Strona 1 z 1

sonda

: pn gru 03, 2007 17:29
autor: marclip1
mechanik stwierdził za bogatą mieszanke ,podłaczyl kompa i sonda miała napiecie 1,04v-1.07v ,zrobiłanalize spalin i wyszło ze sonda do wymiany ,załozyłem nową uniwersalna boscha 4 -przewody i teraz objawy sa jeszcze gorsze ,trzepie silnikiem na wolnych obrotach i gaśnie,a podczs jazdy jest tak mułowaty, ijak dam do dechy to przy 3000 obrotach sie muli i nie jedzie.czyżby to sonda nie ta? jak ja odłacze to jedzie normalnie tylko chleje za dużo,co zrobic ?

: pn gru 03, 2007 19:24
autor: Paweł Marek
marclip1, łatwiej byłoby jakbyś podał kolory wszystkich kabli sondy i kolory kabli od wtyczki sondy, wszystkich, nie jak w poprzednim temacie. I jak je połączyleś. W sondzie pewnie masz dwa białe do grzałki, szary do masy i czarny sygnałowy.

: sob gru 08, 2007 12:44
autor: marclip1
Paweł Marek pisze:marclip1, łatwiej byłoby jakbyś podał kolory wszystkich kabli sondy i kolory kabli od wtyczki sondy, wszystkich, nie jak w poprzednim temacie. I jak je połączyleś. W sondzie pewnie masz dwa białe do grzałki, szary do masy i czarny sygnałowy.
sonda ma dwa białe szary i czarny ,powiem że połaczyłem zgodnie z kolorami ,jest to sonda uniwersalna bosch ,koles mi zalatwil , jak sprawdzałem to jest sonda od toyoty aygo ,citroena itd ,mówił ze pasuje też do vw 1.4 abd bo ma te same parametry

: sob gru 08, 2007 12:49
autor: Szosownik
marclip1 pisze:sonda ma dwa białe szary i czarny ,powiem że połaczyłem zgodnie z kolorami ,jest to sonda uniwersalna bosch ,koles mi zalatwil , jak sprawdzałem to jest sonda od toyoty aygo ,citroena itd ,mówił ze pasuje też do vw 1.4 abd bo ma te same parametry
jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego
nie wydaje mi sie żeby ta sonda była dobra dla twojego auta