Strona 1 z 1
stawia bokiem przy hamowaniu
: sob gru 01, 2007 13:19
autor: slawko333
jak w temacie, zauwazylem to teraz, gdy jest slisko, gdy jade na wprost i zahamuje do spodu auto stawia bokiem, raz w jedna strone raz w druga, a gdy zahamuje energicznie dwa razy to prosto hamuje, tak jakby cos puszczalo, dodam ze ok 2 miesiecy temu wymienialem tarcze ate power disc i klocki lukas, uklad zostal odpowietrzony, i i jesczze jedno gdy hamuje czuje lekkie drgania na pedale hamulca, tak jakby z prawego kola, a tarcze stare wygladaly tak
po zewnetrznej stronie starte na calej powierzchni, a klocki z prawej strony starte dwa razy wiecej jak z prawej,
: sob gru 01, 2007 16:05
autor: MarcinWLKP
slawko333 pisze:a klocki z prawej strony starte dwa razy wiecej jak z prawej,
może klocki nie odbijały i nie odbijają dalej? Rozpędź sie gdzieś i zatrzymaj się, ale tak z minimalnym użyciem hamulców. Porównaj temperaturę koła z prawej i lewej strony. Jeśli z prawej jest gorące, gdy z lewej jest letnie to stawiam na tuleje prowadzące w zacisku, często mają duże wżery i nie pracują tak jak powinny.
: sob gru 01, 2007 16:21
autor: AD6
Winy raczej trzeba szukać w układnie hamulcowym tylnich kół niż przednich mi jak skończyły się szczęki z tyłu z jednej strony i przy naciśnięciu hamulca na śliskim blokowało to koło to też pare razy auto stanęło bokiem
: sob gru 01, 2007 16:33
autor: dziejo
rozruszaj korektor hamowania jeżeli takowy posiadasz
: sob gru 01, 2007 19:02
autor: slawko333
temp kol juz sprawdzalem i jets taka sama, tulejki prowadzace byly w dobrym stanie, zamowilem dzis zestaw naprawczy uszczelki itp. na przod moze to cos pomoze, tyl niebierze mi tak samo regulowalem na podniesionym tyle linki od recznego podciaglem n amaksa i kiepsko braly, trzeba nowe linki moze?
: sob gru 01, 2007 19:02
autor: EnJoy
też sprawdziłbym korektor, sprawdź go czy przypadkiem nie ma jakiejś nieszczelności, czy w płynie nie ma jakiegoś syfu. Korektor masz na wysokości kół tylnich bodajże obok belki,, powodzenia w szukaniu;)
: sob gru 01, 2007 19:07
autor: slawko333
korektor jest suchy bez ubytku plynu
: sob gru 01, 2007 19:09
autor: dziejo
korektor jest suchy bez ubytku plynu
chodzi mi o rozruszanie samego tłoczka góra - dół potraktowanie go np wd-40
: sob gru 01, 2007 20:15
autor: slawko333
wiec potraktuje go wd40, aco do tych linek to potzrebna jest wymiana?
: sob gru 01, 2007 20:26
autor: AD6
Linki odpowiadają tylko za hamulec ręczny jeśli masz problemy przy normalnym hamowaniu to zmiana linek nic nie da
: wt gru 04, 2007 10:04
autor: robertrog
nie wyczytałem nigdzie jakie masz hamulce z tyłu ,jeżeli masz bębnowe zobacz czy przypadkiem któryś bęben nie jest za bardzo zużyty ,mam to samo u siebie w MkII ,jeden mocno zużyty i ściąga przy hamowaniu
: wt gru 04, 2007 23:22
autor: slawko333
z tylu mam zuzyte troche,ale rowno, niezauwazacie tego jak byly wczesniej zuzyte przednie hamulce, dlaczego tak? i czy dalej beda sie tak zuzywac? troche kasy wydalem na nowe tarzce i klocki i niechce zeby stal sie z nimi to co z poprzednimi
[ Dodano: 04 Gru 2007 22:24 ]
z tylu mam bebny