Strona 1 z 1

Który przewód gdzie?

: wt gru 11, 2007 03:11
autor: boro_10in1
Na wstępie witam wszystkich.Panowie,zdjąłem obudowę filtra powietrza(silnik z gaźnikiem pierburg 2E)i nie pamiętam jak szły przewody.Tzn.na róże która zasysa powietrze do gaźnika jest taka pułokrągła kopułka z palcem od którego idzie cieniutki przewód pod obudowe filtra.Tam są 2 miejsca do przewodów(takie rureczki),bo idą dwa-jeden który opisałem i drugi,który znika gdzieś pod gaźnikiem.Patrząc na obudowę jak jest założona,stojąc przodem do auta to jedna z tych rureczek jest z prawej druga z lewej.Gdzie idzie przewód znikający pod gaźnikiem,a gdzie ten od rury doprowadzającej powietrze.Ta kopułka o której wspomniałem wcześniej odpowiada jeśli się nie myle za doprowadzanie ciepłego powietrza znad kolektora,bo pod nią idzie rura nad kolektor.Nie wiem jak to opisać,ale jak ktoś ma taką golfine,to na pewno wie o co chodzi,z góry dzięki za odpowiedz.(Ja mam MK2 1.3 1986)

: wt gru 11, 2007 03:17
autor: adriana81
boro_10in1 pisze:pierburg 2E
Na temat tego Gaznika tu Bys nazbieral Wiadomosci na Cala Ksiazke Opcja Szukaj :bajer:

: wt gru 11, 2007 08:12
autor: forevwers
nie ma roznicy. to sie laczy ze soba w filtrze

: wt gru 11, 2007 09:46
autor: Mis
boro_10in1, pewnie masz gaznik 2e2. Tutaj masz schemat calego podcisnienia w gazniku :dol:

Obrazek

[ Dodano: 11 Gru 2007 08:49 ]
boro_10in1 pisze:Panowie,zdjąłem obudowę filtra powietrza(silnik z gaźnikiem pierburg 2E)i nie pamiętam jak szły przewody.Tzn.na róże która zasysa powietrze do gaźnika jest taka pułokrągła kopułka z palcem od którego idzie cieniutki przewód pod obudowe filtra.Tam są 2 miejsca do przewodów(takie rureczki),bo idą dwa-jeden który opisałem i drugi,który znika gdzieś pod gaźnikiem
boro_10in1 pisze:Gdzie idzie przewód znikający pod gaźnikiem,a gdzie ten od rury doprowadzającej powietrze.

ten znikajacy za gaznikiem idzie pod sam spod gaznika, bez wymontowania nie zobaczysz jego krucca, bo znajduje sie tuz nad dolna przepustnica drugiego przelotu.

Natomiast ten drugi, od tej kopulki na obudowie filtra powietrza laczy sie z tym pierwszym po przez termostat w obudowie filtra powietrza

: wt gru 11, 2007 11:38
autor: misiek
boro_10in1 nie wiem czy dokładnie o to ci chodzi ale zobacz tę fotę
Obrazek

: wt gru 11, 2007 13:08
autor: forevwers
ale to i tak nie ma znaczenia ktory bedzie gdzie podpiety. bez problemu mozesz doplaczyc odwrotnie i bedzie to samo. nie bedzie zadnej roznicy

: wt gru 11, 2007 16:22
autor: Paweł Marek
masz 2E3 nie 2E2 w tym serwisie wszystko znajdziesz http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e3vw.htm

: wt gru 11, 2007 16:35
autor: boro_10in1
Witam.Dzieki za wszystkie odpowiedzi i za fotki.Tak chodziło mi właśnie o te przewody co na foto,tyle że ja mam obudowę okrągłą,ale to nie ma znaczenia.Chodziło mi głównie jak mam je podłączyć,ale skoro nie ma różnicy to podłącze jak leci.Co do oznaczenia gaźnika,to na moim jest 2E,bo sprawdzałem.Zastanawiam sie tak w ogóle,czy nie mam silnika,a co z tym idzie gaźnika ,,pozyczonego" z innego auta,bo jeszcze nie widziałem w zadnym golfie podobnego(tzn.wizualnie)Rózni się przede wszystkim pokrywa zaworów od innych.Jest gładka(nie ma żdnych wgłębień-gładki prostokąt) i nie dochodzi do niej żaden przewód,a widziałem,że przy korku oleju dochodzi jakiś,chyba od odmy,a u mnie nie ma nic.

: wt gru 11, 2007 16:55
autor: misiek
boro_10in1 ja miałem 2E (foto - nie sugeruj sie opisem czerwonym) na silniku 1,6

Obrazek

: śr gru 12, 2007 01:49
autor: boro_10in1
Wszystko poskładane.Dzięki za pomoc.Ważne żeby dojechał do mechaniora,bo w czwartek odstawiam golfine na wymiane uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy,a przy okazji wymiana oleju i regulacja gaźnika.Miałem niemiłą przygodę-olej poszedł do gaźnika.Dlatego rozbierałem i czyściłem.Teraz tylko mieć nadzieje,że mechanik ze mnie nie zedrze.