Strona 1 z 1

Problem z Alarmem

: śr gru 12, 2007 14:55
autor: MrX
Mianowicie sprawa sie ma tak, ze pilocikiem elegancko zamykam samochod i włacza sie alarm, oczywiscie centralny zamek zamyka wszystko.

Jedyny zonk w tym ze podchodze chce tym samym guzikiem na pilocie otworzyc i co?? Nie da sie! Dopiero otworzyc moge kluczykiem :( Nadmieniam ze drugim guzikiem tez probowałem i nic a co lepsze to gdy ten własciwy przycisk (w/g mnie oczywiscie) naciskam to widac ze reakcja jest bo mruga diodka na czerwono ale drzwi i tak sie nie otwieraja! :(

Jaki moze być powod tego ze zamknac sie da a otworzyc nie?? Gdzie z tym uderzyc?

: śr gru 12, 2007 14:58
autor: leoncio
napisz cos wiecej jak otwierasz samochod czy pika syrenka jak rozbrajasz alarm ???

: śr gru 12, 2007 20:31
autor: MrX
Otóz własnie jest tak ponizej wymienionym pilotem (zaznaczony guzik) zamykam samochodzik i zaczyna mi slicznie migac diodka przy przycisku w drzwiach kierowcy.

Obrazek

Natomiast drugi raz wciskajac wyzej wymieniony przycisk nie da sie otworzyc drzwi, tylko musze to robic za pomoca kluczyka... :(

Jest jakas rada na to?

: śr gru 12, 2007 22:03
autor: Sailor Ripley
Skoro zamek centralny jest i da się go otworzyć kluczykiem to przyczyny, moim zdaniem , należałoby szukać między wyjściem z centralki alarmu a zamkiem. Przewód podający sygnał masy, którym jest sterowany zamek w MK4, zapewne jest wpięty gdzieś w te przewody które wędrują do zamka. Jeśli z kolei połączenie jest OK to należało by sprawdzić czy alarm przy zamykaniu podaje sygnał masy do zamka.
Życze powodzenia :okej:

: śr gru 12, 2007 22:24
autor: Krzycho78
MrX,
czekaj czekaj bo cos mi sie tu nie zgadza
zamykasz auto z pilota duzym przyciskiem i wszystko jest ok (zentralny sie zamyka, migacze mrugaja, doda na drzwiach zaczyna pulsowac?)

chcesz otworzyc auto z pilota duzym przyciskiem i zamek sie nie otwiera a dioda dalej pulsuje??

jezeli tak to cos masz nie tak z tym alarmem a raczej modulem do sterowania centralnym zamkiem. aly to sprawdzic nalezy sciagnac tapicerke drzwi kierowcy i zobaczyc na kable
zolto niebieski / zielony/czerwony bo to one odpowiadaja za sterowanie zamkiem

: czw gru 13, 2007 01:10
autor: MrX
Krzycho78 pisze:zamykasz auto z pilota duzym przyciskiem i wszystko jest ok (zentralny sie zamyka, migacze mrugaja, doda na drzwiach zaczyna pulsowac?)
Tak wlasnie jest Krzychu...
Krzycho78 pisze:chcesz otworzyc auto z pilota duzym przyciskiem i zamek sie nie otwiera a dioda dalej pulsuje??
A tutaj nie do konca, jak probuje otworzyc zamek duzym przyciskiem to dioda dalej mruga, zamek sie nie otwiera, i wtedy poprostu otwieram kluczykiem i dalej wszystko przebiega normalnie...

Czyli mówicie zebym pogrzebał pod kokpitem w drzwiach w kabelkach?

: czw gru 13, 2007 21:06
autor: Krzycho78
MrX,

wynika mi na to ze musisz sprawdzic czy po przycisnieciu przycisku na kablu ZIELONY/CZERWONY znajdujacym sie w drzwiach kierowvy pokazije sie masa.

sciagasz tapicerke z drzwi kierowcy odnajdujesz owy kabel, wsiadasz do auta zamykasz drzwi bez tapicerki, zamykasz auto z pilota odczekujesz chwile ok 30sek - 40sek no i teraz bierzesz kontrolke elektryczna (jak nie masz to robisz ja z 2 kabli i zarowki) podpinasz sie jednym koncem do +12V (masz to np pod szkrzyneczka z przekaznikami) a wolny koniec przykladasz do owego zielono/czerwonego kabla, wciskasz przycisk na pilocie i jezeli na chwile zadziala kontrolka to tu bedzie wszystko ok wtedy bedziemy myslec co dalej :))

ps. panel od sterowania szybami musisz miec podpiety