Problem z odpowietrzeniem układu chlodzenia ..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Problem z odpowietrzeniem układu chlodzenia ..

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 17:52

Witam mam problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia auto to MK III 96" 2.0 8v silnik AGG. Moze ktos mi powie co moze byc przyczyna wywala mi plyn chladzacy przez zbiorniczek wyrownawczy. wymienialem caly plyn wlalem 1,5 L nowego wlaczyylem auto climatronic na full i nie chce mi sie odpowietrzyc wywala mi caly czas ze zbiorniczka .Kto mi pomoze jak go odpowietrzyc!?


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

greg

Post autor: greg » sob gru 22, 2007 18:40

jak wywala?
węże najpierw rovią się twarde a potem masz fontannę? Albo termostat albo uszczelka pod głowicą



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 18:47

Wlasnie auto jest po wymanie uszczelki głowicy i termostatu.w weżach wogole nie ma wody gorny jest goracy a polny od chlodnicy letni temp. wody ma 90 c. a oleju 95.


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
DRIVER_TG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr mar 15, 2006 23:39
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: DRIVER_TG » sob gru 22, 2007 19:09

usczelke pod glowica jest najlepiej sprawdzic jak zapalisz auto i odkrecisz korek od zbiornika wyrownawczego i spojzysz do zbiornika. jak leca babelki to uszczelka jest do wymiany jak nie ma nic to jest oki. sprawdz jeszcze uszczelke pod korkiem ze zbiornika.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 22, 2007 19:12

slimak20 pisze:weżach wogole nie ma wody
no ta jak jest mozliwe ze górny jest gorący? kwestia jak jeszcze został zamontowany termostat, ma on na kołnierzu otywór odpowietrzający który musi być skierowany do góry


:-k ...

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 19:23

w układ weszlo moze 2 do 3 litrow wody.termostat zamontowany prawidlowo po wymianie uszczelki w zeszlym tygodniu auto przejechalo 500km. i wszystko gralo do wczoraj .pekł wąz z nagrzewnicy do reduktora.wymienilem dzisaij waż ale nie moge odpowietrzyc ukłdu. A mam pytanie czy w tym silniku (2e lub AGG) macie załamaną rorke metalowa ktora jest na odcinku zaraz pod zbiornikkiem z plynem na odleglosci 20cm jest ta rurka metalowa .moze to ona jest sprawdza calego zamieszania z ze plyn wywala.nie wiem czy jest oryg. zagieta czy moze ktos ja zagial wczescniej chyba w ukladzie nie powinna chlodzenia niepowinno byc zadnych zagiec na elementach medalowych??


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob gru 22, 2007 19:24

skoro górny wąż jest gorący a dolny letni to tak właśnie powinno być i znaczy to, że woda w nich jest i jest włączony duży obieg chłodzenia a chłodnica działa prawidłowo.
To że uszczelka pod głowicą została wymieniona nie świadczy, że musi być ok!
Czy przed zmianą uszczelki były takie same objawy? Jeśli tak to trzeba sprawdzić samą głowicę czy nie ma pęknięć, rys itp. wtedy wymiana uszczelki nic nie da.
Z tego co piszesz to termostat też jest sprawny.



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 19:35

zauwarzylem jeszcze ze jak silnik jest zapalony mam odkrecony kurek od zbiorniczka i nie płynie płyn do niego przez ten maly weżyk przeleowy czy tak ma byc???


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

greg

Post autor: greg » sob gru 22, 2007 19:36

slimak20, żaden wąż nie może być zagięty tj zaciśnięty że nie przechodzi przez niego płyn



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 19:37

przed wywaleniem płynu zwiekszaja sie obroty silnika i wtedy wywala płyn.


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

greg

Post autor: greg » sob gru 22, 2007 19:37

slimak20 pisze:i nie płynie płyn do niego przez ten maly weżyk przeleowy czy tak ma byc???
powinien płynać - zrób fotke tego co załamane /zagiete

[ Dodano: Sob Gru 22, 2007 6:40 pm ]
slimak20 pisze:przed wywaleniem płynu zwiekszaja sie obroty silnika i wtedy wywala płyn
same? to znaczy że płyn dostaje sie do cylindra? a nie czuć go w spalinach?



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 19:47

To zagiecie jest na rurce metalowej oto fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/099 ... 07f96.html nie wiem czy tak powinno byc ogyginalnie. dodam ze auto przejechalo tak 6 miesiecy i nic sie niedzialo

[ Dodano: 22 Gru 2007 18:51 ]
myśle ze zwiekszaj sie obroty i płyn wywala bo jest caly układ zapowietrzony.


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

greg

Post autor: greg » sob gru 22, 2007 19:54

slimak20 pisze:myśle ze zwiekszaj sie obroty i płyn wywala bo jest caly układ zapowietrzony.
same nie maj prawa sie zwiększać

[ Dodano: Sob Gru 22, 2007 6:55 pm ]
to zagięcie to wynik wypadku czy czego? nie zagiął ktoś przypadkiem podczas wymiany uszczelki? Da sie to jakoś od środka "naprawić"?



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » sob gru 22, 2007 20:02

a jezeli termostat caly czas bedzie zamkniety i uklad zapowietrzony to tez bedzie wywalac płyn. mysle ze to termostat


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 233 gości