Strona 1 z 1
Lampy Angel Eyes
: pn gru 10, 2007 21:14
autor: aphex
Witam
Jak mogę przerobić w/w światła by przy długich świateł obie żarówki sie świeciły.
Jedynie przytrzymanie manetki powoduje ze wszystkie żarówki sie świecą.
pozdrawiam
: pn gru 10, 2007 23:26
autor: Marcin 85
jakiego rodzaju masz tam zarówki
: pn gru 10, 2007 23:31
autor: aphex
2 x H7 zwykle nie xenony.
: pn gru 10, 2007 23:42
autor: Maro_GT
aphex, Jeśli miałeś wcześniej H4 to zworke musisz przełożyć.
: pn gru 10, 2007 23:43
autor: flinstone
zastanów sie czy jest sens je tak mostkować. Pobór prądu bedziesz miał wtedy ogromny i może sie okazac,ze na dłuższą mete przekaźniki albo instalacja tego nie wytrzymają. A nawet jesli wytrzymają, to większe zużycie paliwa o niecały litr na 100km masz gwarantowane
: pn gru 10, 2007 23:51
autor: Kapic
flinstone pisze:zastanów sie czy jest sens je tak mostkować. Pobór prądu bedziesz miał wtedy ogromny i może sie okazac,ze na dłuższą mete przekaźniki albo instalacja tego nie wytrzymają. A nawet jesli wytrzymają, to większe zużycie paliwa o niecały litr na 100km masz gwarantowane
Przecież w golfach MK3 w których są oryginalne śiwatła H1+H1 to fabryczne rozwiązanie wiec wątpie zeby przekaźniki padly. Poprostu wbij zwore jak radzą koledzy i bedize po sprawie.
A co do spalania to przeciez nie bedzie jeżdzil non stop na długich
: wt gru 11, 2007 00:17
autor: flinstone
nie przypadkowo fabrycznie da sie niemi tylko mignąć. Przeciez po starej instalacji pójdzie dwa razy większy prąd, na tych samych bezpiecznikach i przekaźnikach. Jesli nie jeździsz w długie trasy noca to powinno byc ok-inaczej naprawde bym sie nad tym zastanowił.
Natomiast zrobienie prostej zworki przy reflektorze zadziała w dwie strony-zawsze będa sie świeciły obydwa.
: wt gru 11, 2007 00:19
autor: ringel
Witam!
Niedawno sprawilem se lampy Angel Eyes krótkie na ksenonie i dlugie h1.
No i podczas przełączania na dlugie swiecily mi tylko te h1 bez ksenonu. Krótko mówiąc porażka
Zrobilem to tak:
Rozkrecilem obudowe przy kierownicy, dostalem sie do przewodów z przełącznika "krótkie-długie" i zmostkowalem te przewody. (tu odsyłam do schematu, zaznaczylem na czerwono). Wg schematu "niebiesko-czarny z zółtym"U mnie kolory się nie zgadzały ze schematem. Posłużyłem się woltomierzem i je znalazłem.
Jeżeli sie troche znasz na elektryce to dasz rade, powodzenia. U mnie dziala
P.S Jeżeli Ci pomogłem prosze o punkcik
: wt gru 11, 2007 00:24
autor: Maro_GT
flinstone pisze:nie przypadkowo fabrycznie da sie niemi tylko mignąć. Przeciez po starej instalacji pójdzie dwa razy większy prąd, na tych samych bezpiecznikach i przekaźnikach. Jesli nie jeździsz w długie trasy noca to powinno byc ok-inaczej naprawde bym sie nad tym zastanowił.
Natomiast zrobienie prostej zworki przy reflektorze zadziała w dwie strony-zawsze będa sie świeciły obydwa.
Instalacja jest taka sama w przypadku lamp na H4 i lamp H1+H1. Zworki się nie robi przy lampach tylko w "skrzynce" bezpieczników. Obie żarówki będą świeciły tylko po włączeniu długich.
: wt gru 11, 2007 00:35
autor: tomyart
: wt gru 11, 2007 00:52
autor: aphex
Dzięki panowie :d Obaj mi pomogliście. Wiem od czego zacząć.
Pewnie wyszukałbym temat ale źle pisałem zapytanie.
Jeszcze raz dzięki wiedziałem gdzie pytać
Pozdrawiam
: wt gru 11, 2007 04:32
autor: simens
ja mialem zalozone 4 przekazniki i diody. ogolnie w mk2,mk3 instalacja jest do d... wiec warto zainwestowac w przekazniki