Strona 1 z 1

Sczelina na zamkach pierscieni 0,7 mm

: czw gru 20, 2007 23:37
autor: Marek 81l
Witam tak sie złozylo ze golfik niedomagał i doszlo do wymiany pierscieni.
Dzis wyjęłem tłoki ,wszystko jest ok pozatym ze nowe pierscienie mają wiekszą szczeline na zamku niz stare.
Na tłokach nie ma zadnych wzmianek o zadnym szlifie,nigdzie nic nie ma nabite.
A mimo to nowe pierscienie(NOMINAŁY)mają 0,75 a stare 0,70 mm.
Jutro mają mi przyjsc pierscienie na pierwszy szlif ale to jak gra losowa.
Jak to dokladnie sprawdzic,dysponując sówmiarką?

A moze ma ktos ma spód silnika do ktorego podejdzie osprzet od ABS-a??
Bo glowice mam po remoncie,wiec druga mi niepotrzebna.

: pt gru 21, 2007 00:59
autor: Marcin_87
zmierz średnice cylindra jakieś 2 centymetry od góry i takie pierścienie kup

: pt gru 21, 2007 01:02
autor: robertrog
Prawdopodobnie masz zużyte gładzie cylindrów stąd taki luz na zamkach.Znowu jak dasz na I szlif to może się okazać że będziesz musiał je lekko przypiłować

: ndz gru 23, 2007 00:35
autor: Marek 81l
Racja.Ale troche dziwnie sie zuzyly.
Na 1 tłoku mam zeszlifowane pierscienie na 1 szlif , na drugim i trzecim cylindrze sa nowe nominaly a na 4 znowu szlifowane.
I tu pojawia sie pytanie czy silnik powinien od razu miec porządne osiągi czy musi sie tam cos docierac.
Bo auto nie powala przyspieszeniem.

: ndz gru 23, 2007 11:23
autor: robertrog
Pierścienie docierają się tak do 500 km ,kiedyś nawet 3000 km ,więc to może być przyczyną słabszych osiągów