Reset komputera przy rozruchu zimnego silnika
: śr gru 19, 2007 09:50
Sprawa wygląda następująco:
Niemalże raz w tygodniu przy rozruchu ZIMNEGO silnika rozrusznik ciężko kręci - dochodzi do pewnego "punktu przełamania" i uruchamia silnik. Jeśli tego "punktu przełamania" nie pokona - resetuje sie komputer w samochodzie. Wczoraj po 12h stania na trzy kolejne próby wykonał trzy resety. Potem zapalił ale po przejechaniu 1km i zgaszeniu silnika nie mogłem go uruchomić. Po około 6 próbach "z łaski" zaskoczył. Co ciekawe, że gdy silnik jest już "rozruszany" to nie ma owego "punktu przełamania" i rozrusznik kręci się dziarsko!
Niedawno w rozruszniku wymieniany był wieniec(?) - taki pierścień z zębatką. Pozostałe podzespoły rozrusznika są podobno OK.
Na wiosnę podczas walki z rozruchem zabiłem jeden akumulator, teraz zabiłem drugi i jeżdżę na trzecim (kobylastym). Wszystkie były używane w innych autach więc nie twierdzę, że były w szczytowej formie... Proszę się więc tym nie sugerować...
Tydzień temu wymieniłem świece i kable WN.
MK3 1.6 AEA +LPG
Piszę ten post w dziale [Elektryka] ale może to jest problem do działu [Mechanika]?
Pozdrawiam!
Niemalże raz w tygodniu przy rozruchu ZIMNEGO silnika rozrusznik ciężko kręci - dochodzi do pewnego "punktu przełamania" i uruchamia silnik. Jeśli tego "punktu przełamania" nie pokona - resetuje sie komputer w samochodzie. Wczoraj po 12h stania na trzy kolejne próby wykonał trzy resety. Potem zapalił ale po przejechaniu 1km i zgaszeniu silnika nie mogłem go uruchomić. Po około 6 próbach "z łaski" zaskoczył. Co ciekawe, że gdy silnik jest już "rozruszany" to nie ma owego "punktu przełamania" i rozrusznik kręci się dziarsko!
Niedawno w rozruszniku wymieniany był wieniec(?) - taki pierścień z zębatką. Pozostałe podzespoły rozrusznika są podobno OK.
Na wiosnę podczas walki z rozruchem zabiłem jeden akumulator, teraz zabiłem drugi i jeżdżę na trzecim (kobylastym). Wszystkie były używane w innych autach więc nie twierdzę, że były w szczytowej formie... Proszę się więc tym nie sugerować...
Tydzień temu wymieniłem świece i kable WN.
MK3 1.6 AEA +LPG
Piszę ten post w dziale [Elektryka] ale może to jest problem do działu [Mechanika]?
Pozdrawiam!