[MK III] Ustawienie kata wtrysku w 1Z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

[MK III] Ustawienie kata wtrysku w 1Z

Post autor: Lukasz3k » ndz maja 08, 2005 12:51

Witam,
Bawilem sie ostatnio vagiem i w grupie 000 sprawdzilem ze mam opozniniony zaplon. Moze ktos ustawial i napisal by jak to sie robi, chodzi mi o to co robi sie przy pompie, ktore sroby poluzowac i jak obrocic pompe? Bo z tego co sie orientowalem, to ustawia sie kat wtrysku w 1z pompa?

z gory dzieki za odp.

--
Pozdrawiam



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » ndz maja 08, 2005 13:50

Jeśli ustawia się podobnie jak w silnikach td np. SB to wymagany jest do tego czujnik zegarowy ze specjalną przystawką wkręcaną w pompę. A luzuje się śruby mocujące pompę do wspornika przez otwory w kole zębatym. Dokładnie nie wiem jak to jest w twoim przypadku.



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » ndz maja 08, 2005 14:46

Tutaj taki czujnik chyba nie jest wymagany. Bo wszystko na biezaco mozna odczytac poprzez VAGa(w nastawach podstawowych w grupie 000 jest taki ladny wykresik i mozna ladnie na biezaco patrzec jaki jest kat wtrysku). No wlasnie chodzilo mi tylko o ta ktore dokladnie sruby trzeba poluzowac. No ale teraz juz mniej wiecej wiem. Hm a w Twoim przypadku ile bylo tych srub?

--
Pozdrawiam



betap

Post autor: betap » pn maja 09, 2005 11:20

ten temat ma juz przerobiony
sruby sa chyba 3 -musisz sciagnac pokrywe paska rozrzadu tam sa

zegar nie jest potrzeby mozna to zrobic na podstawie odczytu z vag'a

dlaczego to robisz, masz problemy z zapalaniem - poniewaz dotyczy to tylko wtrysku przy starcie silnika

tdi
1z



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn maja 09, 2005 18:39

pozuzuj se sruby odpal silnik i przekrec pompa odwrotnie do ruchu silnika, i wtedy pokaze ci sie to co żadasz



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » wt maja 10, 2005 11:25

betap pisze:ten temat ma juz przerobiony
sruby sa chyba 3 -musisz sciagnac pokrywe paska rozrzadu tam sa

zegar nie jest potrzeby mozna to zrobic na podstawie odczytu z vag'a

dlaczego to robisz, masz problemy z zapalaniem - poniewaz dotyczy to tylko wtrysku przy starcie silnika

tdi
1z
w sumie zle nie pali teraz jak jest cielo, ale na dotyk napewno to nie jest, w zimie palil troche gorzej nawet po wymianie swiec.
A dotyczy to tylko wtrysku przy starcie silnika??



betap

Post autor: betap » wt maja 10, 2005 11:41

tak sprawa dotyczy tylko i wylacznie startu = po odpaleniu wtryskiem kieruje komputer

ja sie tym bawilem bo zle mi palil - okazalo sie, ze padla mi kostka stacyjki a pompa byla dobrze ustawiona - dzis zaluje, ze ja ruszalem - a wiec przed rozkreceniem porzadnie sie zastanow

pozdr,



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » śr maja 11, 2005 19:46

betap pisze:tak sprawa dotyczy tylko i wylacznie startu = po odpaleniu wtryskiem kieruje komputer

ja sie tym bawilem bo zle mi palil - okazalo sie, ze padla mi kostka stacyjki a pompa byla dobrze ustawiona - dzis zaluje, ze ja ruszalem - a wiec przed rozkreceniem porzadnie sie zastanow

pozdr,
a co moze sie zlego stac?? przecierz na oko sie nie ustawia, mozna ladnie za pomoca VAGa ustawic i wszystko powinno byc dobrze? Bo teraz sie troche waham.

--
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 314 gości