na zimnym 1000 obr/min na cieplym silniku 1500 obr/min

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

na zimnym 1000 obr/min na cieplym silniku 1500 obr/min

Post autor: esio10 » pt gru 14, 2007 15:41

jak w temacie... co jest grane i auto zarowno jak i na benzynie tak i na lpg sie tak zachowuje..
troche mnie to zastanawia bo powinno byc odwrotnie.. co do lpg to sie dowiedzialem ze jak mam nie wlasciwa instalacje gazowa, powinna byc juz sterowana komputerowo. Silnik to na wtrysku mam . ale czemu obroty sie tak zachowuja na benzynie to nie wiem.. po nocy jak siadam do auta odpale jest ladnie 1000 obr, po rozgrzaniu i uzyskaniu optymalnej temeratury obroty sa rzedu 1500 , jak obnize obroty na cieplym do 1000 to znowu na zimnym bedzie mial za malo obrotow i bedzie chodził jakby zaraz mial zgasnac
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:28 przez esio10, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt gru 14, 2007 19:20

sprawdz czy linka gazu ma minimalny luz, moze jest za mocno napieta i to przez nia.
Odepnij kleme z akumulatora i zaloz ja po godz. Odpal na benzynie i poczekaj z przelaczeniem na gaz do czasu az wlaczy sie wentylator, moze komp ma jakies bledy. W ten sposob go zresetujesz. Jaki masz silnik?

[ Dodano: 14 Gru 2007 18:26 ]
jezeli masz silik RP a w jettkach ten silnik byl najpopularniejszy jezeli chodzi o wtrysk to to ci pomoze
http://vw2.info/vwforum/kody/



MArtiNeSS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn cze 25, 2007 17:48
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: MArtiNeSS » pt gru 14, 2007 19:33

Witam. MAm ten sam problem :grrr: Posiadam Golfa 1.6 PN :helm: na LPG
Ale to nie jest jakiś problem z podciśnieniem??



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt gru 14, 2007 19:41

MArtiNeSS pisze:Witam. MAm ten sam problem :grrr: Posiadam Golfa 1.6 PN :helm: na LPG
Ale to nie jest jakiś problem z podciśnieniem??
Tez mozesz spradzic kody za pomoca linku ktory podalem, moze to byc wina podcicnienia albo jakiegos czyjnika. W twoim silniku jest gaznik ktory lubi stwarzac problemy



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » sob gru 15, 2007 01:24

silnik 1,8 GX amerykaniec



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob gru 15, 2007 08:18

esio10, Obadaj niebieski czujnik temp. Oporność na ciepło to ok. 200-300ohm.
Na ciepło po zdjęciu wtyczki powinny obroty wzrastać do właśnie ok 1500. Wygląda , że jest uwalony.



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz gru 16, 2007 23:36

ale gdzie go znalesc ?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 23:50

esio10, zaznaczone poz nr 5 nie sposób nie zauważyć,po prawej stronie(stojac na wprost auta)
Obrazek
a tu zas,działania reguluje pracę wtryskiwacza rozruchu zimnego silnika od 1 do 12 sekund, zależnie od temperatury silnika
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 23:51 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn gru 17, 2007 17:53

To raczej nie jest wina niebieskiego czujnika, jezeli masz inatalacje lpg bez centralki tak jak napisales to gdyby byl walniety czujnik to auto chodzilo by dobrze na lpg. Ja bym sprawdzil krokowa, moze nawet TPS. Obraoty sa stale czy silnik warjuje na obrotach?



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » wt gru 18, 2007 01:09

obroty sa stale caly czas.. znaczy jak zimny to jest fajnie 1000 obrotow na benzynie i na lpg jak jest cieply to na benzynie jest 1700 a na lpg 1400



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt gru 18, 2007 17:57

w takim przypadku TPS odpada



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości