Strona 1 z 2

Czy do obnizenia -40 wystarczy zmiana samych sprezyn?

: pt lis 30, 2007 00:58
autor: Gashkas
Witam!

Jak w temacie. Mam pytanie czy gdy chce obnizyc auto ( -40 max, glownie chodzi o to by bylo twardsze ale i troszke nizsze ) to czy moge zostawic seryjne amortyzatory? Gdyz takie cos wyczytalem na stronce vwgolf.pl. Jesli tak to jakie uzywki lub konkretne modele z Allegro byscie polecili?

Pozdrawiam!

: pt lis 30, 2007 01:07
autor: Wins
Osobiscie bym sie powaznie zastanowil nad obnizeniem zawieszenia.
Co radze to przedewszystkim azeby zawieszenie (sprezyny i amortyzatory) bylo nowe bo trodno dopasowac i moze byc ze nierowno bedze stal. Osobiscie polecam renomowane elemety zawieszenia

: pt lis 30, 2007 01:16
autor: Gashkas
Jesli nie bede to wielkie nierownosci to nie ma problemu ...
A co jesli chcialbym tylko go utwardzic jakos? Bo seryjne sprezyny wygladaja na ... zuzyte ... ;]

: pt lis 30, 2007 09:50
autor: raf1al
Gashkas pisze:Jesli nie bede to wielkie nierownosci to nie ma problemu ...
A co jesli chcialbym tylko go utwardzic jakos? Bo seryjne sprezyny wygladaja na ... zuzyte ... ;]

Moze to nie wina sprężyn a amortyzatorów? w jakim sensie sprężyny masz zużyte, pękły czy coś innego!

Do utwardzenia seryjnego zawieszenia proponował bym założyć amorki olejowo gazowe jakiejś dobrej firmy i powinno starczyć :)

: pt lis 30, 2007 10:59
autor: misiek
Gashkas bez problemu możesz montować springi -40 na seryjne zawieszenie (więcej już nie), ja założyłem i wszystko jest ok, jest tylko delikatnie sztywniejszy ale to dlatego że sprężyny są progresywne, aha po wymienia musisz jechać na geometrię zawieszenia, ale musi to być zakład który ma nastawy na niższe zawiechy

: pt lis 30, 2007 13:45
autor: Gashkas
raf1al
po prostu auto juz troche nizej na nich siedzi, jak mam pelne auto to jeszcze nizej ;]
mam z tylu plastikowe nadkola i z przoda i jak mam pelny woz to z tylu na niewielkich w sumie nierownosciach juz ociera ... amory to swoja droga jakies nie firmowe z tylu mam ale siedza w aucie ok roku dopiero.

misiek10111
i jak sie jezdzi takim autem w stosunku do serii? bo czytalem gdzies o mk2 ze na seryjnym calkiem zawieszeniu lubi ladnie plywac na zakretach ...

: pt lis 30, 2007 14:24
autor: misiek
Gashkas wiesz co, jeździ sie bardzo dobrze tyle że jak wcześniej napisałem auto jest teraz sztywniejsze czyli nierówności, dziury są bardziej teraz odczuwalne

: pt lis 30, 2007 14:58
autor: Gashkas
misiek10111 no ale na zakretyach lepiej?:) i nie jesty to pewnie typowa 'gleba' gdzie nie da rady wjechac prawie nigdzie...

: pt lis 30, 2007 15:00
autor: misiek
Gashkas masz rację nie jest to gleba nieużytkowa, auto nabrało ładnego wyglądu, co do zakrętów to nie stwierdzam żadnego pływania

: pt lis 30, 2007 15:16
autor: Gashkas
misiek10111 jakie masz sprezynki u siebie ( firma, kupiles nowki czy uzywki) ?
i o to mi chodzi by bylo lepiej na zakretach i ciut nizej :) jeszcze mam jedno pytanie - jak autko siedzi gdy masz komplet pasazerow ?

: pt lis 30, 2007 15:23
autor: misiek
Gashkas pisze:jak autko siedzi gdy masz komplet pasazerow ?
a tego nie sprawdzałem
Gashkas pisze:jakie masz sprezynki u siebie
vogtland ( http://www.vogtland.com/ ) nowe kupiłem, cena 850 zł

: pt lis 30, 2007 15:37
autor: Gashkas
misiek10111
oj to fajne masz :)
a moglbys mi cos tanszego polecic ... ?:)

: pt lis 30, 2007 15:43
autor: misiek
Gashkas jamex http://www.jamex.com/shop/index.asp takie mam w passacie

: sob gru 01, 2007 04:46
autor: Gashkas
misiek10111 pisze:Gashkas jamex http://www.jamex.com/shop/index.asp takie mam w passacie
i jak sie sprawuja w passku?
sa to moze te ktore sa dostepne na allegro (tam tylko pisze ze wzmacniane) ?