Strona 1 z 2

Komputer

: pn gru 10, 2007 19:42
autor: Hiob
Gdzie moge zresetować komputer bo wogóle na benzynie mi nie chce chodzic, a zaden opisany na forum sposob nie dziala, a w aso chca 80 zeta

: pn gru 10, 2007 19:45
autor: dziejo
a myślisz ze reset kompa pomoże ci ???? to ze nie chodzi na benie nie musi świadczyc o tym ze nałapał ecu jakis błędów
opisz co się dzieje jak i kiedy ??

: pn gru 10, 2007 20:21
autor: Hiob
wszystko było ok dopoki nie padl ma akumulator wyjelem go naladowalem i teraz chodzi na gazie a na bezynie juz nie chce, pomke paliwa slychac jak sie zaplon wlacza, ale na benzynie ani nie pojedzie, ani nie zapali

: pn gru 10, 2007 20:35
autor: piotr_5
a probowales odlaczyc calkiem instalacje gazowa??albo przez wyjecie bezpiecznika albo przez odpiecei przewodu od klemu przewaznie przypinaja do klemy zasilanie dla gazu. A reset kompa robisz przez odpiecie od akumulatora jedni mowia ze za 5 inni na 30 min dla mnie pewniejsze na to 30, najlepiej nawet na noc odlaczyc pozniej podlaczasz zapalasz auto na samej benzynie i zeby chodzilo tak do wlaczenia wentylatora wtredy sie powinien ecu zresetowac... tylko dziwne ze tak Ci nalapal, ale jesli chcesz zresetowac kompa to tak sie to robi ja resetowalem bo nierowno pracowal i nalapal od gazu bledow...i pomoglo ale tak zeby calkiem beznyna padla nie mialem.

: wt gru 11, 2007 12:54
autor: Hiob
piotr_5 napisał/a:
A reset kompa robisz przez odpiecie od akumulatora jedni mowia ze za 5 inni na 30 min dla mnie pewniejsze na to 30, najlepiej nawet na noc odlaczyc pozniej podlaczasz zapalasz auto na samej benzynie i zeby chodzilo tak do wlaczenia wentylatora wtredy sie powinien ecu zresetowac...
tylko ze on na benzynie nie odpala

: wt gru 11, 2007 12:58
autor: herflik95
coś mi sie zdaje ze masz zasyfiony filtr paliwowy albo gdzieś zatkał sie przewód. Sprawdz filtr - jak go przechylisz i bedzie lecieć brudne paliwo to do wymiany a przewód paliwowy to potraktuj powietrzem - najlepeij kompresorem wywali z niego wszystkie syfy

: wt gru 11, 2007 17:00
autor: Wins
Jak padl Ci akumulator to pamiec sterownika (kompa) rowniez sie zrestartowala. I po naladowaniu nie dales azeby sterownik mogl sie dostroic do silnika- w takich przypadkach wystepuja rozne kretki (silnik nie pali, slaba moc ma, spalanie wzrasta). Najlepiej zrobic tak jak kolega wyzej polecil odlaczyc (najlepiej cala wtyczke) a w nastepnej kolejnosci dokonac rozruchu nie uzywajac pedalu gazu. Sterownik przeprowadzi test (poreguluje obrotami miesznka itd) :helm:

: śr gru 12, 2007 22:23
autor: Hiob
a to jak odłączę kleme na cala noc to odpali mi pozniej z benzyny jak teraz nie chce??

: czw gru 13, 2007 00:47
autor: mmaniek8
Hiob pisze:a to jak odłączę kleme na cala noc to odpali mi pozniej z benzyny jak teraz nie chce??

Jeżeli to tylko problem z ECU to odpali napewno :grin:

: czw gru 13, 2007 01:38
autor: Hiob
a benzyna mogła całkiem paść od tego że jak aku wziełem do ladowania i pozniej podlaczylem z powrotem to odpalilem fure z gazu??

: czw gru 13, 2007 10:10
autor: mmaniek8
teoretycznie mogło się coś stać z ECU... (nałapać błędów) ale w praktyce moze byc mnóstwo innych rzeczy.. narazie reset kompa+ nauka ECU-czyli pozostawienie silnika do zagrzania...

: ndz gru 16, 2007 01:00
autor: Hiob
reset nic nie daje :(

: ndz gru 16, 2007 11:48
autor: pitus79
oferuje ci zestaw do diagnozy,wejdz na allegro i w szukaj znajdź przednioty pitus79,mam fejs i dorzucam płytę z VAG COM 3112,a dziś prawdopodobnie zrobię taki tańszy za 35 zł z przesyłką, z wkładanymi pinami.Tylko ty masz mk2, to nie wiem czy masz diagnoze vagiem, a może kodami błyskowymi.

: ndz gru 16, 2007 12:36
autor: piotr_5
mk2 to chyba bardziej kody blyskowe..http://vw2.info/vwforum/kody/ sprobuj za pomoca nich zdiagnozowac auto:)