Strona 1 z 2

Przerywal, zgasl i nie chce zapalic

: ndz gru 16, 2007 09:49
autor: szkapa
POSIADAM GOLFA 1.4 NA IEDNOPUKTOWYM WTRYSKU.WCZORAJ JECHALEM I MOMETALNIE ZACZOL MI PRZERYWAC I ZA KAWALEK ZGAS ZACZELEM GO KRECIC I ZADNEJ REAKCI ROZRUSZNIK KRECI NORMALNIE A SILNIK JAK ZGAS TO NIECHCE ZAPALIC .SPRAWDZALEM ISKRA NA SWIECACH JEST TO NIEWIEM CO TO MOZE BUC .PROSZE O JAKIES PROPOZYCIE :bigok:

: ndz gru 16, 2007 10:13
autor: KoguT
moze padla pompa paliwowa i nie podaje paliwa??

: ndz gru 16, 2007 10:22
autor: szkapa
a wogule to gdzie ona sie znajduje bo niewiem troche sie nieznam

: ndz gru 16, 2007 11:40
autor: pitus79
a może po prostu brak ci paliwa:)

: ndz gru 16, 2007 11:55
autor: mucholus
Na twoim miejscu sprawdził bym na początku bezpiecznik od pompy paliwa nr 18i przekaźnik mieszczący się nad bezpiecznikami 20-22. Jeżeli bezpiecznik i przekaznik będa oki sprawdzić pompę paliwa "na krótko" w bagażniku masz taki okrągły dekielek przykręcany na 3 śrubki. Znajduje się za kanapą po prawej stronie pod wykładziną. Odkręć go. Pod nim masz taką plastikową nakrętkę z podpiętą wtyczką na 4 piny kabel czarny to masa a brązowy to plus poprowadź kable do plusa i minusa od aku i przytknij do pinów od tych kabli i jak paliwo będzie lecieć znaczy, że pompka jest oki :) A jak nie to na 98 % siadła i musiał się będziesz do niej dostać. Odkręcać tą nakrętkę najprościej za pomocą młotka i dużego śrubokręta. Powodzenia :pub:

: ndz sty 20, 2008 22:18
autor: miszel78
mucholus pisze:plastikową nakrętkę z podpiętą wtyczką na 4 piny kabel czarny to masa a brązowy to plus
Muszę też sprawdzić u siebie czy do pompy dochodzi zasilanie. Popatrzyłem na te kable i wydaje mi się że nie mam tam brązowego. Pierwszy chyba faktycznie jest czarny, drugi - niebiesko-jakiśtam (może brązowy), trzeci chyba zielony a ostatni czerwono/żółty. Czy te dwa pierwsze to są zasilające pompe (plus i masa) ?

: ndz lip 05, 2009 09:54
autor: Asin
U mnie podczas jazdy przestał przyśpieszać, niestety nie zdążyłem ogarnąć czy zgasł od razu czy chwilkę potem, jak zjeżdżałem już z drogi. Zapaliła się tylko kontrolka od akumulatora. Te EPC i Check Engine, co zwykle na zapłonie się świecą, nie świeciły. Silnik nie odpala, również nie kręci podczas rozruchu. Sprawdzałem pompę, coś tam niby jednak działa ale tylko podczas rozruchu, a podobno powinna pompować razem z włączeniem zapłonu. Może ktoś miał już coś podobnego lub wie co się mogło stać ? Czy silnik nie powinien kręcić, nawet jak nie ma paliwa ?
Olej w silniku jest, rozrząd jest cały. Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku.

: ndz lip 05, 2009 10:32
autor: KoguT
Asin pisze:Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku
a moze zatankowales ON? :helm:

: ndz lip 05, 2009 10:41
autor: Asin
KoguTek pisze:
Asin pisze:Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku
a moze zatankowales ON? :helm:
Hehe, chyba ten pistolet od ON nie wchodzi do benzyniaków :D

: ndz lip 05, 2009 11:32
autor: rysiektr
masz na akumulatorze dodatkową skrzynkę z bezpiecznikami i rozgałęzieniami. Sprawdź czy wszystkie kable są dobrze do niej podłączone

: ndz lip 05, 2009 12:16
autor: Asin
Właśnie sprawdziłem, bezpieczniki całe, połączenia ok. Ale z tego co mi znajomi mówili to raczej pompa paliwa. Ponoć powinna działać od razu po przekręceniu kluczyka. U mnie cos tam sie dzieje, jak uruchamiam silnik. I wlasnie takie pytanie, jak to powinno być ? Bo wolałbym nie kupować nowej pompy, jeśli ta jest jeszcze ok.

: ndz lip 05, 2009 12:18
autor: CQ
Asin pisze:Właśnie sprawdziłem, bezpieczniki całe, połączenia ok. Ale z tego co mi znajomi mówili to raczej pompa paliwa. Ponoć powinna działać od razu po przekręceniu kluczyka. U mnie cos tam sie dzieje, jak uruchamiam silnik. I wlasnie takie pytanie, jak to powinno być ? Bo wolałbym nie kupować nowej pompy, jeśli ta jest jeszcze ok.
Po przekręceniu kluczyka w stac pompa powinna załączyć się na ok 3-5sek zeby dopompować ciśnienie. pozniej wyłącza się i załącza w momencie odpalenia silnika

: ndz lip 05, 2009 13:13
autor: Asin
Rozumiem, że słychać ją przez te klika sekund. A czy jest taka możliwość, że nie włącza się po przekręceniu kluczyka bo ciśnienie jest w porządku? Załóżmy, że przewód jest zapchany, paliwo z pompy nie idzie dalej, więc tak na dobrą sprawę nie musi dopompowywać.

: ndz lip 05, 2009 13:17
autor: CQ
Asin pisze:Rozumiem, że słychać ją przez te klika sekund. A czy jest taka możliwość, że nie włącza się po przekręceniu kluczyka bo ciśnienie jest w porządku? Załóżmy, że przewód jest zapchany, paliwo z pompy nie idzie dalej, więc tak na dobrą sprawę nie musi dopompowywać.
regulator ciśniania masz przy wtryskach więc mało prawdopodobne. zawsze mozna zmierzyc ciśnienie paliwa. Będziesz miał wtedy pewność ze pompa działa prawidłowo.