z przyjemnością pieniądze.. mam nadzieję że szybko bankrutem nie zostanę ;) chociaż przy moim tempie... :)

: śr maja 11, 2005 14:33
autor: lolo_golf
Baltazar mozesz mi dac link do tej aukcji z tymi tylnimi amorkami sachs co kupiłes :jezor: Bo są dosyc tanie a Sachs to niezła firma :hmm:

Te są ciekawe: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=50548431

: śr maja 11, 2005 14:55
autor: Baltazar
no właśnie drogo mi się nie wydaje żeby było
aukcje gościa:

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=223479

nawet jeśli nie ma tych amorków wystawionych to do niego trzeba zadzwonić i zapytać 504071245

przesyłka za 4 amory - 25pln

p.s. gość wydawał się w porządku, pytałem o tuleje tylnej belki to sam powiedział że ma średniej jakości i nie poleca.. na początku z najtańszej opcji proponował mi na tył Monroe ale kosztowały mniej od Sachsa 50pln więc wybór był oczywisty :)

: śr maja 11, 2005 15:21
autor: mar_tec
Za tuleje tylnej belki 350-400zł ??? KOSZMARNIE DROGO.
Ja dokładnie tak samo zrobiłem: wymieniłem tuleje za które mechanik skasował za robociznę 100zł i wydawało mi się to dużo.
Następnie wymieniłem tylne spręzyny, amortyzatory, odboje, kołnierz itp.. zrobiłem to sam (z tyłem naprawde nie ma problemu, wszystko jest bardzo latwe i proste). Trzyma sie teraz drogi świetnie i "duka" juz nie siedzi.
Pozdrawiam

: śr maja 11, 2005 15:44
autor: Baltazar
ale za tuleje to wszędzie mi taką cenę podawali..

same tuleje kosztują po ok.50pln a reszta to robocizna: zdejmowanie tylnej belki, prasa do tulei itd.. rzadko podobno udaje się tego zrobić bez demontażu belki stąd duże koszty robocizny... w w-wie jeszcze drożej sobie za to życzą... (ale tutaj to mają ceny z kosmosu więc jak coś mam zrobić to jeżdżę za miasto - przy okazji odwiedzin rodzinki)

: śr maja 11, 2005 16:57
autor: lolo_golf
CO to są te odboje?Jaką one pełnią funkcję? :helm:

: czw maja 12, 2005 12:15
autor: premko
hej a czy obcieraja się u was opony z tyłu??? bo jak ja wsadze do auta z tyłu 3 osoby i troche torebek do bagaznika to na wybojach tył mi obciera o opony. Wymieniłem amortyzatory na sachsa z tyłu i troszke ustało ale nadal sie pojawiało to włożyłem takie gumy w sprężyny i nadal mam to samo ale tylko zlewej strony (przy wymianieamorków wymieniłem też odboje)co to może być ??? auto nie było uderzone z tyłu

: czw maja 12, 2005 12:21
autor: Baltazar
odboje to te gumowe poduszki które odbijają jak amorek za nisko zejdzie..

: czw maja 12, 2005 12:25
autor: lolo_golf
No ale to malo istotne chyba :hmm: To napewno nie bije przez te odboje tylko sa dla bezpieczenstwa ze jak za mocno jebnie autem zeby mialo sie oco odbic prawda?! :hmm:


W kazdym razie ja zaczunam od tych Silentblockow jezeli wymiana nie bedzie droga! :food: