Strona 1 z 1

[MK III] Ustawienie kata wtrysku w 1Z

: ndz maja 08, 2005 12:51
autor: Lukasz3k
Witam,
Bawilem sie ostatnio vagiem i w grupie 000 sprawdzilem ze mam opozniniony zaplon. Moze ktos ustawial i napisal by jak to sie robi, chodzi mi o to co robi sie przy pompie, ktore sroby poluzowac i jak obrocic pompe? Bo z tego co sie orientowalem, to ustawia sie kat wtrysku w 1z pompa?

z gory dzieki za odp.

--
Pozdrawiam

: ndz maja 08, 2005 13:50
autor: irwin
Jeśli ustawia się podobnie jak w silnikach td np. SB to wymagany jest do tego czujnik zegarowy ze specjalną przystawką wkręcaną w pompę. A luzuje się śruby mocujące pompę do wspornika przez otwory w kole zębatym. Dokładnie nie wiem jak to jest w twoim przypadku.

: ndz maja 08, 2005 14:46
autor: Lukasz3k
Tutaj taki czujnik chyba nie jest wymagany. Bo wszystko na biezaco mozna odczytac poprzez VAGa(w nastawach podstawowych w grupie 000 jest taki ladny wykresik i mozna ladnie na biezaco patrzec jaki jest kat wtrysku). No wlasnie chodzilo mi tylko o ta ktore dokladnie sruby trzeba poluzowac. No ale teraz juz mniej wiecej wiem. Hm a w Twoim przypadku ile bylo tych srub?

--
Pozdrawiam

: pn maja 09, 2005 11:20
autor: betap
ten temat ma juz przerobiony
sruby sa chyba 3 -musisz sciagnac pokrywe paska rozrzadu tam sa

zegar nie jest potrzeby mozna to zrobic na podstawie odczytu z vag'a

dlaczego to robisz, masz problemy z zapalaniem - poniewaz dotyczy to tylko wtrysku przy starcie silnika

tdi
1z

: pn maja 09, 2005 18:39
autor: Sylvo23
pozuzuj se sruby odpal silnik i przekrec pompa odwrotnie do ruchu silnika, i wtedy pokaze ci sie to co żadasz

: wt maja 10, 2005 11:25
autor: Lukasz3k
betap pisze:ten temat ma juz przerobiony
sruby sa chyba 3 -musisz sciagnac pokrywe paska rozrzadu tam sa

zegar nie jest potrzeby mozna to zrobic na podstawie odczytu z vag'a

dlaczego to robisz, masz problemy z zapalaniem - poniewaz dotyczy to tylko wtrysku przy starcie silnika

tdi
1z
w sumie zle nie pali teraz jak jest cielo, ale na dotyk napewno to nie jest, w zimie palil troche gorzej nawet po wymianie swiec.
A dotyczy to tylko wtrysku przy starcie silnika??

: wt maja 10, 2005 11:41
autor: betap
tak sprawa dotyczy tylko i wylacznie startu = po odpaleniu wtryskiem kieruje komputer

ja sie tym bawilem bo zle mi palil - okazalo sie, ze padla mi kostka stacyjki a pompa byla dobrze ustawiona - dzis zaluje, ze ja ruszalem - a wiec przed rozkreceniem porzadnie sie zastanow

pozdr,

: śr maja 11, 2005 19:46
autor: Lukasz3k
betap pisze:tak sprawa dotyczy tylko i wylacznie startu = po odpaleniu wtryskiem kieruje komputer

ja sie tym bawilem bo zle mi palil - okazalo sie, ze padla mi kostka stacyjki a pompa byla dobrze ustawiona - dzis zaluje, ze ja ruszalem - a wiec przed rozkreceniem porzadnie sie zastanow

pozdr,
a co moze sie zlego stac?? przecierz na oko sie nie ustawia, mozna ladnie za pomoca VAGa ustawic i wszystko powinno byc dobrze? Bo teraz sie troche waham.

--
Pozdrawiam