1 zakladasz sobie przewód sygnałowy od lampy na pierwsza swiece od rozrzadu, klemy do akumulatora podpinasz ,odkrecasz korek w obudowie skrzyni , odpalasz autko, wlaczasz lampe, regulujesz aparatem zapłonowym tak zeby znak na kole pokrywał sie z znakiem na obudowie skrzyni biegów. Jezeli sie pokrywaja to jest tzw "0" czyli jeszcze musisz przyspieszyc zapłon do wartosci odpowiednich dl modelu silnika, nie wiem ile ty masz stopni na plus , RP ma +- 6 st, i dodatkowo 3-4 st jeszcze przyspieszyc do gazu jezeli masz.
przyspieszasz zapłon krecac aparatem w lewo.
2 jezeli masz lampe strobo z regulacja kata, to instalacja lampy jak powyzej , lecz tutaj od razu sobie ustawiasz kat wyprzedzenia na pokretle, wtedy krecisz aparatem az znaki sie pokryja ( na kole i obudowei skrzyni) i jezeli masz powiedzmy ustawione +6 st na pokretle, to jezeli sie pokryja znaki to zapłon masz ok ustawiony
3
mozna jeszcze pobawic sie na pasku rozrzadu, ale to musiałbys wiedziec jakiej długosci masz pasek, powiedzmy cala długosc paska to jest 360st, obliczasz ile mm stanowi 1 stopien, zaznaczasz sobie na pasku kilka stopni, ( dla RP ka bodajze te 6 stopni to jest okolo 1,5 ) ,zaznaczasz sobie punkt który Cie interesuje na pasku ( pwoiedzmy korektorem , czy czym co bedzie dobrze widoczne w swietle strobo) ustalasz sobie jakis punkt odniesienia do znaku na pasku, krecisz w lewo aparatem i czekasz az ten zaznaczony znak na pasku ( powiedzmy ten odliczony znak 6 st na +) pokryje sie z punktem odniesienia ( powiedzmy na obudowie rozrzadu) . Troszke zakrecone, ale moze da sie mnie zrozumiec
po prostu za wiele mmam mysli a paluszki za wolno psiza
najprostszym sposobem j to jak masz ta lampe strobo z regulacja kata, wtedy to bajkowo sie ustawia. Taka zwykla bez pokretła to co najwyzej mozesz wlasnie tak na oko poustawiac
ja liczylem kieddys obwód koła zamachowego i pozniej wyliczalem ile mm stanowi 1 stopien itd