Kompresja ucieka do wody!?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DIAVLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 09, 2005 15:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Kompresja ucieka do wody!?

Post autor: DIAVLO » pn maja 09, 2005 15:36

Witam. :bajer:
Mam problem jak odkręcam korek od zbiorniczka wyrównawczego to nawet przy zimnym silniku woda co chwilie mi bulgocze tak jak by powietrze wylatywało. Znajomy mi powiedział że to może być uszczelka pod głowicą :hmm: . Co wy otym myślicie? Dzięki.
Pozdrawiam :)



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » pn maja 09, 2005 15:53

No ja uważam że może to być uszczelka pod głowicą. Odkręć sobie korek w zbiorniku wyrównawczym, przygazuj trochę i trzymaj silnik na obrotach, jak strumień wody wpływajacej do zbiornika jest przerywany to chyba raczej na 100% masz szczelona uszczelkę.


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

krista27

Post autor: krista27 » pn maja 09, 2005 17:21

Uważam że uszczelka pod głowicą poszła, objawy pasowały mi na uszczelkę. Na twoim miejscu jak najszybciej bym wymienił. Bo jak bedziesz zwlekał to może cię czekać nawet planowanie łowicy. Nara Pozdrowionka :bajer:



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pn maja 09, 2005 17:24

Uszczelka poszła sie je....... / a planowanie głowicy jest tak czy tak potrzebne.Sprawdź olej czy czasem płyn nie poszedł do oleju jak nie to twoje sczescie ,mniejsze koszty nie musisz wymieniac oleju i filtra.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
DIAVLO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 09, 2005 15:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: DIAVLO » pn maja 09, 2005 17:35

Macie rację. To uszczelka :grrr: . Sprawdzałem i woda do zbiorniczka wlatuje z przerwami. W oleju jeszcze nie ma. Mam proźbę jak by kto miał instrukcję do MK3 imugł mi przesłać to byłbym bardzo dźwięczny...
To jest silnik 1,4 potrzebuje głuwnie info co do momętu dokręcania głowicy. Czy trzeba dokręcić i popuścić czy odrazu na gotowo i z jaką siłą. A i kolejność. Poprostu pełną instrukcję dokręcania głowicy. Nie musi być Pełna instrukcja do MK3 ale jak by kto miał to wcale się nie obraże. Z góry dzięki.
Pozdrawiam :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 389 gości