Strona 1 z 2

Wywala płyn chłodzący

: pt lis 30, 2007 19:17
autor: pawelo
.....ubywa mi trochę płynu chłodzącego z max spada poniżej min ...... a jak przychodzi mi odkręcić korek w zbiorniczku (na zimnym oczywiście) to wywala mi jakby miał ciśnienie ..............z rury dymi na biało

przeczuwam najgorsze uszczelka pod głowicą jakie mogą być koszty wymiany jej


chyba ze mogło coś jeszcze nawalić

: pt lis 30, 2007 19:22
autor: dziejo
pawelo pisze:przeczuwam najgorsze uszczelka pod głowicą
wszystkie znaki na niebie na to wskazują sprawdz olej ( kolor )

: pt lis 30, 2007 19:23
autor: Paweł Marek
może być uszczelka, ale zawsze jest ale. W końcu ubytki mogą być z powodu wycieku w innym miejscu, a biały dym od niskich temperatu na zewnątrz. Chyba że to potężna chmura jak zasłona dymna to już niema wątpliwości

: pt lis 30, 2007 20:17
autor: pawelo
wszystkie znaki na niebie na to wskazują sprawdz olej ( kolor )
kolor oleju jest taki jaki powinien byc .......... na korku jest biała maż ale jest to spowodowane krotkimi trasami
może być uszczelka, ale zawsze jest ale. W końcu ubytki mogą być z powodu wycieku w innym miejscu, a biały dym od niskich temperatu na zewnątrz. Chyba że to potężna chmura jak zasłona dymna to już niema wątpliwości
potęznej nie ma

: pt lis 30, 2007 20:50
autor: szsz01
może oring spadł z zakrętki zbiornika wyrównawczego i sobie tak paruje, że nie widać albo korek nieszczelny

: pt lis 30, 2007 21:02
autor: zoso8894
jak silnik jest w miare zimny odkrek korek zbiorniczka dolej płynu na maxa i nagrzewaj sinik
jesli zacznie bąblować jak sie zacznie nagrzewac to tak na 90% uszczelka lub cos podobnego - pekniecie bloku itp , nie to ze strasze ale takie sa fakty

: sob gru 01, 2007 00:02
autor: Misiek_B
Zobacz jeszcze korek może nie upuszcza ciśninia wtedy kiedy trzeba i jak juz jest bardzo duże to wtedy wywala cisninie z płynem przez te dziury w zbiorniczku połuż tam ręcznik kpapierowy i sprawdz czy nie bedzie mokry po jezdzie.

: sob gru 01, 2007 02:55
autor: RobertP
pawelo pisze:z rury dymi na biało

przeczuwam najgorsze uszczelka pod głowicą jakie mogą być koszty wymiany jej
oj wygląda mi to na uszczelkę pod głowicą
Paweł Marek pisze:Chyba że to potężna chmura jak zasłona dymna to już niema wątpliwości
pawelo przy dużej chmurze i odstawieniu auta na noc, na drugi dzień może być problem
z odpaleniem, na świecach stoi woda, a jak mróz to i zamarźnie, w razie jakbyś
nie mógł uruchomić to odkrecaj świece i zobacz czy masz na nich wodę

[ Dodano: Sob Gru 01, 2007 01:57 ]
Misiek_B pisze:ręcznik kpapierowy i sprawdz czy nie bedzie mokry po jezdzie.
przy wilgotnej pogodzie to nie ma co tak sprawdzać,
a tym bardziej jak sie nie ma osłony pod silnikiem

[ Dodano: Sob Gru 01, 2007 01:59 ]
zoso8894 pisze:lub cos podobnego - pekniecie bloku itp
e tam przesadzasz ..., nawet jakby jeździł na wodzie to temp. -3st.C nie powinna narozrabiać

: sob gru 01, 2007 04:25
autor: ralfi33
miałem identyczne objawy kompresje cisnie ci do układu chłodzenia co powoduje wyrzucanie płynu chłodzącego uszczelka do wymiany koszt ok280 zł potem bedzie lepiej zwiększy się kompresja woz będzie lepiej biegał

: sob gru 01, 2007 21:29
autor: pawelo
byłem u mechanika sprawdzał czy w zbiorniczku nie zbiera sie sie CO2 jakimiś testerem .......... niestety wyszło negatywnie powiedział ze uszczelka poszła na bank ale cena jaka mi powiedział za wymianę + planowanie głowicy to 550 zł ...... wydaje mi sie ze drogo ........ napiszcie gdzie można w okolicach Lublina zrobić to taniej ........ i u fachowca godnego polecenia ........

: sob gru 01, 2007 22:10
autor: dziejo
czy drogo ??? hmmm troszkę tak no ale musisz wziąć pod uwage jeszcze oprócz uszczelki pod głowica nowe uszczelki na kolektor pod pokrywe zaworów ok to powiedz my aby sprawdził i wymienił jak zaistnieje taka potzreeba np uszczelniacze zaworów

: ndz gru 02, 2007 08:37
autor: RobertP
pawelo pisze:sprawdzał czy w zbiorniczku nie zbiera sie sie CO2 jakimiś testerem
chyba dobre mechanior, bo ma taki tester !
nie każdy go ma, większość go nie posiada :bigok:
pawelo pisze:cena jaka mi powiedział za wymianę + planowanie głowicy to 550 zł ...... wydaje mi sie ze drogo
czy drogo zobacz:
- śruby od głowicy koszt ok 40-50zł
- dobra uszczelka ok 80-100zł
- uszczelka pod pokrywą zaworów ok 30-60zł
- planowanie głowicy 70-100zł
- nowy płyn chłodniczy ok.40-70zł
może nowy olej i filtr jeśli tam poszło, pewnie mechanik sprawdzi
no i reszta to jego robocizna czyli około połowa tej kasy
zapytaj co w tej cenie jest z materiałów a będziesz miał bardziej sprawę rozjaśnioną

: ndz gru 02, 2007 12:54
autor: pawel2905
mam taki problem :
wywala mi płyn chłodniczy po nagrzaniu silnika ,czy może to być wina jakiegoś czujnika co nie otwiera 2 obiegu ,bo wąż na dole chłodnicy cały czas jest zimny ,po naciśnięciu go płyn chlupie
w zbiorniku wyrównawczym i innych rurkach ,ale cały czas jest zimny.

: ndz gru 02, 2007 13:24
autor: dziejo
termostat !!!!!!!! niema zadnego czujnika jest tylko termostat i to on dobiera optymalną temperaturę dla silnika