Problem z GTI 2.0 8v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Markuzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Problem z GTI 2.0 8v

Post autor: Markuzo » pt gru 21, 2007 16:05

Problem pojawił się jakieś dwa miesiące temu, na początku zdarzało sie to raz na jakiś czas teraz praktycznie co wyjazd. Mianowicie w momencie wciśnięcia sprzęgła obroty silnika spadają zbyt nisko do 400-500 obrotów przeważnie zaraz podnoszą się do 900 ale nie zawsze i wtedy gaśnie. Co będzie przyczyną takiego zachowania, dodam jeszcze że dzieje sie to niezależnie czy silnik jest zimny czy rozgrzany i nie są to ani przewody ani świece. Podejrzewam przepływomierz albo silnik krokowy, lecz to drugie trochę mi nie pasuje bo jednak po chwilowym spadku obrotów szybko ustawia odpowiednie ino nie zawsze zdarza.
Co wy o tym myślicie?
Bo musze coś z tym szybko zrobić bo sie niebespiecznie robi gdy mi gaśnie a jest ślisko :grrr:


VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt gru 21, 2007 17:01

u mnie jest podobnie tzn po nacisnieciu i puszczeniu gazu na luzie obroty
spadaja az nieraz lekko swiatla przygasaja i potem staja na 800 .
i wszystko wyczyszczone sprawdzone wymienione i tak to nic nie daje .
przestalem juz na to zwracac uwage chociaz mnie denerwuje nieraz
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 17:03 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
martinez.szarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
Kontakt:

Post autor: martinez.szarek » pt gru 21, 2007 18:03

Markuzo, 2.0 8V lubi gdy wszystko jest szczelne tzn, dolot, wszystko skręcone i żadnego dodatkowego powietrza i oczywiście czyściutka przepustnica, sprawdź wnikliwie przewodyna dolocie gumowe czy aby nie ma jakiegoś malutkiego pęknięcia.


obecny projekt: PASSEK VARIANT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218611#3218611
poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Markuzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: Markuzo » pt gru 21, 2007 19:01

martinez.szarek pisze:sprawdź wnikliwie przewodyna dolocie gumowe czy aby nie ma jakiegoś malutkiego pęknięcia.
no właśnie niema! już sprawdzałem Brat mi przywiózł z Angli specjalny preparat którym sie silnik spryskuje i wykrywa nieszczelności ale nic nie znaleźliśmy :-k


VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 21, 2007 19:08

Markuzo pomoc może od nas nadejdzie bardziej konkretna, pod warunkiem że napiszesz typ silnika (2E, ADY, AGG ?)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Markuzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: Markuzo » pt gru 21, 2007 19:37

Paweł Marek pisze:Markuzo pomoc może od nas nadejdzie bardziej konkretna, pod warunkiem że napiszesz typ silnika (2E, ADY, AGG ?)
AGG


VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690

Awatar użytkownika
Pawelekmisiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt cze 22, 2007 11:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pawelekmisiu » pt gru 21, 2007 19:39

Sprawdż aparat zapłonowy czy jest dobrze ustawiony, ewentualnie silniczek krokowy jak obroty falują!
Pozdrawiam


[i][size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118550&postdays=0&postorder=asc&start=0]Moje dzieciątko MK3 CLEAN!!![/url][/b][/size][/i]

Szybkie auta jeżdżą po prostej... Szybcy kierowcy po zakrętach !!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 21, 2007 19:40

Mnie się wydaje że to typowe objawy właśnie uszkodzonego krokowca, kolega Itor się mordował z tym problem zdaje się


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Markuzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: Markuzo » pt gru 21, 2007 20:29

Sprawdż aparat zapłonowy czy jest dobrze ustawiony, ewentualnie silniczek krokowy jak obroty falują!
Pozdrawiam
o obroty nie chodzi bo nie falują, jedynie po prosu przy naciśnięciu sprzęgła ma zwłokę i zapuźno jakby obrotu jałowe sie załączały, to są ułamki sekund ale skazówka zdąża spaść do 400 obrotów a czasem gaśnie

[ Dodano: 21 Gru 2007 19:30 ]
Paweł Marek pisze:Mnie się wydaje że to typowe objawy właśnie uszkodzonego krokowca
no tak jakby z opóźnieniem działał.


VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » pt gru 21, 2007 20:33

koledzy ten silnik nie ma krokowca

[ Dodano: 21 Gru 2007 19:34 ]
a itor mordowal sie z czunikiem polozenia przepustnicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 21, 2007 20:38

Darcyn pisze:koledzy ten silnik nie ma krokowca
kolego ma, najbardziej typowy z możliwych czyli połączony z osią przepustnicy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » pt gru 21, 2007 20:41

jest nierozbieralny



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt gru 21, 2007 20:42

Darcyn pisze:koledzy ten silnik nie ma krokowca

[ Dodano: 21 Gru 2007 19:34 ]
a itor mordowal sie z czunikiem polozenia przepustnicy
potwierdzam krokowy jest nierozbieralny
ja bym postawil na zrobienie adaptacji przepustnicy w pierwszej kolejnosci

teraz sie mecze z tematem - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140460
moze pomozecie?
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 20:43 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Markuzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt maja 02, 2006 09:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: Markuzo » pt gru 21, 2007 21:02

problem z tym że kurcze jakby silnikiem krokowym coś było nie tak to by odrazu raczej gasł, ja bardziej myślę ze to przepływomierz i chyba od tego zacznę.


VWóz MARKUZ :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119690

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości