Climatronic - nie grzeje przy jałowych obrotach silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Climatronic - nie grzeje przy jałowych obrotach silnika

Post autor: DJ Tomekk » ndz gru 02, 2007 23:54

Jak w temacie, zauwazylem to stojac przedwczoraj w korku,wczesniej bylo ok.Gdy jade i mam powyzej 1000 obr/min, to climatronic grzeje normalnie, Gdy tylko wrzuce na luz, po ok 15 sekundach zaczyna leciec zimne powietrze.Na wyswietlaczu wszystko jest ok, stan plynu chlodniczego jest ok.Co to moze byc??

Dzieki serdecznie za pomoc


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » pn gru 03, 2007 07:52

mała wydajność pompy wody?



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » pn gru 03, 2007 09:19

A wiec szykuje sie wymiana pompy wody?Auto nagrzewa sie niby normalnie,po ok 5-6 km, plynu chlodniczego nie ubywa.Czy w jednej chwili ni z tego ni z owego mogla siasc pompa?


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 00:45

DJ Tomekk, masz TDI - jak stoisz na postoju a auto odpalone i leci zimne powietrze to jak podkręcisz obroty leci ciepłę? czy tez nie



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » wt gru 04, 2007 09:19

Tak, nawet gdy nastawie najwieksza temperature, dmucha zimne (nie lodowate, nawet gdy jest mroz) powietrze.Wczoraj po powrocie z pracy odkrecilem na pracujacym silniku korek od zbiorniczka plynu, zabulgotalo w chlodnicy i zbiorniczku i poziom plynu sie podniosl.To samo zrobilem dzis po przyjezdzie do pracy i efekt taki sam, bulgotanie i wzrost poziomu plynu.Dwa tygodnie temu dolewalem plynu, bo byl ponizej kreski, czy uklad mogl sie zapowietrzyc?

Zrobilem diagnostyke Climatronica i mam zero bledow.

Naprawde nie wiem, za co sie zabrac.


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 09:23

DJ Tomekk, pytałem czy na postoju przy uruchomionym silniku jak podkręcisz obroty to zaczyna grzać a nie czy wywala płyn



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » wt gru 04, 2007 09:56

Dzisiaj sprawdzalem i grzeje ale dopiero ok 2000 obr.


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 10:11

no to wychodzi faktycznie na problem z pompą wody podjedx do jakiegoś mechanika niech obejrzy + sprawdzenie płynu na obecność spalin



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » wt gru 04, 2007 10:28

Pompa w mk4 jest na pasku rozrzadu czy klinowym?


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 10:29

DJ Tomekk pisze:na pasku rozrzadu



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » wt gru 04, 2007 10:59

No tak, w sumie mam rozrzad do wymiany za pare tysiecy, wiec polacze to z wymiana pompy.

Mialem jeszcze jechac jutro na diagnostyke klimy, ale skoro nie mam bledow na autodiagnostyce, wiec chyba szkoda kasy wywalac??


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 11:10

DJ Tomekk pisze:ale skoro nie mam bledow na autodiagnostyce, wiec chyba szkoda kasy wywalac??
dokładnie



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » śr gru 05, 2007 23:52

No ale jesli pompa bylaby walnieta, to przeciez gotowaloby mi wode na postoju.Mam zabitego klina, bo zaden mechanik nie wie, co to jest i najchetniej by pol auta rozebral :grrr:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » czw gru 06, 2007 15:35

a jeszcze jedno pytanie - długo ci sie auto rozgrzewa? temperaturę trzyma ciągle 90?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 368 gości