Golf 1,8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Golf 1,8 RP

Post autor: daaroo » ndz paź 24, 2004 22:20

Ile taki silnik powinien palic na trasie ??Dodam ze na trasie nie przekraczajac 100km/h spalil mi ponad 10l benzyny w miescie pali duzo wiecej. Ogolnie slyne z oszczednej jazdy. Moze mi ktos podpowiedziec co moze byc nie tak ??Samochod ma przebieg 135 tys z czego ja zrobilem 5000,oleju nic nie wzial przez ten czas, filtry pozmienialem. Mam jeszcze pytanie o co chodzi z tymi ukladami wtryskowymi monotronic, ke_jtronic czy jakos tak/ Jak sprawdzic jaki ja mam ??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz paź 24, 2004 22:22

normalne, RP spala wiecej jak PF,PB
nawet w katalogu tak piszą

masz monojetronic


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

gipson

Post autor: gipson » ndz paź 24, 2004 22:29

No nie wiem czy tak normalnie. Moj RP w trasie nie bierze nawet tyle gazu a jezdze dosc srednio oszczednie.. W trasie powinien przy tej predkosci zejsc mysle ze do 7 litrow/100 (benzyny). Przede wszystkim sprawdz hamulce czy Ci nie tra, nawet leciutko druga sprawa to moze zaplon..?



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz paź 24, 2004 22:32

tak wogole na trasie jak sprawdzalem to wyszlo jednak troche ponad 10 prawie 11 a i jak z kosztem instalacji gazowej do takiego samochodu ??

Co oznacza ten monotronic i czym on sie rozni od ke-jtronic czy cos takiego ??



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz paź 24, 2004 22:33

gipson pisze:No nie wiem czy tak normalnie. Moj RP w trasie nie bierze nawet tyle gazu a jezdze dosc srednio oszczednie.. W trasie powinien przy tej predkosci zejsc mysle ze do 7 litrow/100 (benzyny). Przede wszystkim sprawdz hamulce czy Ci nie tra, nawet leciutko druga sprawa to moze zaplon..?
hamulce nie tra na 100%



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz paź 24, 2004 22:34

gipson pisze:No nie wiem czy tak normalnie. Moj RP w trasie nie bierze nawet tyle gazu a jezdze dosc srednio oszczednie.. W trasie powinien przy tej predkosci zejsc mysle ze do 7 litrow/100 (benzyny). Przede wszystkim sprawdz hamulce czy Ci nie tra, nawet leciutko druga sprawa to moze zaplon..?
hamulce nie tra na 100% a czy mozna odlaczyc sonde lambde ?? i jezdzic bez ??



gipson

Post autor: gipson » ndz paź 24, 2004 22:35

Monotronic to jednopunktowy wtrysk.Czym sie rozni od ke-je.... nie wiem bo sie nie znam. Tez mam RP. Instalowalem gaz i zaplacilem 1800zl (BRC) z butla w kolo,pelna elektronika i wskaznikiem diodowym poziomu paliwa przy wlaczniku gazu.
Slyszalem ze mozna taniej to zalozyc, ale raczej nie w Lodzi :)
PS. Nie zakladaj gazu jesli na beznynie nie bedzie wszystko ok bo na gazie Ci sie to podwoi. Czasem wychodza nowe rzeczy jak zalozysz gaz (swiece,kable,kopulka, nieszczelnosci w ukladzie dolotowym-ktore to nie maja az tak kolosalnego wplywu na benzynie).



Awatar użytkownika
hasek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 30, 2004 00:18
Lokalizacja: bYdGoSzCz
Kontakt:

Post autor: hasek » pn paź 25, 2004 10:27

u mnie po ostatnich regulacjach i przy agresywnej :bajer: jezdzie po miescie wychodzi srednio ok 12l gazu.



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 25, 2004 12:08

monojetronic to jednopunktowy wtrysk paliwa - w masz jedną dyszę wtryskową. K-jetronic, ke-jetronic to wtrysk pełny (4 wtryskiwacze) mechaniczny, digifant to pełny wtrysk elektroniczny


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn paź 25, 2004 19:18

a nie wie ktos co ewentualnie trzeba by wyregulowac zeby mniej palil ? i czy sie wogole da ??



gipson

Post autor: gipson » pn paź 25, 2004 19:23

daaroo pisze:a nie wie ktos co ewentualnie trzeba by wyregulowac zeby mniej palil ? i czy sie wogole da ??
na pewno sie da zaplon, co jeszcze to niewiem.



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 25, 2004 23:28

jeżeli była zmieniana uszczelka, to musiał być też zdejmowany pasek rozrządu. Jeżeli rozrząd jest źle ustawiony to musisz ustawić go na znaki(na kole zamachowym, wałku pośrednim i na wałku rozrządu).

Po każdym założeniu paska należy ustawić zapłon (przy użyciu lampy strobo) ponieważ nigdy nie ułoży się pasek w takiej samej pozycji jak przed rozebraniem.

Jak masz źle ustawiony zapłon to będziesz miał czarny dym z rury, będzie tracił moc, dużo palił, będzie odkładał się nagar w wydechu, jak masz katalizator to może ulec zniszczeniu, może ciężko zapalać i oczywiście mieć anomalie z obrotami.

Ustaw zapłon a potem ewentualnie się martw. :pub:


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt paź 26, 2004 00:44

Czarnego dymu nie ma, czasami pali na 3 swiece z rana ale wystarczy doac mocniej gazu i wzystko jest ok. A co do zaplonu to sie pbawie w weekend ale podjdzie sie do kogos.. Od czego sa takie dwa czujniki z przodu silnik a wlasciwie trzy jeden czerwony drugi niebieski a trzeci od spodu nie pamietam koloru. Czy one maja wplyw na spalanie bo kiedys jezdzilem z odlaczonym ale po podlaczeniu w parcy silnika nie ma roznicy. A co do dlawienia samochodu to nie obserwuje czegos takiego.Czasami mam takie wrazenie jak bylby slabszy albo mocniejszy. Czasami lekko naciskam na gaz i ladnie idzie a czasmi trzeba troche mocniej.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw paź 28, 2004 00:48

Dzisiaj wykrecalem swiece wszystkie byly czarne. W moim golfiku byly swiece czteroelektrodowe cz takie moga byc czy musze je zmienic ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 204 gości