Strona 1 z 2

Wasz golfik też słabnie przy wysokich obrotach powyżej 4500

: ndz gru 16, 2007 13:52
autor: TomiTT
Jak przekraczam 4500 obrotów (rzadko to robie ale czasami trzeba;) to czuć że to nie jest to jak np od 2000 do 3200 ... wtedy jest największy moment obrotowy... Mam silnik 1,6 AEE MPI. Czy taki spadek jest normalny ?

: ndz gru 16, 2007 13:57
autor: TOMMy_VW
a co chcesz wyciągnąć na takich obrotach??? To jest 1,6!

Nie pójdzie Ci na obrotach 4000 tak jak na 2500...

:panna: :panna: :panna:

To nie jest tak, że im wyższe obroty tym szybciej jedzie!

: ndz gru 16, 2007 13:59
autor: TomiTT
Aha czyli to normalka.... bo czytałem właśnie że 8V nie lubią wysokich obrotów

: ndz gru 16, 2007 14:00
autor: TOMMy_VW
4,5 tys. obrotów, a czerwone pole zaczyna się na 5,5 współczuje Twojej maszynie...

Nie ma szans, żeby poszedł szybciej, w takim momencie musisz zmienić bieg.

To normalka.

: ndz gru 16, 2007 14:02
autor: TomiTT
Nie no ja prawie nigdy tak nie robie... Szkoda silnika ale zdarzyło się parę razy że musiałem depnąć do końca i brakowało troche mocy ale cóż ... żałuje że nie mam 1,6 GT:/

: ndz gru 16, 2007 14:35
autor: Kisiel
TomiTT pisze:1,6 AEE MPI
silnik AEE jest SPI, na Mono Motroniku, piszesz ze chcesz 1,6 GT AEK czyli wlasnie silnik MPI na Motroniku 2.9
co do wyskokich obrotow to te nasze silniki na jednopunkcie 8V nie lubia wysokich obrotow,maks moment obrotowy maja przy niskich obrotach i kreca sie od niskich obrotow

: ndz gru 16, 2007 14:39
autor: TomiTT
Racja racja :D no cóż musi wystarczyć.. ważne że mało pali .. osiagi też mi narazie wystarczają....a co pomogło by podnieść delikatnie moc?

: ndz gru 16, 2007 15:16
autor: TOMMy_VW
TomiTT pisze:ważne że mało pali
Ile Ci pali?

: ndz gru 16, 2007 15:19
autor: wolfzan
TOMMy_VW pisze:
TomiTT pisze:ważne że mało pali
Ile Ci pali?
Ja na trasie schodzę poniże 6l/100 km. W mieście przy niezbyt ciężkiej nodze 7-8.

: ndz gru 16, 2007 15:27
autor: TomiTT
spokojna jazda do 2500 obr koło 6-6,5 ... jeśli go mocniej kopne to koło 8 się kształtuje. Bardzo zadowolony ze spalania jestem

: ndz gru 16, 2007 18:13
autor: Zilly
Kisiel pisze:silnik AEE jest SPI, na Mono Motroniku,
Silnik AEE chodzi na wtrysku Magneti Marelli i to jest wielopunktowy wtrysk paliwa.

http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... lf-iii-16/ << masz tutaj opisane silniki 1,6

: ndz gru 16, 2007 20:12
autor: Kisiel
Zilly pisze:
Kisiel pisze:silnik AEE jest SPI, na Mono Motroniku,
Silnik AEE chodzi na wtrysku Magneti Marelli i to jest wielopunktowy wtrysk paliwa.

http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... lf-iii-16/ << masz tutaj opisane silniki 1,6
no faktycznie, moj blad, z tego linku wynika ze jest to wielopunkt, do tej pory myslalem ze te silniki z MK3 1,6 75 konne to sa jednopunkty a tylko ten 1.6 100PS to jest wielopunkt, no ale najwidoczniej byly wielopunkty 75PS

: ndz gru 16, 2007 21:14
autor: TomiTT
Właśnie też byłem prawie pewien że Aee tak jak reszta to jedno punkt... a jednak nie.... daje mu to tylko więcej momentu obrotowego niż jednopunkt

: pn gru 17, 2007 11:06
autor: wolfzan
TomiTT pisze:daje mu to tylko więcej momentu obrotowego niż jednopunkt
Dlatego trzeba przyznać, że jak na silnik 1.6 jest dosyć zrywny i elastyczny, a przy tym mało pali :jezor: