Golf 1,8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
Golf 1,8 RP
Ile taki silnik powinien palic na trasie ??Dodam ze na trasie nie przekraczajac 100km/h spalil mi ponad 10l benzyny w miescie pali duzo wiecej. Ogolnie slyne z oszczednej jazdy. Moze mi ktos podpowiedziec co moze byc nie tak ??Samochod ma przebieg 135 tys z czego ja zrobilem 5000,oleju nic nie wzial przez ten czas, filtry pozmienialem. Mam jeszcze pytanie o co chodzi z tymi ukladami wtryskowymi monotronic, ke_jtronic czy jakos tak/ Jak sprawdzic jaki ja mam ??
normalne, RP spala wiecej jak PF,PB
nawet w katalogu tak piszą
masz monojetronic
nawet w katalogu tak piszą
masz monojetronic
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
hamulce nie tra na 100%gipson pisze:No nie wiem czy tak normalnie. Moj RP w trasie nie bierze nawet tyle gazu a jezdze dosc srednio oszczednie.. W trasie powinien przy tej predkosci zejsc mysle ze do 7 litrow/100 (benzyny). Przede wszystkim sprawdz hamulce czy Ci nie tra, nawet leciutko druga sprawa to moze zaplon..?
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
hamulce nie tra na 100% a czy mozna odlaczyc sonde lambde ?? i jezdzic bez ??gipson pisze:No nie wiem czy tak normalnie. Moj RP w trasie nie bierze nawet tyle gazu a jezdze dosc srednio oszczednie.. W trasie powinien przy tej predkosci zejsc mysle ze do 7 litrow/100 (benzyny). Przede wszystkim sprawdz hamulce czy Ci nie tra, nawet leciutko druga sprawa to moze zaplon..?
Monotronic to jednopunktowy wtrysk.Czym sie rozni od ke-je.... nie wiem bo sie nie znam. Tez mam RP. Instalowalem gaz i zaplacilem 1800zl (BRC) z butla w kolo,pelna elektronika i wskaznikiem diodowym poziomu paliwa przy wlaczniku gazu.
Slyszalem ze mozna taniej to zalozyc, ale raczej nie w Lodzi
PS. Nie zakladaj gazu jesli na beznynie nie bedzie wszystko ok bo na gazie Ci sie to podwoi. Czasem wychodza nowe rzeczy jak zalozysz gaz (swiece,kable,kopulka, nieszczelnosci w ukladzie dolotowym-ktore to nie maja az tak kolosalnego wplywu na benzynie).
Slyszalem ze mozna taniej to zalozyc, ale raczej nie w Lodzi
PS. Nie zakladaj gazu jesli na beznynie nie bedzie wszystko ok bo na gazie Ci sie to podwoi. Czasem wychodza nowe rzeczy jak zalozysz gaz (swiece,kable,kopulka, nieszczelnosci w ukladzie dolotowym-ktore to nie maja az tak kolosalnego wplywu na benzynie).
monojetronic to jednopunktowy wtrysk paliwa - w masz jedną dyszę wtryskową. K-jetronic, ke-jetronic to wtrysk pełny (4 wtryskiwacze) mechaniczny, digifant to pełny wtrysk elektroniczny
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
jeżeli była zmieniana uszczelka, to musiał być też zdejmowany pasek rozrządu. Jeżeli rozrząd jest źle ustawiony to musisz ustawić go na znaki(na kole zamachowym, wałku pośrednim i na wałku rozrządu).
Po każdym założeniu paska należy ustawić zapłon (przy użyciu lampy strobo) ponieważ nigdy nie ułoży się pasek w takiej samej pozycji jak przed rozebraniem.
Jak masz źle ustawiony zapłon to będziesz miał czarny dym z rury, będzie tracił moc, dużo palił, będzie odkładał się nagar w wydechu, jak masz katalizator to może ulec zniszczeniu, może ciężko zapalać i oczywiście mieć anomalie z obrotami.
Ustaw zapłon a potem ewentualnie się martw.
Po każdym założeniu paska należy ustawić zapłon (przy użyciu lampy strobo) ponieważ nigdy nie ułoży się pasek w takiej samej pozycji jak przed rozebraniem.
Jak masz źle ustawiony zapłon to będziesz miał czarny dym z rury, będzie tracił moc, dużo palił, będzie odkładał się nagar w wydechu, jak masz katalizator to może ulec zniszczeniu, może ciężko zapalać i oczywiście mieć anomalie z obrotami.
Ustaw zapłon a potem ewentualnie się martw.
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
Czarnego dymu nie ma, czasami pali na 3 swiece z rana ale wystarczy doac mocniej gazu i wzystko jest ok. A co do zaplonu to sie pbawie w weekend ale podjdzie sie do kogos.. Od czego sa takie dwa czujniki z przodu silnik a wlasciwie trzy jeden czerwony drugi niebieski a trzeci od spodu nie pamietam koloru. Czy one maja wplyw na spalanie bo kiedys jezdzilem z odlaczonym ale po podlaczeniu w parcy silnika nie ma roznicy. A co do dlawienia samochodu to nie obserwuje czegos takiego.Czasami mam takie wrazenie jak bylby slabszy albo mocniejszy. Czasami lekko naciskam na gaz i ladnie idzie a czasmi trzeba troche mocniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 204 gości