Strona 1 z 1
[MK3] COŚ TRZESZCZY PRZY PASKU KLINOWYM!!! CO TO?
: wt maja 10, 2005 18:24
autor: DUSZCZO
jak w temacie. Silnik 1,4.
Wydaje mi się że to któraś z rolek
Czy ktoś miał coś podobnego?
Mam to samo
: śr maja 11, 2005 18:53
autor: Gal
Wiesz mam taki sam problem byłem ostatnio wymienić pasek rozrządu i teraz jak się silnik nagrzeje to strasznie coś trzeszczy wydaje się że to właśnie pasek ale który i dlaczego ??
jade tam jutro do tego fachmana co mi to robił i każe mu to sprawdzić
, pewno zamocno naciągnoł pasek
Tak poza tym szukam mechanika vw takiego naprawde znającego się na rzeczy z Wrocławia
: śr maja 11, 2005 19:57
autor: Unicron
mi w dieslu też trzeszczy
: śr maja 11, 2005 20:14
autor: adamo122
DUSZCZO jeśli chodzi o silnik 1.4 to mozesz odrazu przygotować około 100 zł na pompe wody ( w tym silniku niema napinacza paska , sama pompa go napina), jak pasek jest za mocno naciągnięty to szybciutko pompa siada (u mnie po 2 km zaczęła piszczeć a była całkiem nowa - tylko ze pasek był naciągnięty na maxa , całkiem sztywny ) , jeśli ci to piszczenie bardzo nie przeszkadza i poluzój chociaż pasek zeby nie pękł , ale pompa i tak bedzie troche piszczec (przynajmniej tak u mnie zostało) ,
u mnie jak sie rozgrzeje to mocno piszczy, zrobiłem na tej pompie i pasku 15 tyś km i za tydzień zamierzam wymienić jedno i drugie

: śr maja 11, 2005 20:36
autor: DUSZCZO
Problem w tym że to nie piszczy tylko coraz głośniej obciera.
Jeden magik założył słuchawki jak DR i wysłuchał że to jedna z rolek paska klinowego obicera. Pojechałem do drugiego to stwierdził że musi zdjąć pasek i jeszcze kilka rzeczy żeby dopiero stwierdzi co mu dolega.
: czw maja 12, 2005 18:37
autor: DUSZCZO
Dziś zdjąłem pasek i okazało się że jest w jednym miejscu prawie przerwany
kupiłem pasek i jest ok - tarcie ustapiło
dzięki za wszelkie info.
u mnie też się powiodło
: czw maja 12, 2005 21:42
autor: Gal
Ja też byłem u magika i okazało się że ociera mi pokrywa (osłona) paska o napinacz przykręcił pożądnie i mam to z głowy. :green_fuck:
dodaktowo wymieniłem uszczelkę pod miską olejową bo prawie jej nie było i pasek pompy wodnej i alternatora bo też był kiepski.
zostało mi jeszcze wyczajenie dlaczego obroty spadają mi czasami do 500 z 900 i już wszystko będzie grać
Jetta II 1985
1,8 pełen wtrysk mechaniczny
Pozdrawiam
