Problem z silnikiem 1.8 RP w golfie MkII...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Canadian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt sie 20, 2004 23:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Problem z silnikiem 1.8 RP w golfie MkII...

Post autor: Canadian » sob maja 07, 2005 16:05

Witam !!!

Mam problem z silnikiem w moim golfiku. Nierowno pracuje, na zimnym silniku wszystko gra, ale po rozgrzaniu silnik zaczyna nierowno pracowac, skakać jakby przestal jeden cylinder pracowac albo cos. Kiedy zwieksze obroty jest lepiej bo wtedy nie wyczowam wibracji i drgan chocby wszystko bylo ok. ale gdy zdejme noge z gazu dalej jest to samo. Przeczyscilem swiece i sprawdzilem kable wn i nic dalej to samo nie wiem co mam robic zastanawiam sie co to moze powodowac moze sonda lambda ??? a i od tego czasu zauwazylem na komputerku ze spalanie paliwa wzroslo o 3-4 litry.
z gory dzieki i pozdro.


... Golf MkIII 1.6 AEE '95r !!! ... fan marki;]

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » sob maja 07, 2005 16:49

Rozumiem że jest to efekt jakby przygasania na ułamek sekundy.Jeśli tak to miałem to samo.U mnie przyczyną były przewody WN,nadmieniam że 6-miesięczne czyli prawie nowe.Niestety popękał materiał z którego wykonane były fajki,co wyszło przy dokładnym umyciu i sprawdzeniu pod lupą.Załorzyłem stare i jak ręką odjoł.Nie wiedziałem wtedy że RP wymaga orginalnych przewodów miedzianych za 70 zł sztuka,a nie silikonu za 150 kąplet.W sumie do starych przewodów kupiłem nowe fajki i jest ok.



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » sob maja 07, 2005 21:46

Witam. A może czujnik temperatury szwankuje i daje znać że silnik jest zimny i wtrysk podaje więcej paliwa. Cały czas chodzi na ssaniu dostaje za dużo paliwa i spalanie ci wzrosło.

To ten niebieski czujnik w trujniku.
Czerwony od grzałki w kolektorze.
Czarny od wskażnika w liczniku.

Ps. Sprawdz gumową uszczelkę pod wtryskiem.

Pozdrawiam. :pub:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz maja 08, 2005 01:03

mialem taki sam przypadek, jak odpalalem zimny to tak jakby na 3 cylindry palil, spalanie ok 15 litrow, na cieplym silniku niesamowity mul i przy przegazowywaniu puszczal czarny dymek okazalo sie ze sonda poszla sie je**ć



Andalami

Post autor: Andalami » wt maja 31, 2005 21:23

Moim zdaniem to sonda,miałem identiko objawy.Zrób doświadczenie i odłącz ją(jeżeli masz jednożyłową to takie doświadczenie możesz zrobić)Jeżeli to sonda to negatywne objawy powinny natychmiast ustąpić.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt maja 31, 2005 21:53

oj nieprawda ze jak sonda jest uszkodzona i ja odlączysz to moze byc dobrze. U mnie sonda była uszkodzona spalanie siegało 15 litrów na trasie a jak ją odłączyłem wcale nic to nie zmienialo. Po wymianie jak ręką odjął. Jak komp załapał blędy od sondy to mozesz sobie odłaczac i podlączac ale to nic nie pomoze. Chcesz sprawdzić sonde jedz na stacje diagnostyczna



Paluch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 10, 2005 19:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Paluch » śr cze 01, 2005 00:40

Andalami pisze:Moim zdaniem to sonda,miałem identiko objawy.Zrób doświadczenie i odłącz ją(jeżeli masz jednożyłową to takie doświadczenie możesz zrobić)Jeżeli to sonda to negatywne objawy powinny natychmiast ustąpić.
a gdzie szukac sondy i wtyczki zeby ja odlaczyc?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości