Kompresja- dla znawców tematu!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

leonGar

Kompresja- dla znawców tematu!!

Post autor: leonGar » ndz maja 08, 2005 21:44

witam wszystkich!!!
Mam zamiar kupic Golfa IV z silnikiem 1.6 105 KM, ale wpierw chciałbym sprawdzic kompresje silnika.
W związku z tym mam pytania:
- jaka powinna byc wartosc kompresji na cylindrach
- jestem z Wawy, wiec jak ktos wie gdzie mozna to zmierzyc i jaki jest przyblizony koszt.

Wszystkim z góry dziekuje i pozdr. Mam nadzieje ze wkrótce wejde do rodzinny posiadaczy golfów. :pub:
:pub: :pub:



Awatar użytkownika
RoWeRs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lut 14, 2005 02:58
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: RoWeRs » ndz maja 08, 2005 23:38

Nie wiem jakie konkretnie powinny być wartości ale najlepiej gdyby były równe.
Ostatnio sprawdzałem znajomemu w golfie II i w pierwszej próbie miał ok 11, w trzeciej próbie po ok 10 min. zszedł do ok 7 :(


http://rowers.pl

Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » pn maja 09, 2005 00:06

Pewnie ponad 10 BAR powinien miec, z reszta tak jak wiekszosc benzyniakow.


[url=http://www.twojafura.pl/auta/2403/crupez-citroen-saxo]Moje auto znajdziesz na [b]TwojaFura.pl[/b][/url]

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » pn maja 09, 2005 09:32

RoWeRs pisze:Nie wiem jakie konkretnie powinny być wartości ale najlepiej gdyby były równe.
Ostatnio sprawdzałem znajomemu w golfie II i w pierwszej próbie miał ok 11, w trzeciej próbie po ok 10 min. zszedł do ok 7 :(
A z czego sie bierze to opadanie wskazań? czy takie próby robi sie na zimnym silniku czy nagrzanym, świece powinny byc wykręcone wszystkie czy tylko w mierzonym cylindrze?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn maja 09, 2005 14:32

Na moje pojęcie wykrecone wszystkie świece, przepustnica otwarta full - tak mnie uczyli. Nigdy nie robiłem wydłużonych prób, bo mierzy się chwilowe ciśnienie maksymalne. Zawsze po pewnym czasie ucieknie przez pierścionki. U mnie 11 atm równo na 4 garach, po 166 tysia.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn maja 09, 2005 18:51

u mnie w mk3 1,4 jest przy nagrzanym silniku 30tyś po remoncie od 11 do 12,5 kg/cm zalerzy naktórym, u ciebie napewno powyżej 11 ma byc



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn maja 09, 2005 20:16

Czytalem ze jesli cisnienie spada ponizej 10 to silnik do remontu.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: makin » pn maja 09, 2005 21:48

ja w 16v po remoncie mam nieco ponad 13 bar-ów na każdym garze


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr maja 11, 2005 11:13

ja bym sprawdzil najpierw wartosci fabryczne i potem porownal z tymi co jest faktycznie, bo takie ze ma miec ponad 10bar to mozna sobie tylko pogadac , sprawdzic wartosci fabryki i porownac z tymi z auta. pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości