Strona 1 z 3

Problem z GTI 2.0 8v

: pt gru 21, 2007 16:05
autor: Markuzo
Problem pojawił się jakieś dwa miesiące temu, na początku zdarzało sie to raz na jakiś czas teraz praktycznie co wyjazd. Mianowicie w momencie wciśnięcia sprzęgła obroty silnika spadają zbyt nisko do 400-500 obrotów przeważnie zaraz podnoszą się do 900 ale nie zawsze i wtedy gaśnie. Co będzie przyczyną takiego zachowania, dodam jeszcze że dzieje sie to niezależnie czy silnik jest zimny czy rozgrzany i nie są to ani przewody ani świece. Podejrzewam przepływomierz albo silnik krokowy, lecz to drugie trochę mi nie pasuje bo jednak po chwilowym spadku obrotów szybko ustawia odpowiednie ino nie zawsze zdarza.
Co wy o tym myślicie?
Bo musze coś z tym szybko zrobić bo sie niebespiecznie robi gdy mi gaśnie a jest ślisko :grrr:

: pt gru 21, 2007 17:01
autor: zoso8894
u mnie jest podobnie tzn po nacisnieciu i puszczeniu gazu na luzie obroty
spadaja az nieraz lekko swiatla przygasaja i potem staja na 800 .
i wszystko wyczyszczone sprawdzone wymienione i tak to nic nie daje .
przestalem juz na to zwracac uwage chociaz mnie denerwuje nieraz

: pt gru 21, 2007 18:03
autor: martinez.szarek
Markuzo, 2.0 8V lubi gdy wszystko jest szczelne tzn, dolot, wszystko skręcone i żadnego dodatkowego powietrza i oczywiście czyściutka przepustnica, sprawdź wnikliwie przewodyna dolocie gumowe czy aby nie ma jakiegoś malutkiego pęknięcia.

: pt gru 21, 2007 19:01
autor: Markuzo
martinez.szarek pisze:sprawdź wnikliwie przewodyna dolocie gumowe czy aby nie ma jakiegoś malutkiego pęknięcia.
no właśnie niema! już sprawdzałem Brat mi przywiózł z Angli specjalny preparat którym sie silnik spryskuje i wykrywa nieszczelności ale nic nie znaleźliśmy :-k

: pt gru 21, 2007 19:08
autor: Paweł Marek
Markuzo pomoc może od nas nadejdzie bardziej konkretna, pod warunkiem że napiszesz typ silnika (2E, ADY, AGG ?)

: pt gru 21, 2007 19:37
autor: Markuzo
Paweł Marek pisze:Markuzo pomoc może od nas nadejdzie bardziej konkretna, pod warunkiem że napiszesz typ silnika (2E, ADY, AGG ?)
AGG

: pt gru 21, 2007 19:39
autor: Pawelekmisiu
Sprawdż aparat zapłonowy czy jest dobrze ustawiony, ewentualnie silniczek krokowy jak obroty falują!
Pozdrawiam

: pt gru 21, 2007 19:40
autor: Paweł Marek
Mnie się wydaje że to typowe objawy właśnie uszkodzonego krokowca, kolega Itor się mordował z tym problem zdaje się

: pt gru 21, 2007 20:29
autor: Markuzo
Sprawdż aparat zapłonowy czy jest dobrze ustawiony, ewentualnie silniczek krokowy jak obroty falują!
Pozdrawiam
o obroty nie chodzi bo nie falują, jedynie po prosu przy naciśnięciu sprzęgła ma zwłokę i zapuźno jakby obrotu jałowe sie załączały, to są ułamki sekund ale skazówka zdąża spaść do 400 obrotów a czasem gaśnie

[ Dodano: 21 Gru 2007 19:30 ]
Paweł Marek pisze:Mnie się wydaje że to typowe objawy właśnie uszkodzonego krokowca
no tak jakby z opóźnieniem działał.

: pt gru 21, 2007 20:33
autor: Darcyn
koledzy ten silnik nie ma krokowca

[ Dodano: 21 Gru 2007 19:34 ]
a itor mordowal sie z czunikiem polozenia przepustnicy

: pt gru 21, 2007 20:38
autor: Paweł Marek
Darcyn pisze:koledzy ten silnik nie ma krokowca
kolego ma, najbardziej typowy z możliwych czyli połączony z osią przepustnicy

: pt gru 21, 2007 20:41
autor: Darcyn
jest nierozbieralny

: pt gru 21, 2007 20:42
autor: Itor
Darcyn pisze:koledzy ten silnik nie ma krokowca

[ Dodano: 21 Gru 2007 19:34 ]
a itor mordowal sie z czunikiem polozenia przepustnicy
potwierdzam krokowy jest nierozbieralny
ja bym postawil na zrobienie adaptacji przepustnicy w pierwszej kolejnosci

teraz sie mecze z tematem - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140460
moze pomozecie?

: pt gru 21, 2007 21:02
autor: Markuzo
problem z tym że kurcze jakby silnikiem krokowym coś było nie tak to by odrazu raczej gasł, ja bardziej myślę ze to przepływomierz i chyba od tego zacznę.