Strona 1 z 1

Wszedzie jest olej, co naprawiac?

: pt gru 21, 2007 15:03
autor: Denny_Devito
Prosze powiedzcie co musze wymienić i ile to będzie kosztować bo jeszcze troche to caly olej wycieknie...

http://i268.photobucket.com/albums/jj7/ ... raz001.jpg

http://i268.photobucket.com/albums/jj7/ ... raz002.jpg

http://i268.photobucket.com/albums/jj7/ ... raz003.jpg

http://i268.photobucket.com/albums/jj7/ ... raz004.jpg

http://i268.photobucket.com/albums/jj7/ ... raz005.jpg

dodam jeszcze ze z tłumika leci kupa dymu im wiecej gazu tym wiecej dymu...
ale niewiem czy to od tego czy nie :P

: pt gru 21, 2007 15:42
autor: Jozef
Golfik nie widział mycia silnika bardzo dawno. Przy okazji zmiany oleju, dokręć nowy filtr żeby ni kapało jak teraz. Dobrze byłoby zmienić uszczelkę miski olejowej, ale zacząć trzeba od umycia silnika. Wtedy lepiej widać gdzie jeszcze pojawi się wyciek. Uszczelnienie silnika nie jest drogi, groszowe sprawy, najlepiej samemu porządnie wyczyścić i powymieniać uszczelki, simmeringi. Silnik kopci na czarno, może już swoje wyjechał i czas rozejrzeć się za innym. Najpierw zmierz kompresję w cylindrach i będziesz wiedział jak z jego kondycją jest. A oleju nie bierze?

: pt gru 21, 2007 16:04
autor: robertrog
Na pewno musisz wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów ok 10zł i o ile dobrze widzę to z pod korka wlewu oleju cieknie ,to korek ok 8-10 zł ,tyle że w zamienniku dostaniesz plastikowy a ty masz chyba metalowy.Wyciek przy filtrze to może być wyciek z czujnika ciśnienia oleju o ile jest wkręcony w podstawę filtra koszt 10-12 zł.Jakiego koloru dym leci?

: pt gru 21, 2007 16:49
autor: Denny_Devito
Jozef pisze:Silnik kopci na czarno,
kopci na bialo - nie na czarno...

to jutro wezme sie za mycie silnika...

: pt gru 21, 2007 17:03
autor: Dzaba83
co do mycia silnika to najlepiej podjechac do Myjny recznej oni oferuja mycie silnika koszt 20 zl bynajmniej u mnie w miescie taka cena jest

: pt gru 28, 2007 19:56
autor: Denny_Devito
filtr nowy, korek też, silnik umyty... co do uszczelki nie mam pewności, po zauważyłem jakieś palmki na kolektorze... ale niewiem czy to od niej czy od czegoś innego...

tak poza tym macie jakiś sprawdzony sposób na wymiane tej uszczelki pod pokrywą zaworów??

: pt gru 28, 2007 23:03
autor: jojo32
nie trzeba sposobu odkręć osłonę oczyść powierzchnie gdzie leży uszczelka załóż nową przykręć i wszystko udanej zabawy

: sob gru 29, 2007 00:44
autor: Denny_Devito
niby tak zrobilem ale coś jesdak cieknie... wiec jutro jeszcze raz od nowa :(

: sob gru 29, 2007 03:54
autor: grandi
Orginalna uszczelka kosztuje 70 zł i jest jednoczęsćiowa przy wymianie uszczelki powinno sie za każdym razem wymienić szpilki a co do uszczelki 3 częściowej

a tam kupiłem u siebie 3 częściową jeżeli zachowasz odpowiednie procedury to nie cieknie zrobiłem na niej 30 tys i nadal trzyma


Usczelka 2,3 częściowa mój sposób

1. Jak zdejmieny starą powinno się zelsziwować taki nagar po starej b cieniutki paperem
ciernym żeby było równe
2.Odtłuścić powierzchnię benzyną e.
3.Usczelkę w kształcie U podkowy przy rozrządzie powinno się osadzić równo jak najbardziej , nie że z jednej strony jest zakryte całkiem a z drugiej szparka 2 mn , tylko równo bo jak się dokręci to dociśnie się równo na całej powieszchni.
4.Najpierw dokręcamy wszystkie śruby aż do poczucia lekkiego oporu
5.Potem wszystkie na krzyż równomiernie
6.Uszczelke dorkeca się po przejechniu 1000 km

Nie proponował bym jej smarować olejem , koszt uszczelki 2,3 częściowej 10-15 zł orginału 80 zł zalecane jest też jest wymienić wszytkie szpilki przy każdej wymianie uszczelki szpilki koszt koło 20 zł .


Tu
masz lin ja taką kupiłem pisząc U miałem na mysli czerwoną uszczelkę żeby równomiernie ją osadzić b proste samemu jakieś 20 min roboty