Swap z 1.6 na 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MAXIM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 30, 2005 18:52
Lokalizacja: Kosewo
Kontakt:

Swap z 1.6 na 1.8

Post autor: MAXIM » ndz gru 23, 2007 19:00

Witam chcialbym wymienic silnik w swoim golfiku teraz mam 1.6 a chcialbym wymienic na 1.8 czy istnieje taka mozliwosc??? z gory dzieki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 22:14 przez MAXIM, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz gru 23, 2007 20:07

ma się rozumieć że 1,8 ABS ??? bo jak na AAM nie bardzo sie opłaca



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 23, 2007 20:18

dziejo pisze:ma się rozumieć że 1,8 ABS ??? bo jak na AAM nie bardzo sie opłaca

w dwojeczce tez sa ciekawe silniczki 1.8 :chytry:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 23, 2007 20:24

Mis pisze:w dwojeczce tez sa ciekawe silniczki 1.8 :chytry:
oj są i to całkiem niezłe



MAXIM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 30, 2005 18:52
Lokalizacja: Kosewo
Kontakt:

Post autor: MAXIM » ndz gru 23, 2007 21:05

malo mi pomogliscie nadal nie wiem czy da rade wymienic ten silnik



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » ndz gru 23, 2007 21:12

MAXIM, No da rade ale jakie oznaczenie tego silnika? Są PF'y KR'y RP'ki itd itd..Znasz oznaczenie? :wink:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt gru 25, 2007 18:51

MAXIM, wszystko sie da, jezeli tylko chcesz, skrzynie beda te same, osprzet zazwyczaj ten sam , chociaz np rozrszniki w 1,6 byly slabsze niz w 1,8 , alternatory tez miały rozne długosci tej szajbki na pasek, bardziej albo mniej odsadzone, co do silnika to mocowania pasuja, jak masz wiazke , ECU, i wszytko z auta dawcy to czemu ma sie nie dac?
Ludzie VRki wkladaja , wiec 1,8 to jest pikus :D

[ Dodano: Wto Gru 25, 2007 5:55 pm ]
aa chłodnica jest inna, wieksza w 1,8, nie wiem czy jak masz 1,6 na gazniku to musisz jeszcze sobie pompeczke paliwa zalatwic elektryczna, mozesz tez kombinowac wstawic sam silnik 1,8 ale na gazniku , kolega mial taki włozony do MK 1 , od Audi , i to na gazniku chodziło( zapieeerdaalalo, tak ze kumpel zrobil 50 km i chcial przestawic most , ale most byl mocniejszy od auta )


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt gru 25, 2007 21:08

guti pisze:MAXIM, wszystko sie da, jezeli tylko chcesz, skrzynie beda te same, osprzet zazwyczaj ten sam , chociaz np rozrszniki w 1,6 byly slabsze niz w 1,8 , alternatory tez miały rozne długosci tej szajbki na pasek, bardziej albo mniej odsadzone, co do silnika to mocowania pasuja, jak masz wiazke , ECU, i wszytko z auta dawcy to czemu ma sie nie dac?
Maxim ma tylko sam silnik (bez wiązki,ECU)
rozmawiałem z nim i darował to sobie
temat zakończony



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości