Strona 1 z 1

filtr paliwa w RP

: pt gru 14, 2007 00:16
autor: Hiob
tak jak w temacie gdzie jest umiejscowiony filtr paliwa w silniku RP golf II bo jakoś nie mogę go znaleść

: pt gru 14, 2007 00:45
autor: zielu
koło pompy paliwa.. pod samochodem mniej wiecej na wysokosci tylnych kół :)

: pt gru 14, 2007 01:26
autor: eidos
Quatro7 pisze:koło pompy paliwa.. pod samochodem mniej wiecej na wysokosci tylnych kół :)
dokladnie, wejdz pod auto i przy belce zauwazysz pompe paliwa i filtr

: pt gru 14, 2007 01:55
autor: grandi
Filtr będzie na pewno wyglądał TAK
Bo jest parę typów ale do RP jest ten ( inne są ale zdroższe i różna się bo mają gwintowane te zatyczki do urek bo są przykręcane ) ja jeżdze na filtrach sędziszów i nie są złe koszt nie całe 40 zł odrazu kup 2 obejmy na przewody bo starych możesz już nie założyć i jak go długo nie odkręcałeś jakiś środek do penetracji albo odrdzewiacz bo u mnie były problemy żeby odkręcić śrubę klucz 13 tak jak koledzy piszą znajduje się przy prawym tylnim kole i lepiej znajdz sobie kanał zobaczysz ile syfu wyleci :panna:

: pt gru 14, 2007 02:17
autor: piotr_5
Dokladnie jak koledzy mowia:) wejdz pod spod i szykaj go bardziej po prawej stronie (od pasazera) ale blisko osi pojazdu za zbiornikiem w kierunku przodu samochodu i przygotuje sie na troche cierpliwosci bo ja mialem zardzewiala srubke (ja mialem tam 10tke klucz) od obejmy filtra i musialem ta srubke uciac zeby go zdjac:) i sie nameczylem troche bo kanalu nie mam:) wd40 + 2 obejmy (przewody sa takie na ok 10 mm wiec kup obejme 12 no moze 14 i ladnie zaciagnij) + filtr (tez uzywam sedziszow bo mieszkam zaraz obok w sumie i trzeba wspierac polska produkcje z pobliskiej wytworni:) no i powodzenia!!:)

: pt gru 14, 2007 02:27
autor: grandi
właściwie to kup 4 obejmy bo ja jak ostatnio wymieniałem to przkreciłem i klops i teraz woże w zapasie koszt 1 zl :)

: pt gru 14, 2007 11:31
autor: sle
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat... 8-[

Zakładając, że filtr paliwa nie był daaaaawno wymieniany to robi się coś takiego, że przeczyszcza się wcześniej czymś układ paliwowy. Coś się dolewa, czeka, a później wymienia filtr z całym syfem?

Jeśli już wymieniamy to jak jest z zapowietrzaniem się układu? Jest to problem? Jeśli tak to jak sobie z tym poradzić.

Robimy to na zimnym czy na ciepłym silniku? To jakaś w ogóle różnica?

: pt gru 14, 2007 11:50
autor: guti
sle pisze:Zakładając, że filtr paliwa nie był daaaaawno wymieniany to robi się coś takiego, że przeczyszcza się wcześniej czymś układ paliwowy. Coś się dolewa, czeka, a później wymienia filtr z całym syfem?
ja nie czyscilem ukladu,jest ok.

sle pisze:Jeśli już wymieniamy to jak jest z zapowietrzaniem się układu? Jest to problem? Jeśli tak to jak sobie z tym poradzić.
nie trzeba odpowietrzac, przekrecasz kluczyk na zapłon wylaczasz , przekrecasz znowu i czekasz az pompka napompuje paliwo zeby na sucho nie odpalac:)

sle pisze:Robimy to na zimnym czy na ciepłym silniku? To jakaś w ogóle różnica?
jak bedzie ciepły to nie zmarzniesz w kanale bo wydech Cie bedzie grzał :) nie ma roznicy czy cieple czy zimne.

: pt gru 14, 2007 12:00
autor: sle
guti pisze:sle napisał/a:
Robimy to na zimnym czy na ciepłym silniku? To jakaś w ogóle różnica?


jak bedzie ciepły to nie zmarzniesz w kanale bo wydech Cie bedzie grzał :) nie ma roznicy czy cieple czy zimne.
a ja to bez kanału chcę zrobić :goof: więc jeszcze czapa na głowę :helm:

dzięki za info...

jeszcze jedno... co robicie z tym paliwem, które wyleci? Wlewacie z powrotem?

: pt gru 14, 2007 12:16
autor: guti
sle pisze:jeszcze jedno... co robicie z tym paliwem, które wyleci? Wlewacie z powrotem?
ten syf z filtra ? wyleci Ci moze 0,5 max litra wiec nie ma sie co przejmowac.

: pt gru 14, 2007 14:52
autor: zielu
guti, ja sotatanio wymieniałem to straciłem około 0,2 litra...

: ndz gru 16, 2007 01:04
autor: Hiob
no ja od kupna na tym filtrze zrobilem 15tys km a nie wiem kiedy go poprzedni wlasciciel wymienial bo teraz mi na benzynie nie chodzi a jak odkrece filtr i przekrece na zaplon to pomka powinna pompowac paliwo zebym mogl sprawdzic czy to nie ona jest uszkodzona??

: ndz gru 16, 2007 01:27
autor: guti
Hiob pisze:a jak odkrece filtr i przekrece na zaplon to pomka powinna pompowac paliwo zebym mogl sprawdzic czy to nie ona jest uszkodzona??
powinna pompowac, a teraz nei pompuje ? znaczy nie buczy na zapłonei ? bo moze juz ja szlag trafil jak jezdzisz na LPG i rezwerwa w baku PB, albo sahara.