Strona 1 z 2

Problem z przyspieszeniem

: ndz gru 16, 2007 18:31
autor: ace-mati
Witam mam golfa 2 1.6 w benzynie gaznik rocznik 89. otoz moj problem polega na tym ze jak przyspieszam na 1, 2 lub trojce samochod do 3-4 tys obr. zachowuje sie normalnie a pozniej zaczyna szarpac jakby nie dochodzilo paliwo lub lapal powietrze na 4 biegu zaczyna to sie od 3 tys obr. jak myslicie co to moze byc ??

: ndz gru 16, 2007 18:34
autor: Mis
ace-mati pisze:jak myslicie co to moze byc ??

moze to byc przepustnica drugiego przelotu - uszkodzony silownik podcisnieniowy lub jego wezyk podcisnienia.

Napisz jeszcze jaki posiadasz ten gaznik 2e2 czy elektroniczny 2ee

: ndz gru 16, 2007 18:52
autor: ace-mati
posiadam gaznik 2e2

: ndz gru 16, 2007 18:55
autor: Mis
ace-mati pisze:posiadam gaznik 2e2

To w takim razie sprawdz ten silownik podcisnieniowy. Zdejmij z niego rurke podcisnienia i zassij przez nia powietrze. Jesli bedziesz mogl zassysac to powietrze caly czas to znaczy ze jest dziurawy ten silownik, jesli bedzie stawial ci opor i nie bedziesz mogl zassysac to znaczy ze ok. Sprawdz te te rurke podcisnienia.

: ndz gru 16, 2007 19:07
autor: ace-mati
mam pytanie gdzie znajduje sie ten silownik podcisnieniowy. To jest to nad pompka paliwowa??

: ndz gru 16, 2007 19:12
autor: Mis
ace-mati pisze:mam pytanie gdzie znajduje sie ten silownik podcisnieniowy. To jest to nad pompka paliwowa??

Znajduje sie z tylu gaznika taki czarny po lewej stronie patrzac na gaznik od przodu auta. Do niego odchodzi tylko jeden przewod podcisnieniowy. Bez problemu go znajddziesz bo z tylu gaznika jest tylko jeden taki silownik .

: ndz gru 16, 2007 19:24
autor: ace-mati
mam jeszce jedno pytanie z tylu gaznika jest u mnie kawalek przewodu jakby podcisnieniowego i nie jest on do niczego podlaczaony poprostu se wisis. jak myslisz od czego on jest czy on ma tak wisiec czy ma byc gdzies podlaczony??

: ndz gru 16, 2007 19:29
autor: Mis
ace-mati pisze:mam jeszce jedno pytanie z tylu gaznika jest u mnie kawalek przewodu jakby podcisnieniowego i nie jest on do niczego podlaczaony poprostu se wisis. jak myslisz od czego on jest czy on ma tak wisiec czy ma byc gdzies podlaczony??


z tylu gaznika "moze" sobie tylko jeden wisiec od filtra powietrza, kazdy inny bedzie wplywac negatywnie na prace silnika. Sprwdz dokaldnie dokad on idzie. Czy ten przewod jest zaslepiony czyms ?

[ Dodano: 16 Gru 2007 18:32 ]
Obrazek

tu masz schemat podcisnienia :chytry:

: ndz gru 16, 2007 19:33
autor: ace-mati
on nie byl niczym zaslepiony. dopiero jak to zauwazylem to go zaslepilem i wtedy praca silnika sie poprawila.

: ndz gru 16, 2007 19:33
autor: Mis
pod 5 jest ten silownik drugiego przelotu

[ Dodano: 16 Gru 2007 18:34 ]
ktory to moze byc na schemacie ?

: ndz gru 16, 2007 19:34
autor: Paweł Marek
wypadl pewnie wężyk od siłownika otwierającego przepustnicę drugiego stopnia
pod tym linkiem na pierwszym obrazku wszystko sobie sprawdzisz.
http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm

: ndz gru 16, 2007 19:39
autor: ace-mati
dzieki jutro wszysto sprawdze i dam znac czy rozwiazalem ten problem.

a co do tego ktory to przewod to dokladnie nie pamietam ale chyba 2 lub3 od gory na schemacie

: ndz gru 16, 2007 19:42
autor: Mis
Paweł Marek, co to jest taka sprezynka wygladajaca jak termostat na 4 rysunku z tego linka co zapodales? Podpisane to jest numerami 32 i 33 i znajduje sie na samym spodzie gaznika

: ndz gru 16, 2007 20:33
autor: Paweł Marek
Za chiny nie wiem, ale będzie to chyba zawór wzbogacania mieszanki przy pełnym obciążeniu, to co nr 35 na pierwszym rysunku. Albo to o co pytasz jest w innym typie tego gaźnika, albo tak dziwnie schematycznie narysowane że wygląda jakby było od spodu a jest z boku.