czy trudna jest wymiana uszczelki kolektor-cylinder

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

czy trudna jest wymiana uszczelki kolektor-cylinder

Post autor: esio10 » wt gru 11, 2007 23:59

witam jak w temacie mam jete 1,8 GX i cos wydaje mi sie ze mam do wymiany uszczelke miedzy cylinder a kolektor wydechowy , poniewaz jak silnik jest zimny to strasznie glosno slychac od strony kierowcy za licznikiem CYKANIE czy TYKANIE bym to nazwal i ono rosnie wraz z wzrostem obrotow silnika.. i wkurza mnie juz to , jak sie silnik zagrzeje to nadal CYKA ale ciszej - wydaje mi sie ze temu bo nastapila rozszerzalnosc termiczna i szczelina sie zminimalizowala.. i pytanie czy skomplikowana sprawa to jest - chodzi o wymiane uszczelki - mam na mysli dojscie ,



maniek128
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: śr gru 01, 2004 17:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: maniek128 » śr gru 12, 2007 01:37

Witam. sprawdź najpierw pod maską czy słychać to cykanie, i sprawdź czy nie widać spalin wydobywających się z miejsca gdzie kolektor, jeżeli są przedmuchy to napewno powinno być czuć spaliny z okolic kolektora. Napisz jeszcze czy to słychać na biegu jałowym czy podczas jazdy.
Pozdrawiam



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Re: czy trudna jest wymiana uszczelki kolektor-cylinder

Post autor: albert1973 » śr gru 12, 2007 10:13

esio10 pisze:witam jak w temacie mam jete 1,8 GX i cos wydaje mi sie ze mam do wymiany uszczelke miedzy cylinder a kolektor wydechowy , poniewaz jak silnik jest zimny to strasznie glosno slychac od strony kierowcy za licznikiem CYKANIE czy TYKANIE bym to nazwal i ono rosnie wraz z wzrostem obrotow silnika.. i wkurza mnie juz to , jak sie silnik zagrzeje to nadal CYKA ale ciszej - wydaje mi sie ze temu bo nastapila rozszerzalnosc termiczna i szczelina sie zminimalizowala.. i pytanie czy skomplikowana sprawa to jest - chodzi o wymiane uszczelki - mam na mysli dojscie ,
wymienialem uszczelki pod kolektor wylotoy i dolotowy ale mialem troszke czasu wiec wyjalem caly silnik i dostep byl jak sie patrzy i musisz miec dobre klucze i jak juz wyciagniesz kolektor moze okazac sie ze jest peknieta druga rura to wina bedzie w kolektorze dolotowym tam jest 5 dziura na wode i tam jest uszczelka gumowa i nalezy ja wymienic bo plyn wyplywa i leci na kolektor wylot. i moze peknac



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » śr gru 12, 2007 10:27

jak otworze maske to to slychac i na postoju podczas jazdy ,, spalin jako tako nie widac i za bardzo sie tam nie przygladalem , z tego co zauwazylem to caly kolektor w miejscu laczenia z cyolindrem jest ze tak powiem oblozony jakas białą masą ciastowa.. i wydaje mi sie ze juz to komus dokuczalo i nie chcialo mu sie uszczelki wymienic to oblozyl to jakas masa

[ Dodano: 12 Gru 2007 09:34 ]
juz sie zastanawialem czy to nie bedzie popychacz?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości