Strona 1 z 1

Problem z obrotami

: pt lis 30, 2007 22:54
autor: Adek
Witam mam poraz kolejny problem wczesniej auto nie trzymało mi wogule obrotów wiec podejzewałem ze to silniczek krokowy ok.podjechałem na komputer no i okazało sie ze to silniczek. Wiec kupiłem drugi nowy i go zamontowałem ale nadal jest problem czasami auto sie zawiesza na 2tys obrotów i wczasie jazdy czuje takze czasami jak sam pedał gazu sam delikatnie dodaje gazu i zaraz puszcza wie moze ktoś co to moze być???

: pt lis 30, 2007 23:01
autor: dziejo
a zrób tzn odłącz na noc kleme akum
a za rana odpal go nie załączając żadnych odbiorników odpal i niech sobie chodzi do momentu az załączy sie wentylator 2 razy potem zgaś i odpal na nowo ale tak jak bys go normalnie uzytkował tzn ogrzewanie szyby wentyl ogrzewania itp

: pt lis 30, 2007 23:02
autor: nerlst
Czujnik położenia przepustnicy, to on steruje silniczkiem krokowym z tym, że raczej nie kupisz samego czujnika, ja kupiłem razem z kolektorem. Dodam, że czujnik jest przykręcany na 4 śrubki i przy przykręcaniu trzeba go wyregulować. Jak brat kupił MK3 i miał te same problemy co Ty po wymianie silniczka krokowego i czujnika wyregulowałem go tak jak było opisane w "Sam naprawiam" po regulacji o wiele lepiej samochód reaguje na wciśniecie pedału gazu.

pzdr

: pt lis 30, 2007 23:18
autor: Adek
nerlst pisze:Czujnik położenia przepustnicy, to on steruje silniczkiem krokowym z tym, że raczej nie kupisz samego czujnika, ja kupiłem razem z kolektorem. Dodam, że czujnik jest przykręcany na 4 śrubki i przy przykręcaniu trzeba go wyregulować. Jak brat kupił MK3 i miał te same problemy co Ty po wymianie silniczka krokowego i czujnika wyregulowałem go tak jak było opisane w "Sam naprawiam" po regulacji o wiele lepiej samochód reaguje na wciśniecie pedału gazu.

pzdr
a kolego za ile wtedy zapłaciłeś czujnik z kolektorem???

[ Dodano: 30 Lis 2007 22:19 ]
dziejo pisze:a zrób tzn odłącz na noc kleme akum
a za rana odpal go nie załączając żadnych odbiorników odpal i niech sobie chodzi do momentu az załączy sie wentylator 2 razy potem zgaś i odpal na nowo ale tak jak bys go normalnie uzytkował tzn ogrzewanie szyby wentyl ogrzewania itp
i to coś może pomuc???

: pt lis 30, 2007 23:26
autor: nerlst
To co zaproponował kolega dziejo to reset kompa i być może to wystarczy. Za kolektor z czujnikiem położenie przepustnicy i silniczkiem krokowym na szrocie zapłaciłem 120zł.

pzdr

: sob gru 01, 2007 00:17
autor: marcino
dziejo pisze:a zrób tzn odłącz na noc kleme akum
a za rana odpal go nie załączając żadnych odbiorników odpal i niech sobie chodzi do momentu az załączy sie wentylator 2 razy potem zgaś i odpal na nowo ale tak jak bys go normalnie uzytkował tzn ogrzewanie szyby wentyl ogrzewania itp
Ostatnio tak właśnie chciałem uczynić ale się dowiedzialem że sie tak nie robi bo to nic nieda...Błędy w MKIII z silnikiem ABS można skasować wyłącznie Vagiem a nie przez reset kompa..tak to ja robiłem w mkII 1,8 RP i słusznie..ale też myślałem że w mkIII tak samo można zrobić jednak to nic nieda bo tu jest inny komp

: sob gru 01, 2007 10:07
autor: Adek
dzieki kolego dziejo zrobiłem tak jak kazałeś i jest juz wszysko ok dzięki serdeczne

: sob gru 01, 2007 14:02
autor: dziejo
Adek pisze:zrobiłem tak jak kazałeś i jest juz wszysko ok
a jednak :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:

: sob gru 01, 2007 18:11
autor: 18damian18
się odłacza jedną kleme czy dwie?

: sob gru 01, 2007 18:22
autor: Adek
18damian18 pisze:się odłacza jedną kleme czy dwie?
ja odłaczłem jedną minusową :grin:

: sob gru 01, 2007 18:33
autor: 18damian18
a piszą żebym plusową

: sob gru 01, 2007 19:06
autor: Adek
witam dzisiaj przejechałem odległość 200km i problem znowó powrucił :evil: