Strona 1 z 2

Po czyszczeniu przepustnicy obroty zwariowaly

: pt gru 21, 2007 10:30
autor: sopel0
Witam,
wczoraj w moim golfie zostala wyczyszczona przepustnica.
Po zlozeniu wszystkiego i odpaleniu na poczatku zachowywal sie dobrze, zgasilem go na chwile po czy zapalilem ponowanie i na obrotomierzu bylo 1500obr/min, przejechalem sie aby rozgrzac silnik i na wolnych obrotach utrzymywalo sie miedzy 1700 a 2000 obr/min.

Czy mozecie mi podpowiedziec co to moze byc.

Dodam ze jest to Golf IV 99r 1.6 8v (silnik AKL).

dzieki za odpowiedzi

: pt gru 21, 2007 10:46
autor: kiss
po wyczyszczeniu przepustnicy należałoby ją jeszcze skalibrować na vag-u

: pt gru 21, 2007 11:07
autor: martinez.szarek
Dokładnie jak napisał kolega, po wyczyszczeniu zawsze trzeba sie podłączyć do kompa i "skalibrować" ją.

: pt gru 21, 2007 11:20
autor: sawik160284
musisz podlaczyc do kompa i 'skalibrowac ja"

: pt gru 21, 2007 12:12
autor: sopel0
Dzieki za porady, wlasnie jestem na jutro umowiony na podpiecie do VAGa, mam nadzieje ze pomoze.

Wesolych Swiat!!!

: pt gru 21, 2007 12:29
autor: valerio
Przecież można było nawet odłączyć na chwilę klemy akumulatora i przepustnica po załączeniu silnika sama się zaadoptuje.

: pt gru 21, 2007 12:35
autor: sopel0
Klemy byly odlaczone na jakies 10min i nie pomoglo.

: pt gru 21, 2007 12:41
autor: valerio
Nie pisałeś o tym, wygląda że trzeba będzie ustawić vagiem, na drugi raz nie gas silnika tylko pojeździj autkiem

: pt gru 21, 2007 14:16
autor: wladek78
ja mam czyszczona przepustnice i po adaptacji mam cyrki z obrotami
i znajdzzccie
madrego na moj silnik

: pt gru 21, 2007 15:16
autor: valerio
wladek78, hmm, tak na odległość i zbyt małą ilość info co już robiłeś i jakie były objawy przed i po to ciężko ci pomóc, nie wiem nawet czy robiłeś coś na vagu, czy miałeś błędy i jakie, możesz pytać dalej ale z większym opisem co i jak lub wpisać w szukajce przepustnica i poczytać

: pt gru 21, 2007 20:54
autor: wladek78
to znowu ja
przepustnica zosrtała wyczyszcona
otem mechanik ja zaadaptował na vagu, okasował błedy itd. obroty szcegolnie przy chamowaniu sinikiem wariuja
zmieniał przepustnice na nowa ze skleu i to samo
dodam ze sonda lambda ok, czujnik temp. wymieniony, świece nowiutkie
normalnie amba mechanik zgłupia

: czw sty 17, 2008 11:05
autor: sopel0
Witam podnownie,
uzupelnie moj stary post bo mam kilka nowych faktow:
A wiec znalazlem fachowca, podobno bardzo dobry.
Jak otworzyl maske w moim golfie i zobaczyl silnik to odrazu powiedzial ze bedzie ciezko z przystosowaniem przepustnicy (silnik AKL). Zaczal robic, podlaczyl VAGa, zapalal samochod, gasil, gazowal, a to obroty juz dobrze chodzily, a tu nagle znowy skakaly, po jakis 45min stwierdzil "Teraz trzeba pojezdzic jakies 2 tygodnie i hamowac silnikiem, podczas hamowania silnikiem przepustnica sie zamyka do koncia i wtedy sie uczy, i ze po okolo 2 tygodniach jezdzenia i hamowania silnikiem problem ustapi"
Dodam jeszcze ze nie ma zadnych bledow na VAGu.

Wzial 50zl i pojechalem to bylo 2 dni temu, co myslicie o tym czy to prawda czy koles nie wiedzial co jest lub nie umial zrobic i tak sciemnil.

: czw sty 17, 2008 12:09
autor: stiw
W moim przypadku było podobnie czyszczenie, VAG a obroty szalały.Przyczyna była wręcz śmieszna.Ten cienki wężyk który wychodzi z pomiędzy przepływomierza a przepustnicy który wchodzi chyba gdzieś do głowicy (dokładnie nie pamiętam,ale ma on ok.10cm długości)był luźny na krućcu od tej grubej rury i łapał lewe powietrze Wystarczyło wziąść plastykową opaskę i go zacisnąć .W moim przypadku pomogło spróbuj może tobie też pomoże :food:

: czw sty 17, 2008 14:35
autor: wladek78
siema mechanik bujdy gada
mam to samo
po czyszczeniu przepustnicy i vagu dalej to samo a nawet gorzej
obroty 1400 i wariuje
właśnie przy hamowaniu silnikiem
taj juz ponad miesiac jezdze
zadnych nieszzcelności nie ma
czuje ze i u mnie i u ciebie skonczy sie wymiana przepustnicy cholera